Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Win 1 van de 50 Return to Ravnica prijzen!

Ralf
11 jaren geleden
Quote:
Twigwalker 04-10-2012 om 11:21
Ik hoop dat de foil prijzen/voorraad vandaag nog online komt dan kan ik nog even mijn slag slaan =) Anders ga ik toch nog twijfelen tussen bestellen of draften.


We werken nog steeds hard aan Return to Ravnica; wellicht dat de foils vandaag nog beschikbaar komen!
kv83
11 jaren geleden
Quote:
Twigwalker 04-10-2012 om 11:40
Quote:
Pgoemans 04-10-2012 om 11:31
Ik zie bij mijn bestelling info dat deze verzonden is, Fantastisch !! Kan niet wachten om ermee aan de slag te gaan !

Het boosterdraften, moet je daarbij met een minimum aantal spelers zijn?


Het ideale aantal is 8 personen, maar soms kan je ook wel een boosterdraft doen met 7 of 9.

Ik draft liever met 6 of 10 dan met 7 of 9 als ik eerlijk ben
Pgoemans
11 jaren geleden
Het probleem is dat ik bij mij in de buurt maar 3 vrienden heb die ook Magic spelen ...

Ik zou graag komen meespelen, het probleem is dat ik in België woon, en het dus best een eindje weg is
relax007
11 jaren geleden
Die afstand is een bekend probleem Pgoemans, ik woon ook niet al te dicht bij Delft haha. Is er waar jij woont geen spellenwinkel in de buurt waar gedraft wordt? Ik ben bijvoorbeeld de afgelopen twee vrijdagen naar een winkel in de buurt geweest om te draften. Met zijn 4-en is het trouwens volgends mij goed te doen om sealed te draften. Ieder 7 pakjes waar je een deck uit opbouwt, de overige pakjes zijn dan mooie prijzen.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Interessante discussie, maar wellicht niet voor het "Win 1 van de 50 Return to Ravnica prijzen" topic .
Legend
11 jaren geleden
Ik heb gisterenmiddag mijn bestelling en overschrijving gedaan vanuit België, maar ik heb net ergens gelezen dat een overschrijving uit het buitenland pas 3 dagen later aankomt .

Maak ik dan toch net geen kans...
Krabbel
11 jaren geleden
als je betaling binnen is maak je volgens mij gewoon kans, ongeacht waar je woont. Zou een beetje oneerlijk zijn anders lijkt me=)
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Je overschrijving moet binnen zijn voor 5 oktober, anders doe je niet mee aan de prijzen. Dus vandaag voor 23.59u. Laten we hopen dat de banken een beetje meewerken .
royalroy1990
11 jaren geleden
Ik krijg morgen een Boosterbox binnen Misschien zijn de Heertjes van Bazaar morgen heel aardig voor mij door een fatpack te geven of iets dergelijks Zou ook al blij zijn met een booster Spannend
Krabbel
11 jaren geleden
ik zat me af te vragen, zo'n pakje sleeves zitten er zeker 80 in? want dan zou ik met 1 gewonnen pakje alsnog te weinig hebben om mn niv mizzet commander deck te sleeven=P
Thomasvdk
11 jaren geleden
Hoe kan t zijn dat ik op 2-10 de melding heb gekregen dat mn bestelling al klaar ligt? Er zit namelijk een intropack bij.
Twigwalker
11 jaren geleden
Ik heb besloten dat ik de foils die ik nog graag wil gewoon uit de 4 boosters ga trekken die ik besteld heb Of misschien zitten ze er wel als extra prijs bij =)
Thomasvdk
11 jaren geleden
Kan je ook losse kaarten winnen?
MagnusMagicus
11 jaren geleden
De prijzen staan op de eerste pagina van dit topic .
Twigwalker
11 jaren geleden
Quote:
Thomasvdk 04-10-2012 om 20:27
Kan je ook losse kaarten winnen?


Ik doelde meer op de boosters en fat packs enzo die te winnen zijn, daar kunnen dan natuurlijk ook foils in zitten.
whiskykid
11 jaren geleden
hoe weet je of je en wat je gewonnen hebt? zit dat er bij je bestelling al bij?
gave actie trouwens
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Het zit dan inderdaad gewoon bij je bestelling .
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Yay! Ik heb een prijs gewonnen. Staat hier nu een mooie deckbox uit het originele Ravnica voor me
marcoboth
11 jaren geleden
gefeliciteerd!
Pgoemans
11 jaren geleden
Proficiat !

Wel leuk voor je, ook dat het reeds is toegekomen
Die stomme belgische post laat op zich wachten
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 76 posts
  • Laatste post Xarian 11 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top