Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Bij deze een verzoek om de site wat meer idiot-proof te maken
Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar het gebeurt mij vrij vaak dat ik de quickreply gebruik om een reactie te typen waarna ik op [Reageren] klik ipv die mooie [+] hiernaast. Er is dan geen mogelijkheid meer om de tekst terug te krijgen, ook niet door naar de vorige pagina te gaan.
Dus voor idioten zoals mijzelf zou het handig zijn als de tekst uit de quickreply met het formulier verstuurd wordt wanneer je op [Reageren] klikt. Deze tekst kan dan alvast in de inputbox op de reageren-pagina gezet worden.
Scheelt mij weer een hoop gevloek als ik weer eens op de verkeerde knop klik na een ellenlange tekst te hebben getypt
(dit is getypt in de quickreply, dus ik moet nu ff opletten waar ik op klik, want anders... NOOOOOH )
Suggestie: Misschien dat het al eens gezegd is maar een verlanglijstje zou wel handig zijn op de website. Als je iets tegenkomt waarvan je weet dat je het wilt maar op dat moment nog niet het geld hebt. (Ik ben student dus deze situatie komt voor)
Rody 24-08-2012 om 16:52
Haha diezelfde fout maak ik ook nog wel eens. Sukkel, denk ik dan.
Quote:
MagnusMagicus 24-08-2012 om 17:04
Ik zou je graag een sukkel noemen, maar ik heb het vandaag ook nog gedaan .
Mss niet zo'n slecht idee om dit in te bouwen dan?
Geen idee hoe jullie website er aan de achterkant in elkaar zit, maar dit zou een vrij kleine wijziging moeten zijn. Inhoud van 1 veld meenemen bij de postback en ik het nieuwe veld plaatsen
Als ik de website via mijn mobiel bezoek kan ik niet op het forum. Als ik in de trein zit wil ik nog wel eens kijken op de website. Het maakt niet uit welke pagina ik bezoek, elke pagina word geredirect naar de inlogpagina. Inloggen werkt niet.
Ik heb een HTC Desire met android. Mocht je nog meer informatie willen dan hoor ik het wel.
Ik heb het eigenlijk niet geprobeerd op iemands anders telefoon dus weet eigenlijk niet of het nou aan mij ligt of aan de website.
Een suggestie is nog een tool waarmee je kan zoeken op username! Ik vind het toch wel onhandig dat ik niet op username mensen kan zoeken.. (of mis ik dit gewoon compleet?)
Zoockey 25-08-2012 om 10:56
Een suggestie is nog een tool waarmee je kan zoeken op username! Ik vind het toch wel onhandig dat ik niet op username mensen kan zoeken.. (of mis ik dit gewoon compleet?)
Rody 25-08-2012 om 10:48
Als ik de website via mijn mobiel bezoek kan ik niet op het forum. Als ik in de trein zit wil ik nog wel eens kijken op de website. Het maakt niet uit welke pagina ik bezoek, elke pagina word geredirect naar de inlogpagina. Inloggen werkt niet.
Ik heb een HTC Desire met android. Mocht je nog meer informatie willen dan hoor ik het wel.
Ik heb het eigenlijk niet geprobeerd op iemands anders telefoon dus weet eigenlijk niet of het nou aan mij ligt of aan de website.
Ik denk dat het beter is een apart topic te openen voor problemen op je mobiel.
Maar om even off topic te blijven, installeer Firefox voor Android, werkt voor mij perfect.
En weer on topic
Rody 25-08-2012 om 10:48
Ik denk dat het beter is een apart topic te openen voor problemen op je mobiel.
Maar om even off topic te blijven, installeer Firefox voor Android, werkt voor mij perfect.
En weer on topic
Ja heb je gelijk in. Dacht dat dit het problemen topic was inplaats van de wishlist. Opletten is af en toe moeilijk. Ik ga het proberen, mocht ik nog problemen hebben zal ik een apart topic openen.