Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

wishlist webshop

MagicBassgamer
12 jaren geleden
Suggestie: Misschien dat het al eens gezegd is maar een verlanglijstje zou wel handig zijn op de website. Als je iets tegenkomt waarvan je weet dat je het wilt maar op dat moment nog niet het geld hebt. (Ik ben student dus deze situatie komt voor)
beany
12 jaren geleden
je kan het in je winkelwagen zetten zolang het op dat moment op voorraad is
Blasty
12 jaren geleden
En in je wants op je BoM spot. Maar in het begin van deze thread wordt daar op ingegaan.
NjitRam
12 jaren geleden
Quote:
Rody 24-08-2012 om 16:52
Haha diezelfde fout maak ik ook nog wel eens. Sukkel, denk ik dan.


Quote:
MagnusMagicus 24-08-2012 om 17:04
Ik zou je graag een sukkel noemen, maar ik heb het vandaag ook nog gedaan .


Mss niet zo'n slecht idee om dit in te bouwen dan?
Geen idee hoe jullie website er aan de achterkant in elkaar zit, maar dit zou een vrij kleine wijziging moeten zijn. Inhoud van 1 veld meenemen bij de postback en ik het nieuwe veld plaatsen
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ralf is druk bezig met de achterkant van de site, dus wijzigingen die voor ons zichtbaar zijn laten nog even op zich wachten .
Rody
12 jaren geleden
Als ik de website via mijn mobiel bezoek kan ik niet op het forum. Als ik in de trein zit wil ik nog wel eens kijken op de website. Het maakt niet uit welke pagina ik bezoek, elke pagina word geredirect naar de inlogpagina. Inloggen werkt niet.

Ik heb een HTC Desire met android. Mocht je nog meer informatie willen dan hoor ik het wel.

Ik heb het eigenlijk niet geprobeerd op iemands anders telefoon dus weet eigenlijk niet of het nou aan mij ligt of aan de website.
Zoockey
12 jaren geleden
Een suggestie is nog een tool waarmee je kan zoeken op username! Ik vind het toch wel onhandig dat ik niet op username mensen kan zoeken.. (of mis ik dit gewoon compleet?)
Krabbel
12 jaren geleden
Quote:
Zoockey 25-08-2012 om 10:56
Een suggestie is nog een tool waarmee je kan zoeken op username! Ik vind het toch wel onhandig dat ik niet op username mensen kan zoeken.. (of mis ik dit gewoon compleet?)


dan zou je toch niet de enige zijn hoor...
jiggyj
12 jaren geleden
Maar is toch niet handig als je de kaarten aan je winkelwagen toevoegt maar ze bij je volgende bestelling misschien nog helemaal niet wilt kopen?
Thorvik
12 jaren geleden
je kan ook gewoon de namen van de kaarten ergens op schrijven weeet je
dan kan je ze zo weer opzoeken
MagicBassgamer
12 jaren geleden
Quote:
beany 24-08-2012 om 21:04
je kan het in je winkelwagen zetten zolang het op dat moment op voorraad is


Dat heb ik al eens gedaan en bij je volgende bezoek aan de site is het dan weer verdwenen.
 bijgewerkt door MagicBassgamer 12 jaren geleden
Zoockey
12 jaren geleden
volgens mij bedoelen ze op een papiertje oid..

Of in je wants op je BoM spot!
 bijgewerkt door Zoockey 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Quote:
MagicBassgamer 25-08-2012 om 11:52
Quote:
beany 24-08-2012 om 21:04
je kan het in je winkelwagen zetten zolang het op dat moment op voorraad is


Dat heb ik al eens gedaan en bij je volgende bezoek aan de site is het dan weer verdwenen.


Dat zou niet moeten klopen. Je winkelwagen wordt op de Bazaar server opgeslagen. Waar je ook bent, als je inlogt heb je je winkelwagen weer terug.

En je BoMspot is ook een goede locatie inderdaad. En wij weten ook dat een wishlist handig is, maar het gaat gewoon nog even duren.
MagicBassgamer
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 25-08-2012 om 12:15
Quote:
MagicBassgamer 25-08-2012 om 11:52
Quote:
beany 24-08-2012 om 21:04
je kan het in je winkelwagen zetten zolang het op dat moment op voorraad is


Dat heb ik al eens gedaan en bij je volgende bezoek aan de site is het dan weer verdwenen.


Dat zou niet moeten klopen. Je winkelwagen wordt op de Bazaar server opgeslagen. Waar je ook bent, als je inlogt heb je je winkelwagen weer terug.

En je BoMspot is ook een goede locatie inderdaad. En wij weten ook dat een wishlist handig is, maar het gaat gewoon nog even duren.


O god wat ben ik een noob! Ik had niet door dat ik uitgelogd was -_-. Sorry guys, ik heb niks gezegd!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Tada, Magnus saves the day!
Blasty
12 jaren geleden
Quote:
Rody 25-08-2012 om 10:48
Als ik de website via mijn mobiel bezoek kan ik niet op het forum. Als ik in de trein zit wil ik nog wel eens kijken op de website. Het maakt niet uit welke pagina ik bezoek, elke pagina word geredirect naar de inlogpagina. Inloggen werkt niet.

Ik heb een HTC Desire met android. Mocht je nog meer informatie willen dan hoor ik het wel.

Ik heb het eigenlijk niet geprobeerd op iemands anders telefoon dus weet eigenlijk niet of het nou aan mij ligt of aan de website.


Ik denk dat het beter is een apart topic te openen voor problemen op je mobiel.
Maar om even off topic te blijven, installeer Firefox voor Android, werkt voor mij perfect.
En weer on topic
Rody
12 jaren geleden
Quote:
Blasty 25-08-2012 om 14:36
Quote:
Rody 25-08-2012 om 10:48
Als ik de website via mijn mobiel bezoek kan ik niet op het forum. Als ik in de trein zit wil ik nog wel eens kijken op de website. Het maakt niet uit welke pagina ik bezoek, elke pagina word geredirect naar de inlogpagina. Inloggen werkt niet.

Ik heb een HTC Desire met android. Mocht je nog meer informatie willen dan hoor ik het wel.

Ik heb het eigenlijk niet geprobeerd op iemands anders telefoon dus weet eigenlijk niet of het nou aan mij ligt of aan de website.


Ik denk dat het beter is een apart topic te openen voor problemen op je mobiel.
Maar om even off topic te blijven, installeer Firefox voor Android, werkt voor mij perfect.
En weer on topic


Ja heb je gelijk in. Dacht dat dit het problemen topic was inplaats van de wishlist. Opletten is af en toe moeilijk. Ik ga het proberen, mocht ik nog problemen hebben zal ik een apart topic openen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 117 posts
  • Laatste post Rody 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Fjaulnir 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top