Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Kunnen de haves en want posts uit de magic forum list worden gehaald...?
Echt super irritant dat alle posts worden weg gedrukt door haves and wants.
Kan dat niet appart of zo?
Ik vind 't wel een goed punt eigenlijk.. het moet natuurlijk technisch allemaal mogelijk zijn, maar wat heel handig zou zijn (en volgens mij is het ook al 's genoemd hoor), is als je bijvoorbeeld nog een Curse of Stalked Prey zoekt (die zoek ik echt nog!! Verkapte reclame, ik schaam me rot ) en je gaat naar de kaartpagina, dat daar dan een lijstje bij staat van mensen die ze nog zoeken / hebben. Dan kun je gericht gaan PM'en met mensen, zonder dat je of veel moet zoeken of de mazzel hebben dat iemand met een have toevallig ook kijkt in de lijst hiernaast naar je topic met wants, voordat ie het lijstje uit wordt geschoven door volgende posts... Just a thought...
Ik ben hier ook voor en heb dit al eens aan Ralf voorgelegd. Ik ga eens wat harder zeuren dat het komt Dat je kunt kiezen voor "alles", "alles minus ruiltopics" en "alleen ruiltopics".
Ik heb er ook geen moeite mee, vind het zelfs superhandig (dan blijf je 24/7 geüpdate of iemand kaarten die je hebt of zoekt, aan zijn wants/haves heeft toegevoegd).
Dus helemaal weghalen zou ik het niet, dan moet je de hele tijd het trade forum refreshen om te zien of er nieuwe dingen zijn gepost ;
maar als het op een manier gesplitst kan worden dat mensen die het niet willen zien het niet zien, en degenen die het wel willen, het wel zien, zonder teveel moeite voor de gebruiker, dan kan ik daar natuurlijk niet tegen zijn
Verder is Marcel's idee natuurlijk ook geweldig, dan moet je geen honderden bomspots random doorzoeken tot je een persoon met de juiste haves vindt
Saphie 12-12-2011 om 12:17
Kunnen de haves en want posts uit de magic forum list worden gehaald...?
Echt super irritant dat alle posts worden weg gedrukt door haves and wants.
Kan dat niet appart of zo?
Volgens mij komt dit vooral doordat haves en wants nu eenmaal verreweg de meeste activiteit veroorzaken op het forum. Met vlak daarachter een topic met EDH plus en min. Inhoudelijke topics zijn op zijn zachtst gezegd niet echt populair hier...
Als je 'meer magic forums' aanklikt krijg je al een veer uitgebreider overzicht dan het kleine balkje in de sidebar, al neem ik aan dat dit al ontdekt (en niet voldoende) is?
Jazeker, maar het overzicht daar heeft als keuze "Alles" (dus inclusief ruilen), "Magic" (wat weer exclusief ruilen is, maar ook exclusief nieuws en overig), "Ruilen" (wat wel weer alleen ruilen is), en nog een paar.
Wat ik persoonlijk ook wel vind is dat de wantes/haves wel bij elkaar toegevoegd kunnen worden? Elke keer 2 verschillende topics bumpen terwijl je er met beide op 1 BoM spot terecht komt.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat het voor jou wellicht makkelijker is, maar de mensen die jouw topic zien zijn vaak juist op zoek naar kaarten of willen ze aanbieden. Natuurlijk heeft iedereen beide, maar ik vind het altijd wel prettig dat op het een of het andere kan zoeken.
Is het misschien mogelijk om iets in het PM systeem te maken dat je kunt filteren op naam? Dus dat je alleen de PM's van degene die je filtert in beeld krijgt.. zoekt misschien wat makkelijker..