Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik heb nog eem verzoekje voor de site, lijkt me niet zo ingewikkeld.
Kunnen we een email notificatie krijgen als we op BoM een bericht hebben?
Of een vinkje op de account pagina die dat enabled.
Blasty 21-06-2012 om 22:36
Ja dat. Maar daarnaast zit ik al heel lang te wachten op een optie om een notificatie te krijgen van reacties op mijn decks, en forum topics met daarbij optioneel abonneren op notificaties van forum topics waarin je participeert..
Blasty 21-06-2012 om 22:36
Ja dat. Maar daarnaast zit ik al heel lang te wachten op een optie om een notificatie te krijgen van reacties op mijn decks, en forum topics met daarbij optioneel abonneren op notificaties van forum topics waarin je participeert..
Ja dat!
Kwam laatst toevallig nog eens op mijn eigen deck pagina en bleek dat ik een reactie had.
Zo vaak kijk ik daar niet, dus een notificatie zou fijn zijn. BoM-bericht zou voor mij genoeg zijn hoewel een emailbericht als je een BoM-message krijgt ook niet verkeerd zou zijn, als het maar optioneel is.
En ik weet niet of dit er ook aan zit te komen: bij de Decks een knop "Koop dit deck".
Zodat het hele deck met correcte aantallen in je mandje wordt toegevoegd, of de kaarten nou op voorraad zijn of niet.
Nee, want de volgorde staat nog niet vast . Er wordt nu ook veel geklust, maar aan de achterkant, waar je niets van ziet nu . Updates aan de voorkant komen ook echt, maar geduld. Er is meer werk dan handen .
Bij deze een verzoek om de site wat meer idiot-proof te maken
Waarschijnlijk ligt het aan mij, maar het gebeurt mij vrij vaak dat ik de quickreply gebruik om een reactie te typen waarna ik op [Reageren] klik ipv die mooie [+] hiernaast. Er is dan geen mogelijkheid meer om de tekst terug te krijgen, ook niet door naar de vorige pagina te gaan.
Dus voor idioten zoals mijzelf zou het handig zijn als de tekst uit de quickreply met het formulier verstuurd wordt wanneer je op [Reageren] klikt. Deze tekst kan dan alvast in de inputbox op de reageren-pagina gezet worden.
Scheelt mij weer een hoop gevloek als ik weer eens op de verkeerde knop klik na een ellenlange tekst te hebben getypt
(dit is getypt in de quickreply, dus ik moet nu ff opletten waar ik op klik, want anders... NOOOOOH )