Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

2 nieuwe spelers

Belial6
6 jaren geleden
Quote:
3 minuten geleden
Eigenlijk wil ik graag een dino deck want dino's <3 iemand een dino deck waar ik kan spieken of tips?

Voor een lijst met dino kaarten kan je bij uitgebreid zoeken kijken, en dan bij type: "dinosaur" invoeren voor de volle lijst.

Je kan altijd een forum topic openen waar iedereen zijn of haar tips kan geven over dino kaarten.
Flut123
6 jaren geleden
Ik ben magic gejoined om ongeveer Kaladesh. Dat is al een tijdje. Ik ben vooral bezig met goblins en rebels. Probeer eens een wit deckje te maken met alleen dezelfde creature types en Harsh Mercy erin!

Quote:
14 minuten geleden
Quote:
18 minuten geleden
Eigenlijk wil ik graag een dino deck want dino's <3 iemand een dino deck waar ik kan spieken of tips?

Voor een lijst met dino kaarten kan je bij uitgebreid zoeken kijken, en dan bij type: "dinosaur" invoeren voor de volle lijst.

Je kan altijd een forum topic openen waar iedereen zijn of haar tips kan geven over dino kaarten.



Je kan ook gewoon op deze link klikken en dan zie je veel dino's: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/c/ixalan/2848?variant=nonfoil
Een forum openen is ook een goed idee, dat zou ik doen.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden (niet dubbelposten, edit je eigen post ajb.)
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Of check in de deck sectie eens naar wat Dino decks

https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/decks?name=dino
Macavity1988
6 jaren geleden
Bedankt voor de tips!! Ik ga ernaar kijken en als ik er niet uitkom dan open ik een forum topic In welke forumgroep is dat dan het beste?
Flut123
6 jaren geleden
Magic strategieen en combo's
 bijgewerkt door Flut123 6 jaren geleden
Macavity1988
6 jaren geleden
Quote:
16 uur geleden
Of check in de deck sectie eens naar wat Dino decks

https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/decks?name=dino


Ik zit nu zo te kijken maar zijn de formats casual en standard hetzelfde?
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Standard betekent dat je alleen kaarten van de afgelopen anderhalf a twee jaar gebruikt (welke sets je mag gebruiken verandert 1x per jaar) en casual betekent eigenlijk "ik speel met wat ik heb". Maar er zit - zeker voor nieuwere spelers - erg veel overlap in .

Kijk, zolang je niet naar een officieel toernooi gaat boeit het allemaal niet heel erg. Maar als je met nieuwe mensen speelt, of een groep hebt waarbij de niveau's en de collecties wat meer uiteen liggen, dan zijn die labels wat boeiender, omdat het je een betere verwachting geeft van de decks van je tegenstander. Want als iemand een toernooiwaardig Vintage deck van 15.000 euro met turn-1-kills erin speelt, dan maak je extreem weinig kans met je Dino deck . Natuurlijk is het verschil zelden zo extreem, maar het helpt wel.

Maar voor nu zou ik me er niet te druk over maken
Macavity1988
6 jaren geleden
turn-1-kills dan zijn m'n toekomstige Dino's wel weer erg snel uitgestorven....
MagnusMagicus
6 jaren geleden
LOL

Ja, maar dat is bijna een ander spel, ik zou me er niet al te veel zorgen over maken
Belial6
6 jaren geleden
Er zit zelfs een gigantisch verschil tussen commander en standard, waar je in standard 4X dezelfde kaart in een deck mag hebben, heb je bij commander dat je maar 1 van elke kaart in je deck mag doen.
Macavity1988
6 jaren geleden
Quote:
3 uur geleden
Er zit zelfs een gigantisch verschil tussen commander en standard, waar je in standard 4X dezelfde kaart in een deck mag hebben, heb je bij commander dat je maar 1 van elke kaart in je deck mag doen.


ja dat er veel verschil is tussen commander en standard heb ik gelezen ging me meer om het verschil tussen standard en casual
sibrand
6 jaren geleden
Quote:
7 uur geleden
turn-1-kills dan zijn m'n toekomstige Dino's wel weer erg snel uitgestorven....

Hallo Gishath, Sun's Avatar, hier is Emrakul, the Aeons Torn. Hij gaat jullie allemaal doodmaken
Belial6
6 jaren geleden
Quote:
7 minuten geleden
Quote:
3 uur geleden
Er zit zelfs een gigantisch verschil tussen commander en standard, waar je in standard 4X dezelfde kaart in een deck mag hebben, heb je bij commander dat je maar 1 van elke kaart in je deck mag doen.


ja dat er veel verschil is tussen commander en standard heb ik gelezen ging me meer om het verschil tussen standard en casual

oh, haha mijn fout.

Zoals Magnus al aangaf, het zit hem vooral in de kaarten die je mag gebruiken. Casual mag je alles gebruiken waar in standard is de tot 2 jaar terug, dus op dit moment zou dat, vanaf Kaladesh zijn.

Dit houd dan in: Kaladesh, Aether revolt, Amonkhet, hour of devestation, ixalan, rivals of ixalan en Dominaria
BuidingMage
6 jaren geleden
Quote:
52 minuten geleden
Quote:
8 uur geleden
turn-1-kills dan zijn m'n toekomstige Dino's wel weer erg snel uitgestorven....

Hallo Gishath, Sun's Avatar, hier is Emrakul, the Aeons Torn. Hij gaat jullie allemaal doodmaken

Tendrils of Agony kan natuurlijk ook gewoon voor 20 op T1 in Vintage
Magicfreak
6 jaren geleden
Quote:
17 minuten geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
8 uur geleden
turn-1-kills dan zijn m'n toekomstige Dino's wel weer erg snel uitgestorven....

Hallo Gishath, Sun's Avatar, hier is Emrakul, the Aeons Torn. Hij gaat jullie allemaal doodmaken

Tendrils of Agony kan natuurlijk ook gewoon voor 20 op T1 in Vintage


Laten we het onze speler nog maar niet te moeilijk maken
 bijgewerkt door Magicfreak 6 jaren geleden
Macavity1988
6 jaren geleden
Quote:
14 uur geleden
oh, haha mijn fout.

Zoals Magnus al aangaf, het zit hem vooral in de kaarten die je mag gebruiken. Casual mag je alles gebruiken waar in standard is de tot 2 jaar terug, dus op dit moment zou dat, vanaf Kaladesh zijn.

Dit houd dan in: Kaladesh, Aether revolt, Amonkhet, hour of devestation, ixalan, rivals of ixalan en Dominaria


Top, thanks voor het lijstje
Gister het groen/zwarte challender deck aangeschaft en daar staan dan ook die icoontjes op van verschillende sets.... alleen hoe weet ik welke bij welke set hoort?

Quote:
13 uur geleden
Quote:
13 uur geleden
Tendrils of Agony kan natuurlijk ook gewoon voor 20 op T1 in Vintage


Laten we het onze speler nog maar niet te moeilijk maken


 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Quote:
35 minuten geleden
Gister het groen/zwarte challender deck aangeschaft en daar staan dan ook die icoontjes op van verschillende sets.... alleen hoe weet ik welke bij welke set hoort?


Bij nieuwe kaarten staat onderin de zwarte balk ook de drieletterige afkorting van de set, dan kan helpen . Je kunt ook bovenin de site de kaart intypen, dan ga je daarheen en zie je ook welke set het is.

Kaladesh = KLD =
Aether Revolt = AER =
Amonkhet = AKH =
Hour of Devastation = HOU =
Ixalan = XLN =
Rivals of Ixalan = RIX =
Dominaria = DOM =
Macavity1988
6 jaren geleden
Quote:
12 minuten geleden
Quote:
48 minuten geleden
Gister het groen/zwarte challender deck aangeschaft en daar staan dan ook die icoontjes op van verschillende sets.... alleen hoe weet ik welke bij welke set hoort?


Bij nieuwe kaarten staat onderin de zwarte balk ook de drieletterige afkorting van de set, dan kan helpen . Je kunt ook bovenin de site de kaart intypen, dan ga je daarheen en zie je ook welke set het is.

Kaladesh = KLD =
Aether Revolt = AER =
Amonkhet = AKH =
Hour of Devastation = HOU =
Ixalan = XLN =
Rivals of Ixalan = RIX =
Dominaria = DOM =


Thanks!!
n4ppy
6 jaren geleden
En op https://whatsinstandard.com/ kun je zien welke sets er in standaard zitten en ook wel handig daar staan ook de kaarten die op de
banlist staan. Wel handig om in de gaten to houden want die mag je ook niet spelen.
Belial6
6 jaren geleden
Quote:
49 minuten geleden
Quote:
1 uur geleden
Gister het groen/zwarte challender deck aangeschaft en daar staan dan ook die icoontjes op van verschillende sets.... alleen hoe weet ik welke bij welke set hoort?


Bij nieuwe kaarten staat onderin de zwarte balk ook de drieletterige afkorting van de set, dan kan helpen . Je kunt ook bovenin de site de kaart intypen, dan ga je daarheen en zie je ook welke set het is.

Kaladesh = KLD =
Aether Revolt = AER =
Amonkhet = AKH =
Hour of Devastation = HOU =
Ixalan = XLN =
Rivals of Ixalan = RIX =
Dominaria = DOM =

En mocht je kaarten tegen komen die niet in die sets zitten door bijv. ruilen dan kan je altijd nog op: https://magic.wizards.com/en/products/card-set-archive
kijken waar de naam van de set met het bij behorende icoontje staat.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top