Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

2 nieuwe spelers

Macavity1988
6 jaren geleden
Bedankt voor de nuttige tips weer allemaal Het gaat er vooral om of ik kaarten kan gebruiken bij standard enz

Wij gaan zaterdag meedoen (19 mei: Standard Showdown Dominaria) zijn jullie daar ook bij?

Ik ga nog mijn wishlist aanvullen met andere Dino's, dus als jullie Dino's hebben die jullie willen ruilen tegen commons van Dominaria dan graag
Ik heb een lijstje met wants, kan ik die op de een of andere manier hier krijgen?
 bijgewerkt door MagnusMagicus 6 jaren geleden (beetje censureren :))
Belial6
6 jaren geleden
Ik ben er in ieder geval niet bij, de meeste toernooien zijn op zaterdag, ben ben ik bijna altijd aan het werk.

Maar veel succes!
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Je kunt je wants wel exporteren, maar nog niet importeren . Je zult ze handmatig moeten toevoegen.
Macavity1988
6 jaren geleden
Quote:
4 minuten geleden
Quote:
20 minuten geleden
Je kunt je wants wel exporteren, maar nog niet importeren . Je zult ze handmatig moeten toevoegen.


Ondertussen al gedaan
Ook bij het wants topic een topic geopend voor mijn dino zoektocht, weet alleen niet hoe ik een linkje naar de wants in mn tekst krijg....


Ahhhh heb jij al gefixt zie ik top!!

Ben jij er zaterdag? En heb je wat van m'n want Dino's/kaarten?
 bijgewerkt door Macavity1988 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Ik ben er zaterdag niet bij . Ik heb vrijdag een bruiloft en ik ga zaterdag uitslapen. Plus, ik speel eigenlijk nooit Standard .

Ook heb ik niet echt iets van je wants, ik heb van Ixalan vooral losse kaarten gekocht en daar zaten toevallig weinig Dino's bij
Macavity1988
6 jaren geleden
Quote:
13 minuten geleden
Ik ben er zaterdag niet bij . Ik heb vrijdag een bruiloft en ik ga zaterdag uitslapen. Plus, ik speel eigenlijk nooit Standard .

Ook heb ik niet echt iets van je wants, ik heb van Ixalan vooral losse kaarten gekocht en daar zaten toevallig weinig Dino's bij


Helaas, toch bedankt!
Macavity1988
6 jaren geleden
Ik heb een aantal dino's op mijn wishlist staan en heb 215 BoM punten en zit er aan te denken om deze dan in te wisselen voor een booster ixalan of rivals of ixalan. Is dit slim denken jullie, hoe groot zou de kans zijn dat ik in iedergeval 1 van mijn wish dino's zou krijgen? Of slimmer om verder te sparen?

Zit ook een beetje naar de spindown die te kijken, heb wel 2 dobbels maar deze kleur nog niet.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Je moet geen boosters kopen om een specifieke kaart te openen. Hopen mag altijd, en je kansen worden groter als je veel boosters koopt, maar als je specifieke wensen hebt is losse kaarten kopen die je nodig hebt the way to go. Boosters zijn geweldig, maar niet om je deck af te krijgen
Macavity1988
6 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Je moet geen boosters kopen om een specifieke kaart te openen. Hopen mag altijd, en je kansen worden groter als je veel boosters koopt, maar als je specifieke wensen hebt is losse kaarten kopen die je nodig hebt the way to go. Boosters zijn geweldig, maar niet om je deck af te krijgen


Nee niet bij 1 specifieke kaart maar heb er denk een stuk of 23 op mijn wishlist dus als er 1 bij zit dan hoef ik die niet te kopen en zo niet dan moet ik alsnog die anderen kopen
n4ppy
6 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
3 uur geleden
Je moet geen boosters kopen om een specifieke kaart te openen. Hopen mag altijd, en je kansen worden groter als je veel boosters koopt, maar als je specifieke wensen hebt is losse kaarten kopen die je nodig hebt the way to go. Boosters zijn geweldig, maar niet om je deck af te krijgen


Nee niet bij 1 specifieke kaart maar heb er denk een stuk of 23 op mijn wishlist dus als er 1 bij zit dan hoef ik die niet te kopen en zo niet dan moet ik alsnog die anderen kopen


Zijn die dino's veeeeel duurder dan een booster? Want als ze 1 of twee euro kosten dan is het nog steeds handiger om los te kopen.

Boosters zijn leuk per doos om thuis nog een keer pre-release te doen of een draft met vrienden. Maar ik wil kaart x dan is het rollen met een D400
Magicfreak
6 jaren geleden
Ja, n4ppy heeft gelijk. Boosters zijn om te draften, voor de leuke ervaring, maar je bent bijna altijd goedkoper uit als je bepaalde kaarten wilt, ze dan los te kopen
Macavity1988
6 jaren geleden
Bedankt voor de tips weer
Macavity1988
6 jaren geleden
Hey allemaal,

Weer even een vraagje....
Als ik kaarten wil kopen bij de bazaar, kan dat dan gewoon in de winkel of moet ik ze online bestellen en dan aangeven dat ik ze wil afhalen? Als beide een optie is, krijg ik dan ook bij beide weer punten op mijn account om te sparen voor extras?

Thanks!!!!
Belial6
6 jaren geleden
ik weet dat je bij online bestellingen ze thuis kan laten afleveren(wat met super service gedaan word) en online ook aangeven om ze in de winkel af te halen. Dat is het enige dat ik je kan vertellen
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Alle opties zijn mogelijk! Als je vooraf besteld kun je aangeven het in de winkel op te halen en je betaalt dan ook geen verzendkosten. Voordeel is dan dat je niet hoeft te wachten tot je bestelling bij elkaar gezocht wordt omdat het klaarligt en je zonder moeite zeker weet dat je de punten krijgt. Volgens mij kunnen ze bij de balie ook dingen voor je regelen, maar ik zou het lekker zelf doen
Macavity1988
6 jaren geleden
Commander Anthology II besteld, ben benieuwd!! word onze eerste ervaring met commander.
Hadden nu ook genoeg punten voor zn dual deck set dus die ook maar meebesteld
n4ppy
6 jaren geleden
Quote:
2 uur geleden
Commander Anthology II besteld, ben benieuwd!! word onze eerste ervaring met commander.
Hadden nu ook genoeg punten voor zn dual deck set dus die ook maar meebesteld

Wow, dat is een goede start

Alvast een lichte waarschuwing, je hebt 4 commander sets die een groot aantal jaren magic overspannen. Dus je zult heel veel keywords tegenkomen uit vervlogen tijden. Dat maakt het soms iets ingewikkelder en af en toe wat zoekwerk (dus houd de tablet bij de hand )

Part of the fun en ga er maar van uit dat je over 6 maanden er achter komt dat je dingen toch verkeerd hebt begrepen.

Althans dat was mijn ervaring en af en toe krijg ik nog wel eens klachten van mijn vrouw of jongste zoon dat we x anders deden voorheen. "Ja nu begrijp ik het wat beter"

Maar dat is ook een hoop van de lol, puzzelen met interacties en kaarten die elkaar versterken.

Dus schroom vooral niet om een forum post te maken als je gekke combo's hebt waar je niet helemaal uit komt.

En have fun!!
 bijgewerkt door n4ppy 6 jaren geleden
Macavity1988
6 jaren geleden
Bedankt voor de tips N4ppy!!! Ben heel erg benieuwd naar de set
Zal inderdaad wel wat gepuzzel worden, heb het al met de huidige kaarten
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Oh ja, you are in for a treat .

Onderaan de pagina, in de blauwe balk waar Nissa ook staat, daar staat in het derde lijstje "Magic helpdesk". Als je daar een keyword intypt, dan kom je op een pagina die veel uitleg geeft. Maak daar gebruik van! En stel vooral elke vraag die bij je opkomt, we helpen graag en vinden het leuk om te doen .
Macavity1988
6 jaren geleden
Quote:
13 uur geleden
Oh ja, you are in for a treat .


Het schijnt, can't wait!!!

Nog heel lang zitten dubben tussen Commander Anthology I en Commander Anthology II, maar het is toch 2 geworden.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top