Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik zit nog maar net op het forum maar post toch een 'kantoorfoto'. Hebben jullie gelijk een gezicht bij de naam. Die borsten... Ik fotografeer en film ook dit soort producten voor mijn werk
Edit Magnus: Ik heb het plaatje wat bijgeknipt. Het is niet de bedoeling dit soort plaatjes op deze site te hebben, we zijn hier voor alle leeftijden. Verder ben je van harte welkom
bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden (Plaatje zichtbaar gemaakt)
Edit Magnus: Ik heb het plaatje wat bijgeknipt. Het is niet de bedoeling dit soort plaatjes op deze site te hebben, we zijn hier voor alle leeftijden. Verder ben je van harte welkom
[/quote]
Ai, heb ik helemaal niet over nagedacht. Excuse moi! Bedankt voor het knippen
Ik zit hier ook al 3/4 jaar op de site en dacht, mensen moeten ook maar eens zien wie ik ben. Hier is geen foto, maar een filmpje van mij tijdens mijn hobby:
Darten is samen met Magic één van mijn grootste hobby's. Ook verdien ik er nog een aardig zakcentje mee om mijn kaarten te kunnen betalen. Verexcuseer (Ik weet dat het een contaminatie is, maar vind het gewoon een leuk woord) dat ik de hele tijd naar de grond kijk in het filmpje. Er stonden écht veel mensen achter me, een stuk of 300. Dit was pas mijn 3e keer op het podium.
Groetjes,
Gert-Jan
Edit:
Dit was 9 maanden geleden, toen ik ook was begonnen met magic.
Ik ben trouwens de jongen in het oranje shirt.
Ik ga in juni dit jaar trouwen, en ik heb laatst een jacquet en smoking gehuurd voor die dag. Dit ben ik in de smoking die ik die avond ook aan ga doen .