Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Na kolonelnick en Blasty nu aan mij de eer een build the card te bedenken.
Elke week (of langer bij weinig inzendingen) geeft de judge van die week een thema. Deze keer zal ik dat zijn. De winnaar met de beste kaart mag vervolgens het volgende thema bedenken (en hierbij een nieuwe thread starten).
De regels zijn vrij simpel:
1. een kaart per deelnemer (gedurende de week mag je nog veranderingen aanbrengen)
2. wees aardig voor elkaar.
3. heb vooral lol met elkaar.
Waar moet een kaart aan voldoen:
1. de kaart moet niet te broken (super krachtig) zijn.
2. de leuk is het om met en tegen de kaart te spelen.
3. natuurlijk is thema erg belangrijk.
4. is de kaart compleet (hiermee word bedoelt rarity, naam, mana cost etc.)
5. flavor text is niet verplicht, maar mag wel.
Wanneer je dus wint, is het de bedoeling dat je een nieuwe thread start met een nieuw thema. als je een extra regel wilt toevoegen vanwege het thema, ga je gang.
Het thema van deze keer is die vergeten tribe, die eeuwige teleurstellingen, de verschoppelingen van het fantasy pantheon: Dwarves !!
Leef je uit en bedenk wat je nog mist voor dat EDH Dwarf Tribal deck. Creatures, legends, lands, artifacts en misschien zelfs wel een enchantment, de dwergen zijn van alle markten thuis.
Enchantment - rare
At the beginng of your upkeep put two 1/1 green dwarf creature tokens into play, then if you control 7 or more dwarfs search your library for a knight and put it into play with a hero counter on it.
If a creature with a hero counter on it deals combat damage to opponent exile dwarven prophecy and put a 5/5 white angel token into play with flying, first strike and antidote 3 into play (antidote 3, when this creature enters the battlefield remove three poison counters from you).
Was het eerste wat in me op kwam bij een dwarf thema
Je weet dat je nu niet per se een nieuwe ability hoeft te verzinnen he (mag geloof ik wel). Het is nogal wat namelijk wat zo als eerst bij je op komt Ow en je mist nog een rarity trouwens.
Volgens de lore van Warcraft zijn de dwergen gecreëerd door de Titanen en gemaakt uit elementen gerelateerd aan de Aarde (steen, brons, ijzer etc), sterk en onverwoestbaar. Toen de Oude Goden de Vleesvervloeking hadden losgelaten veranderden de Dwergen in Troggs. De Titanen besloten om de effecten van de vloek aan te passen en hebben ze de dwergen opnieuw gecreëerd op basis van hun originele design, aangepast naar een vleselijk omhulsel. Zo ontstonden de moderne dwergen clans.
De Iron Boot Flask stelt de drinker tijdelijk in staat de gedaante aan te nemen van een Iron Dwarf.
Mijn idee voor de implementatie van dit naar MtG toe was om de gebruiker een bonus te geven als ze van oorsprong een Dwerg zijn door een dwerg zijn onoverwinnelijkheid terug te geven zolang hij de Flask gebruikt.
As long as fortified land is a mountain, Dwarves you control get +1/+2. Fortify - Tap four untapped Dwarves you control (Fortify only as a sorcery. This card enters the battlefield unattached and stays on the battlefield if the land leaves.)
Je weet dat je nu niet per se een nieuwe ability hoeft te verzinnen he (mag geloof ik wel). Het is nogal wat namelijk wat zo als eerst bij je op komt Ow en je mist nog een rarity trouwens.
Laat ik die opmerking iets toelichten, het was me gelijk duidelijk dat jet iets met 7 dwergen, een knight en anti poison moest worden , de uitwerking koste iets meer tijd.
Bolrug is een van de vijf clan leaders van alara, hoewel hij zich niet bewust is van de andere vier die leven op de andere shards, heeft hij altijd het idee gehad dat er ergens een tegenstander voor hem is. Zijn naam heeft hij te danken aan zijn gevecht met de jund tyrant, Kartthus. Een geweldige slag, waar Bolrug victorieus uitgelopen kwam. Aanbeden voor zijn kracht en zijn twee hamers, Lêtvak en Osunda, heerst hij nu als clan leader onder de bergen van Jund. Hij is zich ervan bewust dat Karthuss niet dood is en wacht de dag af tot de draak opnieuw zijn kop opsteekt. En wanneer die dag aanbreekt zal Bolrug klaar zijn, maar tot die tijd zet hij al zijn krachten ertoe om de andere vier clan leaders te vinden.
(heb ook de namen van de andere vier clan leaders bedacht. Iselteb, warden of stone (esper). merat the swarm (grixis). moioell, tamer of beasts (naya). fellak, arbiter of bant (bant obviously)
Twigwalker 22-01-2015 om 09:09
Ik heb wat hulp nodig met de verwoording, maar dit is het idee:
Ibûn, Forger of Mountains
Legendary Creature - Dwarf Artificer
, : Target mountain you control becomes an artifact equipment in addition to its other types, with Equip and Equipped creature gets +3/+1.
Stronger than steel, lighter than cotton.
1/5
ik denk ipv te zeggen in addition to it's other types je ook it's still a land kan gebruiken,maar ik weet niet 100% zeker of dit dan de juiste verwoording is
Equipped creature gets +2/-2 and Haste. As long as equipped creature is a Dwarf it get +2/+0 and Haste instead. Equipped creature cannot equip any other equipments.
Equip
Thaldor, Human fighter: "It's too small, my belly is exposed, the spikes hurt!"
Die geven al hun soortgenootjes een +1/+1 bonus. Bij de dwergen zaten tot nu toe alleen nog maar verraders die volledige andere volkeren een krachtbonus gaven, maar hun eigen verwanten niet. Daar komt vanaf nu verandering in:
The Great Dwarf
Creature - Dwarf Shaman
Mountainwalk
All other dwarf creatures you control have +1/+1
Sacrifice a mountain: The Great Dwarf deals X damage to target creature, where X is the number of dwarfs you control
The dwarfs were happy to finally find their leader after all those years
P/T: 2/2
Deze challenge heeft me ook meteen geïnspireerd om een dwergenside-thema in m'n net begonnen set te verwerken
If a creature would attack you flip a coin if you win that creature may not attack you this combat if you lose that creatures controller may pay if he/she doesn't that creature may not attack you this combat.
Creatures blocked by Erebor, the seventh kingdom of the dwarves deal half their combat damage this turn and if they have trample they can't trample.
If Erebor, the seventh kingdom of the dwarves dies exile all attacking creatures you don't control.