Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Twigwalker 08-12-2012 om 11:23
Veel plezier! Ga je nog naar een basketbal wedstrijd toevallig?
Volgens mij zijn er geen interessante wanneer ik in Orlando ben, maar ik zal eens kijken!
Net de huurauto opgehaald. Vraag je om een auto zonder extra's (lekker geld besparen), is ie toch niet beschikbaar en krijg je voor hetzelfde geld alle extra's. Precies hoe ik het uitgedacht had
Eclavyrr 11-12-2012 om 08:50
Of lekker mee draften!
Dat is mijn dilemma...
Ben je vanaf nu Dr. Jorn? Of liever Jorn PhD.? En waarin als ik vragen mag... In ieder geval: gefeliciteerd!
En ik zou een keer lekker met die vrienden een avondje gaan draften... en lekker zelf alle kaarten houden
Eclavyrr 11-12-2012 om 08:50
Of lekker mee draften!
Dat is mijn dilemma...
Ben je vanaf nu Dr. Jorn? Of liever Jorn PhD.? En waarin als ik vragen mag... In ieder geval: gefeliciteerd!
En ik zou een keer lekker met die vrienden een avondje gaan draften... en lekker zelf alle kaarten houden
Dank u! Vanaf nu ben ik idd dr. Jorn in de Informatica. Althans dat denk ik want ik heb de echte bul nog niet gezien. Ze hadden een schrijffout gemaakt op de bul en toen kon de commissie hem niet ondertekenen met als gevolg dat ik een lege koker kreeg.
Het grote probleem met het hebben van een boosterdoos is dat je je geduld op de proef moet stellen. Als ik ga wachten totdat die groep vrienden weer eens bij elkaar is dan kan ik nog rustig een paar maanden wachten en ik weet niet of ik dat op kan brengen...
Wat tof, zijn die 4 jaar ook weer voorbij... Van mij (afstudeer)begeleider (hij promoveert in maart) krijg ik mee dat vooral de laatste maanden wat minder zijn (het schrijven, commantaar verwerken en opnieuw schrijven)... Wat was je onderwerp precies (niet dat ik er wat van snap, maar toch leuk om te weten)?
Die boosterdoos, onderin een kast stoppen achter allemaal magicspullen... Dan vergeet je m haast... en over een paar maanden kan je m gebruiken om DGM/GTC/RTR te kunnen draften en over weeeeer een aantal maanden is het gewoon leuk om nostalgisch RTR te kunnen draften...
Het laatste jaar was zeker het moeilijkst!
Mijn onderzoek gaat over het afhandelen van niet statische tijdsseries in data mining applicaties ("Handling Abrupt Changes in Evolving Time-series data" ).
Ligt er ook beetje aan wanneer je afgestuurd bent volgens mij. Is het niet zo dat je, als je nu afstudeerd, .ing niet meer mag dragen ivm "bachelor". Ik dacht me te herinneren dat ik in het laatste jaar ben afgestudeert waar je "ing" mocht dragen (of bachelor, mocht je zelf kiezen)
Naast het feit natuurlijk dat titels totaal niets-zeggend zijn