Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Hidden Gems

farden10
7 jaren geleden
Pyromancer's Goggles is echt een fantastische kaart in mijn Jhoira of the Ghitu deck. Het kopiëren van elke rode spell is echt een heel sterk effect.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Propaganda en Ghostly Prison kent iedereen. Maar er is ook een zwarte variant van en die komt - of all places - uit Homelands!

n4ppy
7 jaren geleden
Quote:
11 maanden geleden
- of all places - uit Homelands!

noob mode: Ehhh en dat is bijzonder want?
stefke78
7 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 13-06-2017 om 14:58
Pyromancer's Goggles ben ik eigenlijk nog nooit ergens tegengekomen. Ok, je moet wel flink in de rode spells zitten, maar toch...heftig effect hoor!

Volgens mij wordt deze in onze speelgroep in een Mizzix of the Izmagnus-deck gespeeld...
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik speel hem sinds een week ook in mijn Zada, Hedron Grinder Commander deck. Maar ik heb Mizzix nog niet de bril op zien zetten in ieder geval!
Eclavyrr
7 jaren geleden
Quote:
n4ppy 23-06-2017 om 12:34
Quote:
- of all places - uit Homelands!

noob mode: Ehhh en dat is bijzonder want?

Homelands was een set die er om bekend staat weinig sterke kaarten te hebben.
Toen de set zelfs uitkwam had Wizards mensen verplicht minimaal 5 kaarten uit elke standard legale set in je deck te spelen, omdat Homelands anders onvoldoende aandacht kreeg. Zo'n beetje de enige kaarten die play zagen waren Merchant Scroll, Serrated Arrows, Autumn Willow, Baron Sengir en Memory Lapse
 bijgewerkt door Eclavyrr 7 jaren geleden
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Homelands is redelijk synoniem met waardeloos .
n4ppy
7 jaren geleden
Weer wat geleerd.
Edit: Didgeridoo en Anaba Spirit Crafter zijn nu wel weer leuk
 bijgewerkt door n4ppy 7 jaren geleden
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Oh, er zit wel wat in hoor. Maar heeel specifiek, niet echt sterk en vaak te duur. Kan best veel flavor hebben, maar echt kracht...meh .
nederland439
7 jaren geleden
Ben zelf wel onder de indruk van Oketra's Monument in mijn Ezuri, Claw of Progress deck. Elk creature dat ik cast levert dan een extra token (chumpblocker) en dus extra experience counter op.
farden10
7 jaren geleden
Die speel ik op het moment in mijn Odric, Lunarch Marshal en daarin werkt het ook erg fijn.
DonKavan
7 jaren geleden
Ik vind persoonlijk de volgende kaart echt een 'hidden gem', een Fog, regenerate en een counterspell (oke alleen direct gerichte spells op jezelf maar toch) ineen..... met WIT :

bijgewerkt door DonKavan 7 jaren geleden
Eclavyrr
7 jaren geleden

Dit is een hidden gem voor mij omdat het een kaart is die naast dat het een 3/2 creature is ook een land exiled. Dat land komt niet meer terug.
Ja, je kunt hiermee een basic exilen en wat extra damage opstapelen, maar ik vind deze gewoon geweldig in een rood commander deck om problematische landjes zoals Maze of Ith, Nykthos, Shrine to Nyx of Volrath's Stronghold mee te verwijderen. Je kunt hem ook blinken, alleen gaat hij dan erg flauw worden.
Daarnaast is ie qua prijs erg goedkoop en prima voor de budget commander speler
 bijgewerkt door Eclavyrr 7 jaren geleden
Waus
7 jaren geleden
Ik zocht nog wat draw/discard in naast de kaarten die ik al speel Careful Study, Frantic Search, Windfall, Whispering Madness zonder kaart verlies te lijden. En kwam misschien een hidden gem tegen:

Teferi
7 jaren geleden
Laatst een doos vol met en op de kop kunnen tikken en daar zat deze kaart tussen..

Zodra de eerste flip is gelukt... proliferate!
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Best speelbaar, zeker omdat het je geen kaart kost. Leuk ook dat je een Portal kaart kunt spelen .

Nog een leuk pareltje waar ik al veel plezier van heb gehad:

Ja, het is een Aura en dus card disadvantage. Maar dit speelt zo lekker op Commanders die graag combat damage doen .
Zoockey
7 jaren geleden
Leuk topic dit! Eentje die voor mij al meermaals een hoop werk verricht heeft in mijn zombie deck is deze:

Mijn zombies kunnen niet zo veel tegen indestructible creatures, en zeker dingen als Avacyn, Angel of Hope waren vaak een insta-loss... Echter is Avacyn an sich niet zo enoooorm eng als je het vergelijkt met een horde zombies. Die durdles naast avacyn die ook allemaal indestructible zijn, die zijn pas eng! Zeker als ze Avacyn even oppeuzelen...
 bijgewerkt door Zoockey 7 jaren geleden
Dordledum
7 jaren geleden
Leuke!

Ik kwam net deze tegen:

Was voor mij onbekend! Er speelt in multiplayer bijna altijd wel iemand met Islands!
MagnusMagicus
7 jaren geleden

Je bedoelt: iedereen speelt met islands
Morph
7 jaren geleden
Zo heb je ook nog:

Iets duurder in CC, maar verdubbelt je
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL