Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
MagnusMagicus 13-06-2017 om 14:58 Pyromancer's Goggles ben ik eigenlijk nog nooit ergens tegengekomen. Ok, je moet wel flink in de rode spells zitten, maar toch...heftig effect hoor!
Volgens mij wordt deze in onze speelgroep in een Mizzix of the Izmagnus-deck gespeeld...
Homelands was een set die er om bekend staat weinig sterke kaarten te hebben.
Toen de set zelfs uitkwam had Wizards mensen verplicht minimaal 5 kaarten uit elke standard legale set in je deck te spelen, omdat Homelands anders onvoldoende aandacht kreeg. Zo'n beetje de enige kaarten die play zagen waren Merchant Scroll, Serrated Arrows, Autumn Willow, Baron Sengir en Memory Lapse
Ben zelf wel onder de indruk van Oketra's Monument in mijn Ezuri, Claw of Progress deck. Elk creature dat ik cast levert dan een extra token (chumpblocker) en dus extra experience counter op.
Ik vind persoonlijk de volgende kaart echt een 'hidden gem', een Fog, regenerate en een counterspell (oke alleen direct gerichte spells op jezelf maar toch) ineen..... met WIT :
Dit is een hidden gem voor mij omdat het een kaart is die naast dat het een 3/2 creature is ook een land exiled. Dat land komt niet meer terug.
Ja, je kunt hiermee een basic exilen en wat extra damage opstapelen, maar ik vind deze gewoon geweldig in een rood commander deck om problematische landjes zoals Maze of Ith, Nykthos, Shrine to Nyx of Volrath's Stronghold mee te verwijderen. Je kunt hem ook blinken, alleen gaat hij dan erg flauw worden.
Daarnaast is ie qua prijs erg goedkoop en prima voor de budget commander speler
Leuk topic dit! Eentje die voor mij al meermaals een hoop werk verricht heeft in mijn zombie deck is deze:
Mijn zombies kunnen niet zo veel tegen indestructible creatures, en zeker dingen als Avacyn, Angel of Hope waren vaak een insta-loss... Echter is Avacyn an sich niet zo enoooorm eng als je het vergelijkt met een horde zombies. Die durdles naast avacyn die ook allemaal indestructible zijn, die zijn pas eng! Zeker als ze Avacyn even oppeuzelen...