Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

De reprint wishlist top 100: Part Deux!

bartist
2 jaren geleden
Alle 4 versies van Monastery Mentor zijn uitverkocht, dus die verdient ook wel een reprintje
Mango
2 jaren geleden
Als je geen Mana Confluence kunt krijgen, dan speel je toch gewoon City of Brass ......?
 bijgewerkt door Mango 2 jaren geleden
farden10
2 jaren geleden

Mag ook wel een reprint hebben. Hele leuke kaart, maar de prijs is wat aan de hoge kant.
Justian2002
2 jaren geleden
De check-land cycle, zoals Woodland Cemetery, Hinterland Harbor, ect
TheRobinros
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Als je geen Mana Confluence kunt krijgen, dan speel je toch gewoon City of Brass ......?

Helaas is die net niet legal in Pioneer
Wodi!
2 jaren geleden
Ik zou graag een reprint van

willen. Gewoon omdat ik het een tof kaartje vindt en hem nog niet heb en niet alle reprints superdure kaarten hoeven te zijn.
derooy89
2 jaren geleden
De heb je commander gratis instant cycle Deflecting Swat enco...

Dingen zijn misschien te goed, maar aangezien ze er toch zijn. Print ze dan zoveel dat ze voor iedereen toegankelijk zijn.
MarcelN
2 jaren geleden
Lijstje is ge-update!

Quote:
55 minuten geleden
De heb je commander gratis instant cycle Deflecting Swat enco...

Dingen zijn misschien te goed, maar aangezien ze er toch zijn. Print ze dan zoveel dat ze voor iedereen toegankelijk zijn.

Deze behandel ik even hetzelfde als de Swords… dit is een cycle met zoveel verschillende effecten, welke vind jij nou echt dat er gereprint moet worden?

Quote:
14 uren geleden

Ik weet niet helemaal zeker of dit nou een nominatie voor City of Brass is, maar ik zet m er wel in! Goeie

Het begint trouwens nu een behoorlijke staple-verzameling te worden… er zullen toch wel andere kaarten zijn die jullie graag nog eens terug zouden willen zien? Ik nomineer dan ook Constant Mists, leuk effect in veel decks en nog maar 1 printing gehad! For shame!
 bijgewerkt door MarcelN 2 jaren geleden
BluezamX
2 jaren geleden
Quote:
17 uren geleden
Zijn Wurmcoil Engine en Doubling Season niet allebei onlangs in Double Masters gereprint? Beide kaarten kan je nog gewoon uit boosters trekken, alleen moet je iets dieper in de buidel tasten.

Ik heb liever dat zo'n kaart geprint wordt in een precon oid dan in een booster. Zoals je misschien kan raden ben ik groot fan van het Challenger Decks 2022: Gruul Stompy

En ik weet dat het één kaart per persoon is, maar als iemand anders toevallig ook Tendershoot Dryad mist geef ik alvast wat inspiratie!
MarcelN
2 jaren geleden
Quote:
20 minuten geleden
En ik weet dat het één kaart per persoon is, maar als iemand anders toevallig ook Tendershoot Dryad mist geef ik alvast wat inspiratie!

1 kaart per persoon per dag… dus ik zet de dryad er ook gewoon in
TheRobinros
2 jaren geleden
Dan in de categorie niet-staples en superleuke kaarten... Power Conduit?
Morph
2 jaren geleden
Vul ik er nog eentje aan uit mijn eigen wishlist: Elenda, the Dusk Rose
Lavinius
2 jaren geleden
Voor mij mag Luminous Broodmoth nog eens geprint worden.
Rody
2 jaren geleden
Anointed Procession kan wel een reprint gebruiken.

En persoonlijk hoop ik heel erg op Daxos the Returned maar dan wel met een full art foil versie zodat ik m'n commander eindelijk in foil kan krijgen
MarcelN
2 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden

Ja! Leuk ding inderdaad!

De rest is ook aangevuld begint een leuk lijstje te worden! Ben wederom benieuwd wat er allemaal op common en uncommon mag komen
Wodi!
2 jaren geleden
Op verzoek dan maar een uncommon voor mijn inzending van de dag:

Mango
2 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden

Helaas is die net niet legal in Pioneer
Netjes
2 jaren geleden
Wayfarer's Bauble heeft een reprint nodig, en dan niet in een precon maar in een set zodat er 1 is voor alle niet groene commander decks
Left4Doner
2 jaren geleden
Geen (un)common, maar Xantcha, Sleeper Agent lijkt mij echt een leuke Commander die helaas geen reprint heeft gehad.
Wodi!
2 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Geen (un)common, maar Xantcha, Sleeper Agent lijkt mij echt een leuke Commander die helaas geen reprint heeft gehad.

Goeie! Zit ik ook op te wachten.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info

Eerder bekeken

iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL