Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
De heb je commander gratis instant cycle Deflecting Swat enco...
Dingen zijn misschien te goed, maar aangezien ze er toch zijn. Print ze dan zoveel dat ze voor iedereen toegankelijk zijn.
Deze behandel ik even hetzelfde als de Swords… dit is een cycle met zoveel verschillende effecten, welke vind jij nou echt dat er gereprint moet worden?
Ik weet niet helemaal zeker of dit nou een nominatie voor City of Brass is, maar ik zet m er wel in! Goeie
Het begint trouwens nu een behoorlijke staple-verzameling te worden… er zullen toch wel andere kaarten zijn die jullie graag nog eens terug zouden willen zien? Ik nomineer dan ook Constant Mists, leuk effect in veel decks en nog maar 1 printing gehad! For shame!
Zijn Wurmcoil Engine en Doubling Season niet allebei onlangs in Double Masters gereprint? Beide kaarten kan je nog gewoon uit boosters trekken, alleen moet je iets dieper in de buidel tasten.
Ik heb liever dat zo'n kaart geprint wordt in een precon oid dan in een booster. Zoals je misschien kan raden ben ik groot fan van het Challenger Decks 2022: Gruul Stompy
En ik weet dat het één kaart per persoon is, maar als iemand anders toevallig ook Tendershoot Dryad mist geef ik alvast wat inspiratie!