Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Dit is geen prijspuzzel, zoals die op de Puzzelspagina staan. Dit is gewoon een leuke manier om wat tijd te verdrijven .
Je speelt tegen Magnus. Magnus heeft met een uitgebreide combo het voor elkaar gekregen om 50.000 Platinum Angels in het spel te krijgen. Ha! Onverslaanbaar is hij nu! Het is nu jouw beurt. Je untapt, pakt een kaart....en het is Demonic Tutor. Na even nadenken zie je het plots: je kunt deze beurt winnen!
Ik heb m, moest idd even puzzelen, maar het is gelukt.
Wil het alleen niet zeggen, omdat ik het dan voor zou zeggen.
Wel een leuk puzzeltje hoor, de volgende is hoe je aan 50.000 Platinum Angel komt met 16 landjes?
Net een oplossing binnen gehad...maar die was niet goed. Hij wilde Solar Tide casten en in reactie Sealock Monster blinken met Deadeye Navigator om die te redden...maar dat werkt niet, want het Monster is dan al weer terug voor de Tide gaat resolven .
Hmmm waarom zou de Sealock Monster doodgaan aan de Solar Tide dan? . Ik neem aan dat je ervoor kiest om alle creatures met power 2 of minder dood te maken aangezien je al 2x Curse of Death's Hold op je tegenstander hebt liggen
Leuke puzzel! Ik ben tot 1 leven gekomen, maar het laatste punt kon ik er nergens bij vinden . Zijn er nog andere mensen die ook druk aan het puzzelen zijn?
Ik heb het enigszins opgegeven.
Mogelijk kunnen we met alle leden proberen hoe we dit probleem moeten oplossen, maar ik heb voor me gevoel wel ongeveer alle mogelijkheden gehad,
maar blijkbaar niet dus, want het is me nog niet gelukt...