Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Moeilijk, moeilijk. Er zijn er best wel wat waar ik van moet glimlachen, omdat ik er maffe plays mee heb gemaakt, of vanwege hilarische art of een algemeen hoog 'derp' gehalte. Bijvoorbeeld Kjeldoran Dead.
Maar als het gaat om kaarten die goed vind én bijzonder leuk om te spelen: Tortured Existence!
Heeft ook te maken met m'n allereerste deck wat ik ooit zelf maakte en wat nog steeds in elkaar zit (wel telkens wat updates, maar de basis is hetzelfde): Quirion Ranger
Na nog eens over gedacht te hebben is het Holy Day ik ben zoon fan van deze kaart. Fog is een goeie 2e.
Zovaak hebben ze me kaarten een win opgeleverd ik krijg lethal schade ik prevent de damage. Val terug aan vaak met een Overrun effect en win het spelletje.
Mijn favo common is Standard Bearer. In mijn monowhite pauperdeck is dit de ster. Alle Rancors en alle removal gaat er heen. Zo kan ik rustig met de kleine vliegers doorkomen.
Uiteraard zijn er betere commons maar de bearer is al tijden mijn favoriet.
Mijn favo common is Standard Bearer. In mijn monowhite pauperdeck is dit de ster. Alle Rancors en alle removal gaat er heen. Zo kan ik rustig met de kleine vliegers doorkomen.
Uiteraard zijn er betere commons maar de bearer is al tijden mijn favoriet.
Wat betreft speelbaarheid ben ik een enorme fan van Tragic Slip en Explore. Skygames vind ik zo'n typische common waar je een leuk casual deck rond kan bouwen, zie bijvoorbeeld mijn Fly = Die deck:
Invasion block was eerste echte blok waar mijn vrienden en ik kaarten van kochten. De harpy werd als prima kaart gezien en sindsdien ben ik eigenlijk fan van deze kaart. Sowieso heb ik een zwak voor dat block.
Tijdens keer spelen met een intropack was deze zo een goede toevoeging, en in bfz limited heb ik eigenlijk blauw vaak alleen als kleur gekozen omdat die kaart dan kon spelen en m'n deck vele malen stabieler kon maken.