Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Feedback op Bazaar of Magic enquêtes

stefke78
8 maanden geleden
Quote:
4 dagen geleden
Hi allen,

De afgelopen tijd ben ik bezig geweest met het maken van een plan voor de Bazaar of Magic Community. Een belangrijk onderdeel hiervan is een analyse van de huidige staat van zowel de community, als de algemene klanttevredenheid en hoe mensen onze evenementen ervaren.

Voor deze analyse heb ik drie enquêtes gemaakt die we binnenkort willen versturen.

Om ervoor te zorgen dat de enquêtes geen fouten bevatten en intuïtief aanvoelen zijn heb ik jullie hulp nodig. Wie wil mij willen helpen door de enquêtes in te vullen?

Ik hoor graag jullie feedback en hoe lang jullie hebben gedaan over de enquêtes. Je maakt ook nog eens kans om iets tofs te winnen bij 't invullen van de enquêtes!

Klanttevredenheidsonderzoek

Community enquête

Evenementen enquête

Alvast heel erg bedankt! ❤


Een snel vraagje, ik heb de test enquete ingevuld. Vandaag kreeg ik van de BoM een mailtje over prijzen. Dingen de testers ook mee naar die prijzen?
Twigwalker
8 maanden geleden
Iedereen doet mee voor de prijzen Ook als je de enquête al eerder ingevuld hebt.
Tudou
8 maanden geleden
Ik heb ze ook gedaan. Leuke lijst. Drie comments:
Als je persoonsgegevens (email / lokatie / leeftijd) registreert is het netjes en volgens mij zelfs verplicht om aan te geven wat je met de data gaat doen dmv een privacy statement. Dat mis ik nog.

Pagina 2 van de community lijst: liefst ipv graagst.

Pagina 2 van de evenementen enquête: je vraagt hoe groot de kans is dat ik zou meedoen als erg.gden prijzen waren maar het antwoord is in belangrijkheid. De vraag is dus meer hoe belangrijk prijzen voor me zijn. Op zich duidelijk maar kan net iets netter verwoord worden.
 bijgewerkt door Tudou 8 maanden geleden
MrAdrian
8 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik heb ze ook gedaan. Leuke lijst. Drie comments:
Als je persoonsgegevens (email / lokatie / leeftijd) registreert is het netjes en volgens mij zelfs verplicht om aan te geven wat je met de data gaat doen dmv een privacy statement. Dat mis ik nog.

Pagina 2 van de community lijst: liefst ipv graagst.

Pagina 2 van de evenementen enquête: je vraagt hoe groot de kans is dat ik zou meedoen als erg.gden prijzen waren maar het antwoord is in belangrijkheid. De vraag is dus meer hoe belangrijk prijzen voor me zijn. Op zich duidelijk maar kan net iets netter verwoord worden.


Thanks, ik ga de feedback toepassen!
waveaccelerator
8 maanden geleden
Ik heb ze alle drie ingevuld, naast hetgeen wat hier al benoemd is, viel het mij op dat wanneer je ergens nooit heen gaat (ik ga nooit naar evenementen) er daarna meerdere keren gevraagd wordt naar zaken die betrekkingen hebben op die evenementen. Wellicht handig om in het begin te vragen of iemand naar evenementen gaat en zodra die "nooit" in vult, dat de enquete dan ook direct klaar is (of nog wat vervolgvragen over het waarom en hoe iemand wel te porren is om te komen)

De overlap is inderdaad wel storend, maar als deze vragen naar verschillende groepen gaan, dan hebben die daar natuurlijk geen last van.
Puregy
8 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik heb ze alle drie ingevuld, naast hetgeen wat hier al benoemd is, viel het mij op dat wanneer je ergens nooit heen gaat (ik ga nooit naar evenementen) er daarna meerdere keren gevraagd wordt naar zaken die betrekkingen hebben op die evenementen. Wellicht handig om in het begin te vragen of iemand naar evenementen gaat en zodra die "nooit" in vult, dat de enquete dan ook direct klaar is (of nog wat vervolgvragen over het waarom en hoe iemand wel te porren is om te komen)

De overlap is inderdaad wel storend, maar als deze vragen naar verschillende groepen gaan, dan hebben die daar natuurlijk geen last van.


Ja had ik ook gemerkt met invullen. Dat had wel beter gedaan kunnen zijn iig. Want ook al heeft bazaar een grote community, het is voor sommige ook een aardig stukje rijden. Waardoor die meer keukentafel of bij de LGS in hun buurt spelen.
Skywise
8 maanden geleden
Prima enquêtes, ik was er vlot doorheen. De enige vraag waar ik niet kon invullen wat ik wilde was bij de enquête over de evenementen. De laatste vraag "Sta je er voor open om non-MTG evenementen te bezoeken? Zo ja, welke?" staat maar 1 antwoord toe, terwijl ik er meerdere aan had willen vinken.
MrAdrian
8 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik heb ze alle drie ingevuld, naast hetgeen wat hier al benoemd is, viel het mij op dat wanneer je ergens nooit heen gaat (ik ga nooit naar evenementen) er daarna meerdere keren gevraagd wordt naar zaken die betrekkingen hebben op die evenementen. Wellicht handig om in het begin te vragen of iemand naar evenementen gaat en zodra die "nooit" in vult, dat de enquete dan ook direct klaar is (of nog wat vervolgvragen over het waarom en hoe iemand wel te porren is om te komen)

De overlap is inderdaad wel storend, maar als deze vragen naar verschillende groepen gaan, dan hebben die daar natuurlijk geen last van.


Helaas is dit niet moeilijk in Google Forms (of naja, met heel veel hoepels wellicht wel), maar hier gaan we rekening houden met toekomstige enquêtes!
MrAdrian
8 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik heb ze alle drie ingevuld, naast hetgeen wat hier al benoemd is, viel het mij op dat wanneer je ergens nooit heen gaat (ik ga nooit naar evenementen) er daarna meerdere keren gevraagd wordt naar zaken die betrekkingen hebben op die evenementen. Wellicht handig om in het begin te vragen of iemand naar evenementen gaat en zodra die "nooit" in vult, dat de enquete dan ook direct klaar is (of nog wat vervolgvragen over het waarom en hoe iemand wel te porren is om te komen)

De overlap is inderdaad wel storend, maar als deze vragen naar verschillende groepen gaan, dan hebben die daar natuurlijk geen last van.


Ja had ik ook gemerkt met invullen. Dat had wel beter gedaan kunnen zijn iig. Want ook al heeft bazaar een grote community, het is voor sommige ook een aardig stukje rijden. Waardoor die meer keukentafel of bij de LGS in hun buurt spelen.


Hier moet ik wel bij zeggen dat de specifieke enquête over evenementen verstuurd gaat worden naar mensen die het afgelopen jaar + dit jaar deel hebben genomen aan onze evenementen!
MrAdrian
8 maanden geleden
Quote:
15 uren geleden
Prima enquêtes, ik was er vlot doorheen. De enige vraag waar ik niet kon invullen wat ik wilde was bij de enquête over de evenementen. De laatste vraag "Sta je er voor open om non-MTG evenementen te bezoeken? Zo ja, welke?" staat maar 1 antwoord toe, terwijl ik er meerdere aan had willen vinken.


Goed gespot, thanks, gelijk aangepast! Gelukkig is deze enquête nog niet verstuurd
Peanutbuttah
8 maanden geleden
Ik heb het ingevuld hopelijk hebbenjullie er iets aan.
MrAdrian
7 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik heb het ingevuld hopelijk hebbenjullie er iets aan.


Sowieso, dank je wel!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 32 posts
  • Laatste post MrAdrian 7 maanden geleden
  • Gemaakt door MrAdrian 8 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL
Top