Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Feedback op Bazaar of Magic enquêtes

MrAdrian
10 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
Klanttevredenheid: +-10 min
Community: +-5 min
Evenementen: +-5 min

Feedback:
Is er geen optie voor conditionele vragen? (Als het antwoord op vraag 3 "nooit" is, laat vraag 4 zien)
Helaas niet, Google Form is op dat vlak een beetje beperkt. Het is wel mogelijk maar het kost me meer tijd dan dat het 't eigenlijk waard is.

Ik kan enquête 2 & 3 meerdere keren invullen met hetzelfde emailadres. Not sure of dat bij 1 ook kan.
Hier is bewust voor gekozen omdat de andere optie enkel e-mailvalidatie middels een Google account is. Als iemand geen Google account heeft, kan deze persoon ook niet de enquête invullen. Het nadeel van met Google Forms werken, maar 't is tenminste gratis...

De repetitie van sommige vragen is irritant, maar ik snap dat het nodig is.
De enquête wordt uiteindelijk naar 3 verschillende groepen gestuurd, waarbij de overlap (hopelijk) minimaal is.

Bij de vraag "Sta je er voor open om non-MTG evenementen te bezoeken? Zo ja, welke?*" mis ik een eigen invulveld / Overig
Ga ik gelijk fixen, thanks!

Thanks voor de feedback! Ik heb hierboven op je vragen gereageerd
Slingerrrr
10 maanden geleden
alledrie ingevuld, fijn dat we kunnen meedenken
MrAdrian
10 maanden geleden
Thanks!

Ik zal sowieso de meest interessante & opvallende resultaten met jullie delen.

De enquête gaat een dezer dagen uit naar mensen die zich op de nieuwsbrief hebben ingeschreven, actieve leden in de community en evenementbezoekers. Het kan daardoor zijn dat je de enquête dus nog een keer voorbij ziet komen. Je hoeft 'm dan niet weer opnieuw in te vullen
Cassefras
10 maanden geleden
Quote:
22 uren geleden
Quote:
1 dag geleden

Feedback:
Is er geen optie voor conditionele vragen? (Als het antwoord op vraag 3 "nooit" is, laat vraag 4 zien)
Helaas niet, Google Form is op dat vlak een beetje beperkt. Het is wel mogelijk maar het kost me meer tijd dan dat het 't eigenlijk waard is.

Ik kan enquête 2 & 3 meerdere keren invullen met hetzelfde emailadres. Not sure of dat bij 1 ook kan.
Hier is bewust voor gekozen omdat de andere optie enkel e-mailvalidatie middels een Google account is. Als iemand geen Google account heeft, kan deze persoon ook niet de enquête invullen. Het nadeel van met Google Forms werken, maar 't is tenminste gratis...

De enquête wordt uiteindelijk naar 3 verschillende groepen gestuurd, waarbij de overlap (hopelijk) minimaal is.

Bij de vraag "Sta je er voor open om non-MTG evenementen te bezoeken? Zo ja, welke?*" mis ik een eigen invulveld / Overig

Zijn dingen als microsoft forms of mentimeter dan niet chiller?

Ik neem hierbij aan dat er een officelicentie is bij BoM. Menti is erg cheap en ideaal voor dit soort dingen. Resultaten in excel en direct in een powerquery of iets dergelijks. Heel inzichtelijk hiermee.
maus
10 maanden geleden
Ik zou ze graag invullen. Jammer genoeg krijg ik een ladend vierkantje in me scherm, dat hierna naar beneden valt en me internet app sluit.

Maar dat kan misschien ook aan huawei liggen.
MrAdrian
10 maanden geleden
Quote:
2 uren geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
1 dag geleden

Feedback:

Zijn dingen als microsoft forms of mentimeter dan niet chiller?

Ik neem hierbij aan dat er een officelicentie is bij BoM. Menti is erg cheap en ideaal voor dit soort dingen. Resultaten in excel en direct in een powerquery of iets dergelijks. Heel inzichtelijk hiermee.

Zijn inderdaad wel interessante opties! Ware het niet dat ik volledig in het Google ecosysteem zit, waar ik vaker mee heb gewerkt, dus ik neem de beperkingen voor nu iig voor lief. Wellicht dat ik in de toekomst wel overstap naar een ander systeem voor enquêtes!
jjv
10 maanden geleden
Ingevuld, het is prima te doen.

Bij de eerste deed ik er wat langer over dan het gemiddelde als ik het zo lees maar dat zal waarschijnlijk aan mijn eigen lengte van de antwoorden liggen
maus
10 maanden geleden
Het is hier nu ook gelukt. Het zal wel aan de wifi gelegen hebben ofzo. Prima enquête minuutje of 20 a 25 ben je door alle drie heen.
stefke78
10 maanden geleden
Quote:
4 dagen geleden
Hi allen,

De afgelopen tijd ben ik bezig geweest met het maken van een plan voor de Bazaar of Magic Community. Een belangrijk onderdeel hiervan is een analyse van de huidige staat van zowel de community, als de algemene klanttevredenheid en hoe mensen onze evenementen ervaren.

Voor deze analyse heb ik drie enquêtes gemaakt die we binnenkort willen versturen.

Om ervoor te zorgen dat de enquêtes geen fouten bevatten en intuïtief aanvoelen zijn heb ik jullie hulp nodig. Wie wil mij willen helpen door de enquêtes in te vullen?

Ik hoor graag jullie feedback en hoe lang jullie hebben gedaan over de enquêtes. Je maakt ook nog eens kans om iets tofs te winnen bij 't invullen van de enquêtes!

Klanttevredenheidsonderzoek

Community enquête

Evenementen enquête

Alvast heel erg bedankt! ❤

Een snel vraagje, ik heb de test enquete ingevuld. Vandaag kreeg ik van de BoM een mailtje over prijzen. Dingen de testers ook mee naar die prijzen?
Twigwalker
10 maanden geleden
Iedereen doet mee voor de prijzen Ook als je de enquête al eerder ingevuld hebt.
Tudou
10 maanden geleden
Ik heb ze ook gedaan. Leuke lijst. Drie comments:
Als je persoonsgegevens (email / lokatie / leeftijd) registreert is het netjes en volgens mij zelfs verplicht om aan te geven wat je met de data gaat doen dmv een privacy statement. Dat mis ik nog.

Pagina 2 van de community lijst: liefst ipv graagst.

Pagina 2 van de evenementen enquête: je vraagt hoe groot de kans is dat ik zou meedoen als erg.gden prijzen waren maar het antwoord is in belangrijkheid. De vraag is dus meer hoe belangrijk prijzen voor me zijn. Op zich duidelijk maar kan net iets netter verwoord worden.
 bijgewerkt door Tudou 10 maanden geleden
MrAdrian
9 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik heb ze ook gedaan. Leuke lijst. Drie comments:
Als je persoonsgegevens (email / lokatie / leeftijd) registreert is het netjes en volgens mij zelfs verplicht om aan te geven wat je met de data gaat doen dmv een privacy statement. Dat mis ik nog.

Pagina 2 van de community lijst: liefst ipv graagst.

Pagina 2 van de evenementen enquête: je vraagt hoe groot de kans is dat ik zou meedoen als erg.gden prijzen waren maar het antwoord is in belangrijkheid. De vraag is dus meer hoe belangrijk prijzen voor me zijn. Op zich duidelijk maar kan net iets netter verwoord worden.

Thanks, ik ga de feedback toepassen!
waveaccelerator
9 maanden geleden
Ik heb ze alle drie ingevuld, naast hetgeen wat hier al benoemd is, viel het mij op dat wanneer je ergens nooit heen gaat (ik ga nooit naar evenementen) er daarna meerdere keren gevraagd wordt naar zaken die betrekkingen hebben op die evenementen. Wellicht handig om in het begin te vragen of iemand naar evenementen gaat en zodra die "nooit" in vult, dat de enquete dan ook direct klaar is (of nog wat vervolgvragen over het waarom en hoe iemand wel te porren is om te komen)

De overlap is inderdaad wel storend, maar als deze vragen naar verschillende groepen gaan, dan hebben die daar natuurlijk geen last van.
Puregy
9 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik heb ze alle drie ingevuld, naast hetgeen wat hier al benoemd is, viel het mij op dat wanneer je ergens nooit heen gaat (ik ga nooit naar evenementen) er daarna meerdere keren gevraagd wordt naar zaken die betrekkingen hebben op die evenementen. Wellicht handig om in het begin te vragen of iemand naar evenementen gaat en zodra die "nooit" in vult, dat de enquete dan ook direct klaar is (of nog wat vervolgvragen over het waarom en hoe iemand wel te porren is om te komen)

De overlap is inderdaad wel storend, maar als deze vragen naar verschillende groepen gaan, dan hebben die daar natuurlijk geen last van.

Ja had ik ook gemerkt met invullen. Dat had wel beter gedaan kunnen zijn iig. Want ook al heeft bazaar een grote community, het is voor sommige ook een aardig stukje rijden. Waardoor die meer keukentafel of bij de LGS in hun buurt spelen.
Skywise
9 maanden geleden
Prima enquêtes, ik was er vlot doorheen. De enige vraag waar ik niet kon invullen wat ik wilde was bij de enquête over de evenementen. De laatste vraag "Sta je er voor open om non-MTG evenementen te bezoeken? Zo ja, welke?" staat maar 1 antwoord toe, terwijl ik er meerdere aan had willen vinken.
MrAdrian
9 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden

Helaas is dit niet moeilijk in Google Forms (of naja, met heel veel hoepels wellicht wel), maar hier gaan we rekening houden met toekomstige enquêtes!
MrAdrian
9 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
1 dag geleden

Ja had ik ook gemerkt met invullen. Dat had wel beter gedaan kunnen zijn iig. Want ook al heeft bazaar een grote community, het is voor sommige ook een aardig stukje rijden. Waardoor die meer keukentafel of bij de LGS in hun buurt spelen.

Hier moet ik wel bij zeggen dat de specifieke enquête over evenementen verstuurd gaat worden naar mensen die het afgelopen jaar + dit jaar deel hebben genomen aan onze evenementen!
MrAdrian
9 maanden geleden
Quote:
15 uren geleden
Prima enquêtes, ik was er vlot doorheen. De enige vraag waar ik niet kon invullen wat ik wilde was bij de enquête over de evenementen. De laatste vraag "Sta je er voor open om non-MTG evenementen te bezoeken? Zo ja, welke?" staat maar 1 antwoord toe, terwijl ik er meerdere aan had willen vinken.

Goed gespot, thanks, gelijk aangepast! Gelukkig is deze enquête nog niet verstuurd
Peanutbuttah
9 maanden geleden
Ik heb het ingevuld hopelijk hebbenjullie er iets aan.
MrAdrian
9 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
Ik heb het ingevuld hopelijk hebbenjullie er iets aan.

Sowieso, dank je wel!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 32 posts
  • Laatste post MrAdrian 22 dagen geleden
  • Gemaakt door MrAdrian 10 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL