Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

First Pick van de dag: Kaladesh

Twigwalker
8 jaren geleden
Nu ben ik wel benieuwd naar Kaladesh boosters, en wat jullie daar uit zouden picken

Hier alvast booster #1:

1 Eddytrail Hawk
1 Impeccable Timing
1 Era of Innovation
1 Live Fast
1 Tidy Conclusion
1 Harnessed Lightning
1 Giant Spectacle
1 Thriving Grubs
1 Cowl Prowler
1 Animation Module
1 Decoction Module
1 Dukhara Peafowl
1 Torch Gauntlet
1 Workshop Assistant
Jeff
8 jaren geleden
3 maal goede removal in deze booster, in volgorde van kwaliteit: Harnessed Lightning, Impeccable Timing en Tidy Conclusion. Harnessed Lightning lijkt me hier een duidelijke pick.
Kofurea
8 jaren geleden
Impeccable Timing als Harnessed Lightning zijn de beste kaarten in het pakje. Ik zou hier vrij zeker voor de Harnessed Lightning gaan.
 bijgewerkt door Kofurea 8 jaren geleden
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Zonder die removal zou ik denk ik de Thriving Grubs pakken, maar de Lightning is ruim de beste kaart hier.
Dordledum
8 jaren geleden
Animation Module is geen slechte rare als je toch voor fabricate wil gaan, maar ik zou waarschijnlijk ook Harnessed Lightning kiezen.
 bijgewerkt door Dordledum 8 jaren geleden
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Klopt, maar aangezien dit pick 1 pack 1 is, ben je nog nergens voor aan het gaan en het lijkt me zonde om een top tier removal spell te laten schieten voor een droom die wellicht het niet gaat halen .
Yogho
8 jaren geleden
Eens met alles wat hierboven wordt gezegd
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Bij mij springen de Surveillance, Warden en Skiff eruit. Ik denk dat ik de Warden neem, omdat dat removal is. Lastig wel.
Twigwalker
8 jaren geleden
Ik ga denk ik voor Oviya Pashiri, Sage Lifecrafter, als die blijft liggen is het wel echt een bom.
Dordledum
8 jaren geleden
Jeff
8 jaren geleden
Consulate Surveillance is best wel matig volgens mij, die wil je echt pas oppakken als je andere kaarten hebt om die energy aan uit te geven.

Fairgrounds Warden, Sky Skiff en Oviya Pashiri, Sage Lifecrafter zijn de kaarten waar ik in eerste instantie over ging nadenken. De warden is gewoon degelijk removal, de Skiff is een prima flyer en houd je open om later kleuren te gaan kiezen, maar Oviya is denk ik sterk genoeg om daar overheen te gaan. Vanaf beurt 5 iedere beurt een 4/4 of 5/5 beestje (of groter!) kunnen maken, zonder daar kaarten aan uit te geven, is echt heel sterk.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ok Jeff, dat is waar. Surveillance is geen first pick. Ik zag al leuke dingen ermee gebeuren, maar deze pak je pas later op als je die andere kaarten ook al hebt.

Oviya had ik iets te makkelijk overheen geskipt. Dat is wellicht ook nog een goede optie.
kolonelnick
8 jaren geleden
pack 1 zou ik voor de Harnessed Lightning gaan. sowieso goede removal en wordt alleen maar beter naarmate je meer energy kaarten pakt.

pack 2 denk ik dat ik voor de Fairgrounds Warden ga. ook lekker removal. Sky Skiff is zeker een goede kaart en zou mijn tweede keuze zijn. met een paar fabricate creatures wordt deze al erg goed.
MB070
8 jaren geleden
Ik zou denk ik voor Oviya Pashiri, Sage Lifecrafter gaan, kort daarachter Fairgrounds Warden. Oviya neemt games over, weliswaar vanaf turn 5.
 bijgewerkt door MB070 8 jaren geleden (typo)
thewoodcutter
8 jaren geleden
Oviya Pashiri, Sage Lifecrafter zou mijn keus zijn. Kan inderdaad in haar eentje potjes winnen. Warden/Sky Skiff zijn ook erg goed, maar is iets minder goed om in zijn/haar eentje een potje te winnen. Voor de rest zitten er nog best leuke kaarten in, maar niet per se pack 1 pick 1
Jeff
8 jaren geleden
He, dat wou ik net gaan doen, een nieuwe booster posten!

Ik dacht dat het Essence Extraction zou worden, die is echt heel sweet, maar een colorless rare die meer dan speelbaar is? Ik ga voor Cultivator's Caravan en wacht lekker mijn signalen af. Ver achter die twee kaarten komt denk ik Longtusk Cub.
Twigwalker
8 jaren geleden
Haha, eerder pauze nemen Ik dacht trouwens precies het zelfde over deze booster als Jeff.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik had hier de Extraction slamdunk genomen. Dat is echt goede removal. Caravan is goed en kleurloos, sure. Maar de Extraction is volgens mij echt heel goed. Op 3 heb ik ook de Cub. De rest is absoluut niet firstpickable .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL