Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
ik upload vanavond nog n match. (ik was die een beetje vergeten te uploaden namelijk )
kosowizard is als het goed is ook terug, zijn matches in poule 2 moeten nog gespeeld worden.
dus mensen in poule 2. welke dagen kunnen jullie de komende week spelen?
hier was ik al bang voor hij weigerde de eerste upload ook al. Ik ga het nog een keer proberen te uploaden.
edit: youtube blijft de video weigeren. ik kan het origineel ook niet terug vinden in mijn video lijst. ik snap niet waarom youtube zegt dat het een duplicaat is.
Ik moet dus een aanpassing gaan maken in de video. mocht dit niet lukken dan zal de match opnieuw gespeeld moeten worden. (nu was er wel een enorme spectator glitch die de video een beetje verkloot maar dat zien jullie vanzelf wel )
de match Legorobster vs Maurice kan helaas niet worden geupload. zelfs niet na aanpassingen. geen idee waarom youtube de kleine bitch moet uithangen. aan jullie twee de keus. willen jullie de match opnieuw doen. of laten we de huidige uitslag gewoon staan?
Kosowizard, lego, krabbel en maurice. komt morgenavond om 8-9 uur jullie uit. daarna kan ik namelijk geen enkele avond behalve misschien woensdag. (vrijdag fnm zaterdag vrijgezellenfeest van mn broer.) donderdag zou ook nog kunnen maar pas na 10 uur.
Io had toch al alle matches gespeels? Zo niet ik kan nu alleen op slecht wifi spelen ivm vakantie. Het tweede punt is dat ik op mijn ipod speel dus 1 is disconect vaak en 2 me game stopt soms ineens.
aangezien ik vanavond ook tavern brawl, een bfz speculation, een ftv angels review en een minecraft video op de planning heb staan, wil ik vragen: kunnen jullie morgenmiddag rond 2 uur spelen. ik ben blijkbaar vrij morgen dus dan komt dat mij beter uit. (wil namelijk wel een beetje op tijd gaan slapen vanavond want moet morgenochtend wel weg tot een uur of 1)
Maandag ben ik terug van vakantie. Dus dan kan ik ook. Ik kwam er net alleen achter dat ik nog maar 1 van de drie decks heb de andere heb ik weg gegooid.