Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
roykoster 11-12-2013 om 20:48
Promo: Fathom Mage (kan iemand me vertellen hoe ik de juiste afbeelding link)
Dat doe je door de kaartnaam op te volgen met een "pipe": | en daarna de de 3-letterige code voor de set. Voor Fathom Mage is dat PRE, wat staat voor 'Prerelease'. Je kunt ook met je muis over het groene plusje heen gaan onder het tekstveld waarin je reageert. Er komt dan een invulformuliertje, waar je de kaartnaam in kunt voeren. Daarna kun je de specifieke versie kiezen en op het knopje drukken, om automagisch de juiste kaartlink toe te voegen.
Je kunt dit bericht quoten om te zien dat de precieze code voor je Fathom Mage [*k]Fathom Mage|PRE[*/k] is (maar dan zonder de *). Overigens vind je deze uitleg ook op de hulppagina Forum.
Morph 11-12-2013 om 11:50
Let op: Bij Mythic/Rare, Uncommon en Common gaat het om kaarten die Nieuw geprint zijn in 2013, en niet om reprints in bijv producten als Duel Decks: Sorin vs. Tibalt of Modern Masters!
De kaart moet dus nieuw in een expansie, product, of coreset in 2013 uitgegeven zijn.
Sets die zijn uitgekomen:
Theros
Dragon's Maze
Magic 2014
Gatecrash
Toch wel knap hoe je dan ook echt bij elk van deze categorien je niet aan de 'regels' hebt gehouden, Magnus! (ok, ok, ze waren niet direct zichtbaar omdat we al op pagina 2 zijn...)
Volgens mij kloppen de regels niet dan, want Commander is dit jaar uitkomen en is hij vergeten die erbij te zetten . Plus, ik heb geen enkele reprint gekozen .