Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Dan moet het toch echt Nykthos zijn. Die kaart heeft het standard formaat zo'n duidelijke schop onder de kont gegeven dat dat de enige rare van die 4 is die in aanmerking komt.
Jeff 02-01-2014 om 13:39
Dan moet het toch echt Nykthos zijn. Die kaart heeft het standard formaat zo'n duidelijke schop onder de kont gegeven dat dat de enige rare van die 4 is die in aanmerking komt.
Naar mijn mening heeft boros reckoner een grotere rol gespeeld in standard dan nykthos. Boros reckoner is op meerdere momenten in 2013 veel gespeeld in standard. Daarnaast heeft het nu als minotaur wat nieuwe ondersteuning voor casual (Rageblood Shaman en Kragma Warcaller).
Helemaal eens met marcoboth: ik ben absoluut geen fan van Boros Reckoner (wat een ***kaart om tegen te spelen en te duur om zelf te spelen), maar wat een impact die op standard had was echt absurd, dat móet wel de rare van 2013 zijn...
Tsja, als je standard als standaard neemt... Ik denk echter dat een zeer groot (het merendeel, misschien wel) van de spelers geen standard speelt. Plus, Nykthos had nog niet zo lang en kan in standard nog veel gaan doen.