Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Voordat je BoM-account level 8 is kun je zelf geen plaatjes plaatsen. Je zult de link moeten plaatsen en een moderater vragen om het in een plaatje te veranderen.
Hierbij mijn inzending Ik heb vooral mijn best gedaan om een Khan te verzinnen die klopt met de flavour, de art en de andere informatie die we tot nu toe hebben van de Abzan Houses.
Anafenza moest wel Haste hebben vond ik vanwege de art. Vervolgens was ik opzoek naar manieren om haar defensiever te maken en moest ik denken aan de ability van Gustcloak Harrier en cohorten die ik erg vond passen bij een defensieve clan uit de woestijn. Lifelink is natuurlijk ook een goede verdedigende ability die toch past bij een aanvallende Khan
Zelf hoop ik eigenlijk op een elf als Khan van de Abzan Houses, maar Anafenza is duidelijk een Human.
Anafenza the Endurer Legendary Creature - Human Warrior
Haste
Lifelink
Creatures you control have Gustcloak (Whenever a creature with gustcloack becomes blocked, you may untap it and remove it from combat).
Whenever Surrak Dragonclaw attacks, you may divide damage equal to his power amongst X target creatures defending player controls. Surrak deals X damage to you.
Whenever Surrak blocks, Surrak deals 1 damage to each creature and each player.
Mijn inzending is gebaseerd op dat ik denk dat de Khans op combat gebaseerd zijn, net als Zurgo Helmsmasher.
Uithoudingsvermogen is volgens mij goed uit te beelden in combat met Vigilance en toughness, dus ik ontwerp een Anafenza:
Anafenza Longlungs
Vigilance
, : Anafenza deals damage equal to its' toughness to target creature.
: Anafenza gets +0/+3 until end of turn.
3/3