Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prijspuzzel 29: Design a Khan!

Eclavyrr
10 jaren geleden
Narset, the Dragon's Mind
Legendary Creature - Human Monk
Flash, hexproof
At the end of each phase, if a source you control dealt damage to an opponent this turn you may draw a card. If you do, discard a card and gain life where is that cards converted manacost plus the number of cards you drew this turn.
: Narset, the Dragon's Mind deals 1 damage to target creature or player and 1 damage to herself.
"Balance in all things."
1/3

Sluwheid:
Ik denk dat qua abilities Hexproof en Flash sluwheid het beste uitdrukken. Bij denk ik toch gauw aan control kleuren. De Khans zijn echter aggressieve mennekes en hoe past een scrawny figuurtje als Narset daar nu in? Simpel, ze zorgt voor genezing en strategische strijd opties (lifegain, carddraw).

Ze laat je je deck filteren en voor de kaarten die je niet nodig hebt life gainen. Echter de keuze die je zult moeten maken is gooi ik weg wat me meer leven geeft, of neem ik de strategische belangen in eer, hopende dat die me de strijd op de lange termijn gaan winnen (maw dump ik een landcard of een spell).

De laatste ability laat je de eerste gebruiken, maar niet misbruiken doordat Narset zichzelf ook pijnigt in haar keuze om haar levensenergie te manipuleren. Use with caution!

Ik vind persoonlijk dat deze er wel mee door khan.
 bijgewerkt door Eclavyrr 10 jaren geleden
Blasty
10 jaren geleden
Whenever "you" deal damage? Succes
 bijgewerkt door Blasty 10 jaren geleden
Eclavyrr
10 jaren geleden
Wat beter verwoord en iets gebalanceerd zodat ze niet triggert op elke creature die combat damage doet
 bijgewerkt door Eclavyrr 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Leuke inzendingen al! Wie durft het nog meer aan?

Mijn verwachting is dat komend weekend er een Khan gespoiled gaat worden, dus doe mee nu het nog kan!
nielsvd
10 jaren geleden
Sidisi
Legendary creature - naga warrior
First strike, Deathtouch

If a nontoken creature would die, exile it instead put a 2/2 black zombies creature token onto the battlefield.

Sacrifice a zombie: regenerate Sidisi

3/3
 bijgewerkt door nielsvd 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Doe mee!
Waus
10 jaren geleden
Nice Nielsvd, gewoon een ingebouwde infinite in 1 kaart
Blasty
10 jaren geleden
Ff nontoken creature maken
nielsvd
10 jaren geleden
Quote:
Waus 14-08-2014 om 08:00
Nice Nielsvd, gewoon een ingebouwde infinite in 1 kaart

Quote:
Degene die de leukste Khan heeft ontworpen, wint een leuke prijs!

Oops, gelukkig ging het om het maken van een leuke kaart in de prijsvraag
Rody
10 jaren geleden
Mijn inzending voor Narset. Een kungfu meester die de krachten van de tegenstander gebruikt om zelf sterker te worden.

Narset, the Flying Lotus
Legendary Creature - Human Monk

When Narset enters the battlefield tap target creature target opponent controls, it doesn't untap for aslong as you control Narset.

When Narset blocks or becomes becomes she gets either +X/+0 or +0/+X where X is the creature's power she is blocking or getting blocked by (sorry slecht engels ;-))

: Narset deals X damage to target tapped creature where X is Narset's power.

2/3
 bijgewerkt door Rody 10 jaren geleden
Blasty
10 jaren geleden
Je bent vergeten om haar een power/toughness te geven.
RobertL
10 jaren geleden
Surrak Dragonclaw

Trample

Whenever Surrak Dragonclaw becomes blocked by one or more creatures, it gets +1/+1 until end of turn.

Whenever Surrak Dragonclaw becomes the target of a spell or ability, counter that spell or ability unless its controller pays .

Whenever Surrak Dragonclaw attacks, it deals 1 damage to each creature defending player controls.

5/7
 bijgewerkt door RobertL 10 jaren geleden
Leen
10 jaren geleden
Anafenza the Eternal
Vigilance
Anafenza has lifelink as long as it's not your turn
Whenever a creature is blocked by Anafenza, put a +1/+1 counter on Anafenza
2/5
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Nou mensen, er zijn nog geen andere Khans gespoiled, dus kom maar op met je inzendingen! De officiele spoilers beginnen over iets minder dan twee weken!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik up deze nog eens. Doe mee en win!
Blasty
10 jaren geleden
Ik wil er best 1 voor elke clan maken, maar dat mag niet
munio
10 jaren geleden
Mensai, Mindbender

Legendary Creature- Human Monk

Sacrifice a creature you own: gain control of target creature until end of turn. Activate this ability only any time you could cast a sorcery

Sacrifice two creatures you own: gain control of target creature. Activate this ability only any time you could cast a sorcery

1/4
paulerikedelman
10 jaren geleden
Sidisi, The Half Dragon

Legendary Creature - Gorgon Shaman

: Target creature becomes unblockable this turn. Put a -1,-1 counter on it.
: Target creature gains deathtouch until end of turn. Discard a card at random.
: Target creature gains lifelink until end of turn. Sacrifice it at the beginning of the next end step.

"When Medusa looks in the mirror, she sees the Lady of Sorrows. When I look in the mirror, it's empty."

1/5

Laten we beginnen met de naam van de kaart. Sidisi, The Half Dragon, komt van de oude verhalen van koopliederen en bezoekers uit andere plaatsten die (om een of andere reden vraag, niet waarom) naar Tarkir kwamen. Ze zagen Sidisi, en hadden verhalen gehoord over de draken in dit land. Omdat ze eruit zag als de beschrijvingen van een draak, maar de cruciale punten miste, zoals vleugels, noemden ze haar "The Half Dragon". Nu weten we dat het eigenlijk een Gorgon is.

Meedogenloosheid. Sidisi is de ergste van allemaal. Zelfs haar eigen "minions" boeien haar niet. Als de overwinning maar behaalt wordt. Evenweinig respect heeft ze voor de tegenstander. Dat vloeit door de hele kaart. Met de abilities van Sidisi kun je bv. je eigen creature unblockable maken, maar die creature moet dat bekopen met een -1,-1 counter. Zo zitten ook de rest van de abilities in elkaar. Dat zorgt voor moeilijke beslissingen door het spel, want de juiste beslissing kan je ontzettend op voorsprong zetten maar de verkeerde beslissing en het is met je gedaan. Op deze manier is Sidisi aanwezig in het spel als iemand die achter de schermen aan de touwtjes trekt, wat weer aangeeft hoe corrupt en meedogenloos ze is. Blocken kan ze wel, maar ze doet geen huge amounts aan dmg, dus de combat phase van haarzelf veranderd bijna niks aan het spel zelf qua cruciale dingen, wat weer aangeeft dat ze achter de schermen aan de touwtjes trekt.

Note alsjeblieft dat de flavortekst niet duidt op dat Sidisi een vampier is maar op dat ze geen ziel heeft, ze is medogenloos.
 bijgewerkt door paulerikedelman 10 jaren geleden
ebonpraetor
10 jaren geleden
Surrak Dragonclaw -

At the beginning of your upkeep sacrifice another creature. Surrak deals damage to target creature or player equal to the the sacrificed creature's power. If you do not, Surrak deals damage equal to Surrak's power to you.

Whenever a creature you control dies, put a +1/+1 counter on Surrak.

Surrak has hexproof as long as it is your turn.

5/4
--------
Besloten om er een soort van cycle-idee aan mee te geven. Twee van de abilities lijken zeer sterk op die van Zurgo.

EDIT: sac another creature van gemaakt, volgens Blasty's suggestie. Was natuurlijk ook de bedoeling...
 bijgewerkt door ebonpraetor 10 jaren geleden
Blasty
10 jaren geleden
Je moet het iets anders verwoorden, want je kunt niet niet een creature saccen, want je hebt hemzelf om te saccen. Dus moet het iets zijn als: you may sac a creature, of: sac another creature, if you can't...
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 90 posts
  • Laatste post Rody 10 jaren geleden
  • Gemaakt door Ralf 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL