Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Dit keer heb ik een hele mooie kaart gemaakt, die bestaat uit een aantal andere Magickaarten. Van jullie hoor ik graag welke kaarten uit welke serie dit zijn. Ik vertel je ook niet hoeveel het er zijn, dat mag je zelf uitvogelen
Tussen de winnaars wordt een gelukkige geselecteerd die 500 BoM punten wint! Iedereen kan meedoen! De deadline is zondagavond 16 oktober.
Alle kaarten in de naam, plaatje, mana cost en type hebben een gemeenschappelijk iets, waardoor je elk stuk kaart uniek kunt identificeren.
knoop doorgehakt en bij de 2 twijfelgevallen de meest waarschijnlijke gekozen. Ben beieuwd of mn inzending ergens op slaat. 2 weken geduld hebben dan maar
Als het goed is zou elke kaart uniek te identificeren moeten zijn, maar zelfs ik maak wel eens fouten Als ik merk dat meer mensen dezelfde fouten maken, wordt ik daar wel wat milder met oordelen
al die kosten (madness, kicker, etc) zijn dat allemaal van verschillende kaarten
ik zie een paar kaarten maar niet allemaal.moet ofwel diep graven in mijn geheugen of de database gebruiken
Ik ben erachter gekomen dat de "interrupt" kaart niet uniek is terwijl ik had bedacht dat hij dat wel was. Dat komt omdat ik een kleine hint ben vergeten Alle kaarten in de naam, plaatje, manacost en type hebben een gemeenschappelijk iets, waardoor je hem wel uniek kunt identificeren