Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prijspuzzel 4

Victorvndoom
13 jaren geleden
ik denk het dat het gaat omdat de puzzels gaan over oude kaarten en die nieuwe mensen kennen misschien niet genoeg oude kaarten.Dus de volgende keer een puzzel met nieuwere kaarten :
BasicB
13 jaren geleden
Quote:
Victorvndoom 08-10-2011 om 00:35
ik denk het dat het gaat omdat de puzzels gaan over oude kaarten en die nieuwe mensen kennen misschien niet genoeg oude kaarten.Dus de volgende keer een puzzel met nieuwere kaarten :

Waarom??? Ik speel pas vanaf M11 hb heb t ook weten op te lossen?!!!!
magu
13 jaren geleden
Met gatherer.wizards.com kom je een heel eind. Kwestie van creatief zoeken.
Victorvndoom
13 jaren geleden
of hier in de database zoeken...ik wil niemand belediging sorry soms doe ik dat...domme asociale ik
magu
13 jaren geleden
Je hebt echter wel gelijk, voor beginnende spelers zal deze puzzel een stuk lastiger zijn.
BasicB
13 jaren geleden
Quote:
magu 08-10-2011 om 00:56
Je hebt echter wel gelijk, voor beginnende spelers zal deze puzzel een stuk lastiger zijn.

Ik speel pas sinds M11 (en zie mezelf nog als een beginnende speler) en ik heb de puzzel ook al opgelost dus.....

Het is wel te doen maar het kost wat tijd en zoek werk
Bassiuz
13 jaren geleden
Er zaten idd ook weinig kaarten bij uit 'mijn' tijd, maar het meeste wist ik wel te herkennen. En anders inderdadd, de zoekmachine.
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Ik ga er nog wel vaker eentje maken, wellicht ook eentje met meer recentere kaarten Maar ik wil het ook niet te makkelijk maken, want even alles door de zoekmachine gooien is ook zo saai
caingarn
13 jaren geleden
Nog een paar dagen (: ben echt benieuwd naar de antwoorden.
Waus
13 jaren geleden
Geen idee wat het 4de plaatje is en de interrupt kan van alles zijn
Eclavyrr
13 jaren geleden
Nog 2 dagen. Spannend!
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Ja, ik heb hier echt veel reactie op gehad! Zo'n puzzel gaat er zeker dus nog wel eens komen
Fjaulnir
13 jaren geleden
Hmm, ik vind maar 1 kaart niet, en van een aantal niet zeker welke versie.

't Is me nog altijd niet gelukt iets gemeenschappelijks te vinden tussen elkekaart, dus wslk vind ik die laatste ook niet zo
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Het gemeenschappelijke is ook alleen in de bovenste helft he
Fjaulnir
13 jaren geleden
Ah dat verklaart dan weeral wat

Nu dan alleen nog de juiste versies vinden van alle kaarten die in meerdere blokken zijn verschenen met dezelfde art
 bijgewerkt door Fjaulnir 13 jaren geleden
Thozzz
13 jaren geleden
Dit is idd wel leuk Magnus zo prijzenpuzzel was niet makkelijk maar tis zeker de moeite waard om te doen
Thozzz
13 jaren geleden
Ben benieuwd naar de uitslag
Fjaulnir
13 jaren geleden
Ik ook heb 1 moeten gokken (tussen alpha of beta, omdat die er voor mij identiek uitzagen), en een andere ben ik ook niet helemaal zeker van.

Blijft dus zeker spannend
AyameTendo
13 jaren geleden
Er zijn wat uurtjes in gaan zitten, maar ik heb alsnog (hoop ik) de oplossing gevonden
BasicB
13 jaren geleden
Ben ook erg benieuwd naar de uitslag, zou echt willen weten of ik alle kaarten goed heb.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL