Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prijspuzzel 4

MagnusMagicus
13 jaren geleden
Ik heb momenteel 17 inzendingen binnen Geweldig! Nog een paar uurtjes de kans!
Fjaulnir
13 jaren geleden
Om hoe laat sluit de wedstrijd?
MagnusMagicus
13 jaren geleden
's Avonds Tijd weet ik nog niet precies, wanneer ik vanavond tijd heb Dus als je nog wil insturen...wees snel
Kamerolifant
13 jaren geleden
Succes nog even aan de mensen die nog aan het puzzelen zijn!
MagnusMagicus
13 jaren geleden
De deadline is 18.30u geworden. Dus mocht je nog in willen leveren....je hebt nog 35 minuten

Klein tipje van de sluier: meerdere mensen hebben alles goed, de meeste die wat fout hebben gedaan, hebben hetzelfde fout gedaan...
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Oh, die ondraagelijke spanning....!!
MagnusMagicus
13 jaren geleden
De uitslag is bekend!

Het bleken 16 inzendingen te zijn, ik had me verteld Maar goed, ik heb ze allemaal bekeken en de fouten geteld en de uitslag is bekend!

Ter volledigheid wil ik nog wel even opmerken dat ik wat vrij ben geweest met de series. Voor Control Magic heb ik ongeveer alle series met die art voorbij zien komen en die heb ik allemaal goed gerekend. Verder heb ik series alleen fout gerekend als het echt niet klopte.

Laten we eens beginnen met de antwoorden:

De art van links naar rechts:
Bazaar = Bazaar Trader
of = Bazaar of Baghdad
Magic = Control Magic (alle series)
stukje art = Anti-Magic Aura
= Magus of the Bazaar

Interrupt = Magical Hack (alle series)

Madness, etc = Blast from the Past
Up to two target = Blades of Velis Vel. Toen ik de kaart maakte, bestond Nightbird's Clutches nog niet, maar die heb ik ook goed gerekend.
attacking Goblin = Goblin Piledriver
or Elf gains = Nectar Faerie
plainswalk or forestwalk = Lord Magnus

Flavortext = Wirewood Herald (alle series)

Collector nr = Armageddon

De deelnemers met hun aantal fouten:
AyameTendo, 0 fout!
Bassiuz, 1 fout
bbgnl1987, 1 fout
BasicB, 1 fout
caingarn, 1 fout
Darkgizmo, 0 fout!
Eclavyrr, 0 fout!
Fjaulnir, 0 fout!
Kamerolifant, 1 fout
magu, 1 fout
Morph, 0 fout!
robbertzijlmans, 1 fout
sbinnemars, 0 fout!
Thozzz, 3 fout
Victorvndoom, 0 fout!
Zoutemaat9, 0 fout!

We hebben dus acht man die het helemaal goed hebben gedaan! Daarbij is echter alleen Zoutemaat9 die ook meldde wat het thema was van de kaarten in de bovenste helft (namelijk dat ze allemaal met Bazaar of Magic te maken hadden qua naam, waardoor Magical Hack de enige goede optie was) en omdat ik dat leuker vind dat een achtzijdige dobbelsteen gooien is hij daardoor de winnaar van deze puzzel!

Gefeliciteerd Zoutemaat9, de 500 BoMpunten komen je kant op!

Binnenkort weer een nieuwe puzzel, en ik ga zeker nog een puzzel zoals deze maken
 bijgewerkt door MagnusMagicus 13 jaren geleden
Fjaulnir
13 jaren geleden
Beh... had ik tenminste toch alles juist

PS van Control Magic was de juiste versie wel te vinden, als je er rekening mee hield dat in de gebruikte kaart het donkerblauwe puntje boven de G van 'magic' stond; bij andere versies stond dat puntje boven andere letters
(Edit: ja... hier heb ik mij uren op zitten blindstaren )

Wirewood Herald =/= alle versies, maar alleen Elves vs Goblins; in de Onslaught staat de tekst namelijk over een bruine achtergrond
 bijgewerkt door Fjaulnir 13 jaren geleden
BasicB
13 jaren geleden
Mmmmm, 1 fout die "Interrupt" ik ben ervan uit gegaan dat de interrupt een CMC zou moeten hebben van 2, dat is wat de hint duidelijk zegt, dussss.....

Quote:
Alle kaarten in de naam, plaatje, manacost en type hebben een gemeenschappelijk iets, waardoor je hem wel uniek kunt identificeren

en Magical Hack heeft toch een manacost van en geen zoals Magus of the Bazaar
 bijgewerkt door BasicB 13 jaren geleden
caingarn
13 jaren geleden
Mmm ik had eigenlijk wel verwacht dat ik die fout zou hebben helaas volgende keer beter.
MagnusMagicus
13 jaren geleden
@BasicB: het gemeenschappelijk was dus dat ze allemaal met "Bazaar" of "Magic" te maken hadden, niet de CMC of iets dergelijks
Victorvndoom
13 jaren geleden
vind toch goed dat ik 0 fouten had voor de eerste keer, maar proficiat voor die 500 punten kreeg
magu
13 jaren geleden
grat helaas last minute de úp to two target' naar de verkeerde kaart gewisseld. faal XD

wtb meer van dit soort epische puzzels
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Die komen er aan
Eclavyrr
13 jaren geleden
MOAR!
Ralf
13 jaren geleden
Zoutemaat9 gefeliciteerd!

Erg leuke puzzel Magnus, volgende week weer een nieuwe?
Darkgizmo
13 jaren geleden
Leuke puzzel, sta er van te kijken dat ik ze allemaal goed had . Volgende keer zet ik er ook gewoon bij wat ze gemeen hebben
Victorvndoom
13 jaren geleden
een gemakkelijke de volgende keer simpele geesten mogen ook eens een link vinden
sbinnemars
13 jaren geleden
Gefeliciteerd, Zoutemaat9.

Erg leuke puzzel, de volgende keer zal ik het thema er ook bij vermelden.
 bijgewerkt door sbinnemars 13 jaren geleden
MagnusMagicus
13 jaren geleden
Dat thema vermelden was geheel optioneel hoor, maar het viel me op dat hij de enige was die het had gedaan, en daarom hem ik hem deze keer laten winnen. Volgende keer kan het best een dobbelsteen zijn, of degene die het dichtste bij de 13e letter in het alfabet zit hoor

En vanwege de grote vraag ga ik nog een puzzel zoals deze maken Hij wordt wel heel anders, maar wel met een thema en veeeeeel kaarten die erin verwerkt zitten
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL