Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Het bleken 16 inzendingen te zijn, ik had me verteld Maar goed, ik heb ze allemaal bekeken en de fouten geteld en de uitslag is bekend!
Ter volledigheid wil ik nog wel even opmerken dat ik wat vrij ben geweest met de series. Voor Control Magic heb ik ongeveer alle series met die art voorbij zien komen en die heb ik allemaal goed gerekend. Verder heb ik series alleen fout gerekend als het echt niet klopte.
We hebben dus acht man die het helemaal goed hebben gedaan! Daarbij is echter alleen Zoutemaat9 die ook meldde wat het thema was van de kaarten in de bovenste helft (namelijk dat ze allemaal met Bazaar of Magic te maken hadden qua naam, waardoor Magical Hack de enige goede optie was) en omdat ik dat leuker vind dat een achtzijdige dobbelsteen gooien is hij daardoor de winnaar van deze puzzel!
Gefeliciteerd Zoutemaat9, de 500 BoMpunten komen je kant op!
Binnenkort weer een nieuwe puzzel, en ik ga zeker nog een puzzel zoals deze maken
PS van Control Magic was de juiste versie wel te vinden, als je er rekening mee hield dat in de gebruikte kaart het donkerblauwe puntje boven de G van 'magic' stond; bij andere versies stond dat puntje boven andere letters
(Edit: ja... hier heb ik mij uren op zitten blindstaren )
Wirewood Herald =/= alle versies, maar alleen Elves vs Goblins; in de Onslaught staat de tekst namelijk over een bruine achtergrond
Dat thema vermelden was geheel optioneel hoor, maar het viel me op dat hij de enige was die het had gedaan, en daarom hem ik hem deze keer laten winnen. Volgende keer kan het best een dobbelsteen zijn, of degene die het dichtste bij de 13e letter in het alfabet zit hoor
En vanwege de grote vraag ga ik nog een puzzel zoals deze maken Hij wordt wel heel anders, maar wel met een thema en veeeeeel kaarten die erin verwerkt zitten