Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Liever niet, want anders krijgen andere mensen ook ideeën voor de oplossing en het lijkt me toch wel dat iedereen het zelf moet doen aangezien het competatief moet zijn er is tenslotte een prijs.
En als je bv al weet dat speler X in beurt 5 400 zombies heeft, zonder de oplossing te weten;
dan weer speler Y al dat zijn beurt 6 1000 zombies, niet genoeg gaat zijn om te winnen en blijft hij zoeken tot hij een betere oplossing heeft.
Terwijl als hij nog niks weet, zal hij mss zijn beurt 6 oplossing inleveren, da's eerlijker voor speler X.
Dan zou het een enorm nadeel zijn om al vroeg in te leveren.
Je mag van mij gerust een tweede inzending doen als je een brainwave hebt gehad hoor Zolang het maar niet te gek wordt, heb ik daar geen problemen mee.
MagnusMagicus 09-12-2011 om 07:49
Je mag van mij gerust een tweede inzending doen als je een brainwave hebt gehad hoor Zolang het maar niet te gek wordt, heb ik daar geen problemen mee.
dat wist ik niet maar dan moet ik eerst een brainwave krijgen