Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Zes packs gekocht tot nu toe twee opengemaakt in een booster battle waarin Urabrask the Hidden de overwinning voor mij verzekerde. In die pack zat ook nog een Spiteful Visions en in Claudia haar pack zat een Deadbridge Goliath als rare. Verder een leuke mix van commons die niet allemaal, maar een groot deel wel speelbaar zijn in casual.
Mja, uiteraard denk je alleen maar aan de power9 als je zo'n product ziet, maar je kansen zijn vrij klein lijkt me. Ergens in de 0.01%-0.05% denk ik zo. Dus op 1 op 2000/10000.
Waus 03-12-2014 om 15:34
Mja, uiteraard denk je alleen maar aan de power9 als je zo'n product ziet, maar je kansen zijn vrij klein lijkt me. Ergens in de 0.01%-0.05% denk ik zo. Dus op 1 op 2000/10000.
Dat is waar, maar ik heb ook nog niet echt veel 10,00 rares gezien zoals shockduals en dergelijke. Ik wacht voor nu wel rustig af voordat ik mijn uiteindelijke conclusie trek aangezien het project redelijk jong is.
Sorry.. :c
bijgewerkt door 10000fists 10 jaren geleden (Sorry, meneer magnus.)
Je hebt nog niet veel 10+ euro rares gezien? Er zijn net 20-30 rares genoemd . En Archangel of Thune is nu niet echt supercheap ofzo . En er zijn wel iets meer packs dan dat . Ik kan je verzekeren: ze zitten erin.
Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de commons/uncommons. Rares/Mythics geloof ik eigenlijk wel, altijd leuk als hier eentje tussenzit die wat meer waard is of die je net zoekt natuurlijk. Maar een pack waarbij de commons en uncommons ook een goede speelwaarde hebben vind ik super.
Dus als de mensen die hier posten ook de noemenswaardige commons/uncommons zouden kunnen plaatsen zou dat top zijn!
10k fists, wat verwacht je dan? dat in elke booster een rare zit van 10+ euro? Dan zou de prijs wel anders zijn, blijft altijd een kleine kans om een echt beater te trekken, maar de gemiddelde kaart speelbaarheid zal stuk hoger zijn dan in een normale booster. Tot nu toe vind ik ze prima de rares die getrokken zijn! Top actie van BoM~!
Meteen toen ik het las had ik 3 boosters besteld: Blood Scrivener, Daybreak Ranger en Reverent Hunter als rares, jammer genoeg allemaal van de afgelopen sets (oude rares zijn altijd leuker).