Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat heb jij geopend in je Treasure Packs?

robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Quote:
Ralf 12-12-2014 om 14:21
Quote:
robbertvanderkleij 12-12-2014 om 13:56
*streept de sea en de cradle weer van het lijstje, aannemende dat die er maar 1x inzaten*
Ja inderdaad, fantastische pulls

Van harte gegund hoor!

Je hoeft ze er niet af te schrappen, want alle 10 de Revised Duals zitten er 4x in! Als we nu toch wat meer info bekend maken over toffe landen in de Treasure Packs:

- Alle 10 de Fetchlandjes zitten er minstens 4 keer in, de Khans of Tarkir varianten zitten er minstens 8 keer in.
- Alle 10 de Shockduals zitten er minstens 8 keer in.

----- ----- ----- -----

Vet!
Eclavyrr
10 jaren geleden
Toch nog maar eens 6 besteld, cuz old shyte is nice.
Dordledum
10 jaren geleden
Quote:
Ralf 12-12-2014 om 14:21
Je hoeft ze er niet af te schrappen, want alle 10 de Revised Duals zitten er 4x in! Als we nu toch wat meer info bekend maken over toffe landen in de Treasure Packs:

- Alle 10 de Fetchlandjes zitten er minstens 4 keer in, de Khans of Tarkir varianten zitten er minstens 8 keer in.
- Alle 10 de Shockduals zitten er minstens 8 keer in.

snel meer bestellen dus!
Dordledum
10 jaren geleden
#12: Centaur Courser, Escape Routes, Nyx Infusion, Votary of the Conclave, Keeneye AvenFrost Breath, Tempest of Light - ,Dragon Appeasement, Inferno Elemental, Contempt, Cephalid LooterFire Juggler, Scroll of Avacyn, Mercurial Chemister - , Blind Hunter - Russisch

Mercurial Chemister is zo'n rare die ik ondertussen om bizarre redenen al 5 keer heb (gehad), voor de ruilmap dus!

Heb er nog 12, die komen vanavond en/of morgen!
 bijgewerkt door Dordledum 10 jaren geleden
Dordledum
10 jaren geleden
Alleen even de rares, mythics, bijzondere (un)commons en ander noemenswaardig of simpelweg lollig spul:

#13: Enatu Golem, Sunfire Balm en Erebos, God of the Dead - !!!!

#14: Protomatter Powder, Neurok Commando, Vengeful Rebirth, Xathrid Gorgon - , Heliod, God of the Sun - en een Russische Annex

#15: Snapping Thragg, Graxiplon, Cinder Shade, Cyclopean Mummy, Contagion Engine - en Planar Cleansing -

#16: Cage of Hands - , Nemesis Trap, Lunar Avenger, Plains (Gatecrash Pre-releasepromo) - en Corpsejack Menace -

#17: Kavu Chameleon, Storm Shaman, Llanowar Behemoth, Sword of the Paruns - en een aziatische Auramancer

#18: Drooling Groodion, Sandstorm, Piety Charm en Fabled Hero

Even pauze. Die goden zijn leuk, Erebos had ik nog niet!
Dordledum
10 jaren geleden
#19: Nausea - , Rejuvenation Chamber, Nekusar, the Mindrazer - en Kithkin Soldier token

#20: Awakener Druid - , Wall of Vapor, Elderwood Scion - en Elemental token -

#21: Exclusion Ritual, Inferno Titan en een aziatische Forest die ik niet kan plaatsen (hulp?), heeft geen set-symbol, copyright 1996, wel het tap symbool al en de artwork van Forest

#22: Second Wind (WTF?), Deathgrip, Spellbreaker Behemoth - en een Germ token

#23: Stone Giant - , Elven Riders, Slayers' Stronghold (heb ik ook al te vaak gezien) en een aziatische Fertile Ground

#24: Seasoned Marshal, Pacifism (Karn!), Visions of Beyond - en een Franse Mistmeadow Witch

Bonusbooster, verkeerd geteld:

#25: Phyrexian Walker, Flight - , Master of the Pearl Trident - en een Merfolk Wizard token.

Misschien merfolk deckje bouwen?

Al met al geen bommen, maar wel veel leuke nieuwe oude kaarten erbij. Ook veel die ik niet kende. Ruilmap is ook flink aangezwollen.
Thomasvdk
10 jaren geleden
Quote:
Dordledum 14-12-2014 om 00:05
Al met al geen bommen, maar wel veel leuke nieuwe oude kaarten erbij. Ook veel die ik niet kende. Ruilmap is ook flink aangezwollen.

Dat is jammer, maar wel een hoop leuke kaarten!!!
 bijgewerkt door Thomasvdk 10 jaren geleden
seanfrenzy
10 jaren geleden
Dordledum, dat is een 4th edition. Welke taal kan je op internet opzoeken.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik vermoed een Aziatische Fourth Edition. Is hij blackbordered?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL