Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat heb jij geopend in je Treasure Packs?

Slagbroder
10 jaren geleden
En de laatste...
#6: Plummet, Stone Giant, Psychic Spear, Crushing Pain, Fire-Field Ogre, Echoing Truth, Sandstone Deadfall, Char-Rumbler, Wolfhunter's Quiver, Pearled Unicorn, Kavu Scout, Scent of Jasmine, Lightning Hounds, Naya Soulbeast Ik zag deze bij iemand zijn pulls en wilde hem ook... En bij deze is het gelukt , Fissure - Chinees?

Dat zit er weer op. Ik had het vooral gedaan om nieuwe kaarten te leren kennen (hoewel ik niet echt een fan ben van de lay-out van voor Mirrodin) en heb best wel veel leuke dingen eruit gehaald. Heel erg leuk om te doen!
 bijgewerkt door Slagbroder 10 jaren geleden
ebonpraetor
10 jaren geleden
Ook ik heb een sixpack niet kunnen weerstaan.
Inhoud was weinig interessants (paar commons die ik nog zocht en als beste kaart Skaab Ruinator die ik ook altijd al leuk heb gevonden), maar het waren wel leuke booster-battles.
Shaker
10 jaren geleden
I got a lot of very nice cards, old and new ones, but above all, a voucher for a Boosterbox!!
Thomasvdk
10 jaren geleden
Quote:
Shaker 08-12-2014 om 23:06
I got a lot of very nice cards, old and new ones, but above all, a voucher for a Boosterbox!!

Wauw dat is niet verkeerd!
fullmoonie
10 jaren geleden
Kijk dat zijn leuke prijzen! Mijn gratis boosterbox komt als het goed is vandaag binnen Ik kon kiezen tussen de sets die momenteel in standard zitten
merc1
10 jaren geleden
Godsamme dat is zeker niet verkeerd!
Dordledum
10 jaren geleden
- Wow!

Moet mijn andere bosoters ook maar eens opentrekken. Komend weekend misschien?
merc1
10 jaren geleden
Verstandig om het in het weekend te doen, hoef je niet bij te komen van een zieke pull op je werk.
Dordledum
10 jaren geleden
Zou je voor zo'n boosterbox-/fatpack-voucher ook Fate Reforged mogen kiezen trouwens?
LegoRobster
10 jaren geleden
Quote:
Dordledum 09-12-2014 om 09:34
Zou je voor zo'n boosterbox-/fatpack-voucher ook Fate Reforged mogen kiezen trouwens?

Tuurlijk, je doet gewoon net of je hem pas na de release van FRF hebt gepulld!
Jan
10 jaren geleden
Quote:
LegoRobster 09-12-2014 om 09:56
Quote:
Dordledum 09-12-2014 om 09:34

Tuurlijk, je doet gewoon net of je hem pas na de release van FRF hebt gepulld!

Je kan ook gewoon nu al kiezen voor Fate Reforged producten, alleen moet je dan nog anderhalve maand wachten voor je ze in huis hebt.
Dordledum
10 jaren geleden
wh00ps
10 jaren geleden
Gisteren met zijn vieren Sealed Deck gespeeld met de Treasure Packs van een vriend: supercooooool!

Onze puls waren niet slecht , naast een heleboel andere leuke kaarten trokken we uit 24 packs:

- Gaea's Cradle
- Underground Sea
- Metalworker
- Breeding Pool
- True-Name Nemesis
- Force of Will als uncommon

én nog een voucher voor een gratis Fat Pack!
stonyhawk
10 jaren geleden
Wow da is niet mis zeg.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Holy knetter, dat is een goede sloot pulls, wh00ps! Nice!
Dordledum
10 jaren geleden
ooh... Breeding Pool

Het enige shocklandje dat ik maar niet te pakken krijg!

Farone
10 jaren geleden
Holy sh*t wat een pulls. Ongeveer 100x zoveel waarde als ik uit mn 18 packs Gefeliciteerd hoor!
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
*streept de sea en de cradle weer van het lijstje, aannemende dat die er maar 1x inzaten*
Ja inderdaad, fantastische pulls

Van harte gegund hoor!
Ralf
10 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 12-12-2014 om 13:56
*streept de sea en de cradle weer van het lijstje, aannemende dat die er maar 1x inzaten*
Ja inderdaad, fantastische pulls

Van harte gegund hoor!

Je hoeft ze er niet af te schrappen, want alle 10 de Revised Duals zitten er 4x in! Als we nu toch wat meer info bekend maken over toffe landen in de Treasure Packs:

- Alle 10 de Fetchlandjes zitten er minstens 4 keer in, de Khans of Tarkir varianten zitten er minstens 8 keer in.
- Alle 10 de Shockduals zitten er minstens 8 keer in.
merc1
10 jaren geleden
Dat is fantastische info
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL