Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat was de beste Magic serie?

Dainank
10 jaren geleden
Ik wil graag op Excel een graph of Bar chart maken met alle antwoorde die ik krijg voor deze vraag. Wanneer ik genoeg antwoorden heb, dan ga ik op 'Magic Algemeen' de bar chart zetten. Ga astublieft gewoon de naam van de serie opschrijven en niet maar anders is het moeilijk voor mij om the data te gebruiken.
Rise of Eldrazi

Alvast Bedankt
 bijgewerkt door Dainank 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
"Eldrazi" is niet de naam van een Magic serie . De serie heet "Rise of the Eldrazi" .

Ok, ik begin wel:

Mirrodin
burtyoungsters
10 jaren geleden
urza's saga
adelstad
10 jaren geleden
Ravnica (nog zonder return)!
 bijgewerkt door adelstad 10 jaren geleden
BrianDiks
10 jaren geleden
Urza's Saga!
marcoboth
10 jaren geleden
shards of alara
Harakesh
10 jaren geleden
Zendikar
TheRobinros
10 jaren geleden
Ik win: Unhinged/Unglued

De leukste is voor mij Dragon's Maze, de beste denk ik Innistrad/Avacyn's Restored.
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Wat is 'beste'? Leukste, of de set met de beste kaarten erin?
Urza's Saga als je die laatste bedoelt...
Blasty
10 jaren geleden
Ja indd lekker kort door de bocht. had de waarschijnlijk meest overpowered kaarten en voor mij de beste flavor. had de beste guilds vind ik.
Dus Dainank graag even duidelijk zijn.
munio
10 jaren geleden
innistrad, niet alleen het leukste limited aangezien zo'n beetje elke kaart die erin zat speelbaar was, het bracht ons ook een aantal te gekke stapels.
Selridion
10 jaren geleden
Gatecrashhhhh
Eclavyrr
10 jaren geleden
Ik heb de neiging om te trollen en Homelands te zeggen, maar zal toch een serieus antwoord geven:

Mirage (en samenhangend Visions
met als alltime favo kaarten uit de set Flash en Cadaverous Bloom


Waarom? heel simpel, ik vond de set erg goed in thema, en dit was destijds mijn favoriete set om te spelen omdat je ontzettend leuke combo deck ermee kunt maken. Ik denk dat Lorwyn (lore) en Urza Block (powerlevel) ook hoog in het vaandel staan, maar ik ga voor de serie de mij het meest geinspireerd heeft om creatieve decks te bouwen.
 bijgewerkt door Eclavyrr 10 jaren geleden
nielsvd
10 jaren geleden
Ik twijfel tussen Darksteel en Future Sight . Ga denk ik toch voor
fullmoonie
10 jaren geleden
Innistrad
Reighndragon
10 jaren geleden
Alpha limited edition. Goede flavor, en zonder deze set had er helemaal geen magic bestaan.
Zoockey
10 jaren geleden
Commander!
MB070
10 jaren geleden
Innistrad
Fabfab947
10 jaren geleden
Gatecrash
housetoyne
10 jaren geleden
ben fan van het thema van innistrad maar om te zeggen dat ik er veel verstand van heb
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 27 posts
  • Laatste post Blasty 10 jaren geleden
  • Gemaakt door Dainank 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top