Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[AFR] Dungeons & Dragons: Adventures in the Forgotten Realms

Dordledum
3 jaren geleden
Dit vind ik wel interessant van de commander pre-cons:

"Een deck bevat ook een foil-etched display commander. Deze kaart vervangt de oversized commander kaart die je voorheen kreeg. De display commander is gedrukt op een stuk dikker materiaal, is foil-etched en heeft de maat van een reguliere Magic: the Gathering kaart. Een prachtige vervanger voor je Commanders op de battlefield! "

Begrijp ik goed dat deze kaart niet als reguliere kaart (foil of niet foil) in de set zit, maar alleen als deze dikke jetser? Dan kan je hem nooit als 1 van de 99 in een ander deck spelen. Of is deze extra en zit hij er als normale versie ook in?

Ik zie nu dat deze dingen ook al in de Strixhaven decks zaten. Heb die set een beetje geskipped. Wat is jullie ervaring met die extra dikke foil-etched display commanders?
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Rody
3 jaren geleden
Je krijgt een normale versie én een foil-etched dikke jetser. De foil-etched krijg je in plaats van de oversized kaart die je voorheen altijd kreeg in de commander decks. Mijn ervaring is dat ik mensen de 'heavy weight' commander heb zien spelen terwijl ik nog nooit iemand de oversized kaart heb zien spelen. Zelf heb ik ze aan m'n kinderen gegeven als speelgoed
Dordledum
3 jaren geleden
Dank Rody!

Precies het antwoord waar ik op hoopte. Ook nooit wat aan die oversized units gehad. Heb ze nog ergens liggen denk ik, maar nooit gebruikt. Wel blij dat er naast die dikke, ook een normale versie in het deck zit.
BluezamX
3 jaren geleden
Ik heb mijn oversized Saheeli, the Gifted omgeknipt naar een full art versie van het origineel, dat was wel leuk om te doen. Ben inderdaad benieuwd of die "dikke jetsers" beter zijn
Dordledum
3 jaren geleden
benieuwd hoe die dungeons gaan werken in een Draft... moet je die meedraften?
BluezamX
3 jaren geleden
Je kan nu de Adventures in the Forgotten Realms producten vinden op onze website. De accessoires volgen later zodra deze bekend zijn gemaakt door Ultra Pro
[/quote]

AFR heeft óók 4 commander decks? Tjongejonge...
Twigwalker
3 jaren geleden
Quote:
4 uren geleden
benieuwd hoe die dungeons gaan werken in een Draft... moet je die meedraften?

Je hoeft ze niet te draften, er zullen er genoeg beschikbaar zijn en je hebt er dus ook altijd toegang toe. Net als bijvoorbeeld The Monarch card.
InsectToken
3 jaren geleden
De Dungeon mechanic is op zich wel leuk, creatief, etc. Er is echter een probleem wat ik er persoonlijk mee heb, namelijk dat het geen interactie geeft met oudere kaarten. Als je een dungeon deck wil, moeten al je kaarten die interactie hebben met je strategie, nieuw zijn. Dat is naar mijn mening erg jammer.

Neem bijvoorbeeld Energy counters uit Kaladesh. Ik geef toe, je hebt bij het bouwen van een energy deck veel kaarten nodig die interactie hebben met energy, maar het is niet uitgesloten dat er kaarten zijn uit het verleden die misschien wel heel goed werken. Throne of Geth bijvoorbeeld, samen met andere thema's in het Kaladesh blok.
Awvanzijl
3 jaren geleden
Er zit in bijna elke set wel een mechanic waarvan we niet verwachten die snel weer terug te zien en die weinig synergie met andere kaarten heeft. Dat is niet erg. Als limited maar leuk is
BluezamX
3 jaren geleden
Spoiler season is aangebroken! Ik ben benieuwd wat jullie hiervan denken:

"Owlbear"
3GG
Creature - Bird Bear
Trample

Keen Sense - When Owlbear enters the battlefield, draw a card.

Het lijkt erop alsof creatures normale abilities hebben die wat flavor hebben gekregen van het D&D monster waar ze op zijn gebaseerd met de Ability Naam. Vind dit zelf maar een beetje verwarrend, wat jullie?

Moet zeggen dat ik de spoilers verder tof vind tot nu toe!
 bijgewerkt door BluezamX 3 jaren geleden
Dordledum
3 jaren geleden
Erg leuk, maar je moet niet de D&D abilities en de Magic kaarten door elkaar gaan halen inderdaad.
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
Eclavyrr
3 jaren geleden
het kunnen ook nieuwe keywords zijn. Buiten venture into the dungeon had ik nog niets een echte ability van de set zien langskomen
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Pack tactics, maar dat is ook gewoon een soort van Raid
BluezamX
3 jaren geleden
Ik vind de verwoordingen te specifiek ervoor. Keen Sense voelt niet als een ETB ability voor mij. Pack Tactics dan wel wat meer, maar toch. We gaan het zien!
Eclavyrr
3 jaren geleden
Ik gok ook maar even wachten wat de officiële spoilers van WotC gaan zeggen
Awvanzijl
3 jaren geleden
Pack tactics komt op een andere kaart ook terug, maar triggered bij een specifiek scenario. Keen sense is zuiver een ETB. Ik begrijp het nog niet zo goed...
 bijgewerkt door Awvanzijl 3 jaren geleden
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Het is dus vooral flavor. Het stelt een D&D spell of ability voor!
BluezamX
3 jaren geleden
Pack tactics lijkt wel vaker voor te komen ja. De keen sense lijkt flavor, net als de dragon breaths
Dordledum
3 jaren geleden
Quote:
4 dagen geleden
Je kan nu de Adventures in the Forgotten Realms producten vinden op onze website. De accessoires volgen later zodra deze bekend zijn gemaakt door Ultra Pro

De accessoires zijn nog niet beschikbaar tijdens het prerelease weekend?
Rody
3 jaren geleden
Quote:
1 uur geleden
Quote:
4 dagen geleden

De accessoires zijn nog niet beschikbaar tijdens het prerelease weekend?

Als de accessoires optijd geleverd worden kan je ze tijdens de prerelease ophalen in de winkel. Ik hou nog even een slag om de arm want de datum dat de accessoires geleverd worden wisselt nogal de laatste tijd. Je kan altijd nog even navraag doen wat er tijdens de prerelease aanwezig is een paar dagen van te voren.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 114 posts
  • Laatste post Eclavyrr 3 jaren geleden
  • Gemaakt door BluezamX 3 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL