Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[AVR] Derde set Innistrad block: Avacyn Restored

kv83
12 jaren geleden
Toffe video. Kan niet wachten
robbertvanderkleij
12 jaren geleden
Gaat BoM een pre release houden in Leiden of Delft, nu de nieuwe store (bijna?) klaar is?
marcoboth
12 jaren geleden
delft (in ieder geval eigen pand) is waarschijnlijk te klein voor een pre release. Op pre releases haal je makkelijker boven de 32 deelnemers.
Ralf
12 jaren geleden
Bazaar of Magic organiseert drie prereleases voor Avacyn Restored:

- Zaterdag 28 april Delft
- Zondag 29 april Delft
- Zondag 29 april Leiden

Voor ieder wat wils dus!
Eclavyrr
12 jaren geleden
Hmm... zou Thalia een planeswalker worden (echt niet, Elspeth heeft die plek al opgeeist)
Tamar
12 jaren geleden
Waarom kan liliana zelf de hellvault niet kapot maken maar moet ze met een spreuk talia het laten doen ??

Thalia als planeswalker is wel cool , gewoon omdat het dan waarschijnlijk een witte planeswalker word Kans is denk ik sowieso wel groot dat er een witte planeswalker in avacyn restored komt.
 bijgewerkt door Tamar 12 jaren geleden
kv83
12 jaren geleden
Lili gebruikt gewoon haar ultimate (-6) op Thalia. Denk naast dat het efficient is, ook omdat ze het gewoon leuk vindt om mensen te beïnvloeden

Kans dat Thalia een PW wordt in Avacyn? Het lijkt me sterk dat ze een legendary printen in set 2, om vervolgens dezelfde character een planeswalker te laten worden.
Tamar
12 jaren geleden
Quote:
kv83 21-03-2012 om 16:16
Lili gebruikt gewoon haar ultimate (-6) op Thalia. Denk naast dat het efficient is, ook omdat ze het gewoon leuk vindt om mensen te beïnvloeden

Kans dat Thalia een PW wordt in Avacyn? Het lijkt me sterk dat ze een legendary printen in set 2, om vervolgens dezelfde character een planeswalker te laten worden.

Ja klopt denk ook niet dat het hem word, maar ik wil gewoon witte planeswalkers ^^ Want wit is cool!
Qendorian
12 jaren geleden
Ik zie wel een rood witte angel en Avacyn neem ik nu echt wel aan dat die zwart wit word.
kv83
12 jaren geleden
Ik durf echt met zekerheid te zeggen dat Avacyn gewoon wit wordt.
loxcov
12 jaren geleden
zijn er al spoilers voor deze set?
Cas146
12 jaren geleden
Behalve de video waarin je al een groot deel van de kaarten en lore te zien krijgt? Nee.
ubes
12 jaren geleden
2 kaartnamen (promo's):
Moonsilver Spear en Silverblade Paladin
Tamar
12 jaren geleden
Avacyn lijkt mij inderdaad ook wel zwart wit. Ze heeft echt te veel zwarte make up om helemaal wit te zijn . En laten we niet vergeten dat Sorin haar gemaakt heeft.
whiskykid
12 jaren geleden
op de wizards site staat dat 9 april de eerste spoilers gaan komen dus vanaf dan kunnen we het allemaal zeker gaan weten. Mijn mening ik hoop dat avacyn wit/zwart wordt maar aangezien zij en griselband toch tegenhangers zijn en grisselband hoogst waarschijnlijk mono zwart is denk ik toch dat avacyn wit wordt. Verder wat planeswalkers betrefdt hoop ik heel erg op een blauw/rode planeswalker die hebben we nog niet
Eclavyrr
12 jaren geleden
Kuchkuch*Dack Fayden*kuchkuch
whiskykid
12 jaren geleden
idd zou mooi zijn als Dack Fayden ar als Planeswalker in komt hij wordt ook beschreven als human planeswalker dus past goed in de flavor enige wat dan niet echt klopt is dat hij van de plane Fiora komt en die link met innistrad is er volgens mij niet.
whiskykid
12 jaren geleden
Ral Zarek zou ook nog kunnen btw
whiskykid
12 jaren geleden
Quote:
whiskykid 22-03-2012 om 08:22
idd zou mooi zijn als Dack Fayden ar als Planeswalker in komt hij wordt ook beschreven als human planeswalker dus past goed in de flavor enige wat dan niet echt klopt is dat hij van de plane Fiora komt en die link met innistrad is er volgens mij niet.

vind het zelf de link met innistrad hij heeft sifa grent naar de innistrad plane gevolgd.
Morph
12 jaren geleden
Quote:
whiskykid 22-03-2012 om 07:42
Mijn mening ik hoop dat avacyn wit/zwart wordt

weinig kans denk ik, sorin is net uitgekomen als planeswalker.
Lijkt me niet dat ze twee sterke planeswalkers in dezelfde kleuren op zo'n korte termijn printen.

Ik verwacht wel een planeswalker onderhand. Dack fayden wellicht?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL