Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Waarom kan liliana zelf de hellvault niet kapot maken maar moet ze met een spreuk talia het laten doen ??
Thalia als planeswalker is wel cool , gewoon omdat het dan waarschijnlijk een witte planeswalker word Kans is denk ik sowieso wel groot dat er een witte planeswalker in avacyn restored komt.
Lili gebruikt gewoon haar ultimate (-6) op Thalia. Denk naast dat het efficient is, ook omdat ze het gewoon leuk vindt om mensen te beïnvloeden
Kans dat Thalia een PW wordt in Avacyn? Het lijkt me sterk dat ze een legendary printen in set 2, om vervolgens dezelfde character een planeswalker te laten worden.
kv83 21-03-2012 om 16:16
Lili gebruikt gewoon haar ultimate (-6) op Thalia. Denk naast dat het efficient is, ook omdat ze het gewoon leuk vindt om mensen te beïnvloeden
Kans dat Thalia een PW wordt in Avacyn? Het lijkt me sterk dat ze een legendary printen in set 2, om vervolgens dezelfde character een planeswalker te laten worden.
Ja klopt denk ook niet dat het hem word, maar ik wil gewoon witte planeswalkers ^^ Want wit is cool!
Avacyn lijkt mij inderdaad ook wel zwart wit. Ze heeft echt te veel zwarte make up om helemaal wit te zijn . En laten we niet vergeten dat Sorin haar gemaakt heeft.
op de wizards site staat dat 9 april de eerste spoilers gaan komen dus vanaf dan kunnen we het allemaal zeker gaan weten. Mijn mening ik hoop dat avacyn wit/zwart wordt maar aangezien zij en griselband toch tegenhangers zijn en grisselband hoogst waarschijnlijk mono zwart is denk ik toch dat avacyn wit wordt. Verder wat planeswalkers betrefdt hoop ik heel erg op een blauw/rode planeswalker die hebben we nog niet
idd zou mooi zijn als Dack Fayden ar als Planeswalker in komt hij wordt ook beschreven als human planeswalker dus past goed in de flavor enige wat dan niet echt klopt is dat hij van de plane Fiora komt en die link met innistrad is er volgens mij niet.
whiskykid 22-03-2012 om 08:22
idd zou mooi zijn als Dack Fayden ar als Planeswalker in komt hij wordt ook beschreven als human planeswalker dus past goed in de flavor enige wat dan niet echt klopt is dat hij van de plane Fiora komt en die link met innistrad is er volgens mij niet.
vind het zelf de link met innistrad hij heeft sifa grent naar de innistrad plane gevolgd.
whiskykid 22-03-2012 om 07:42
Mijn mening ik hoop dat avacyn wit/zwart wordt
weinig kans denk ik, sorin is net uitgekomen als planeswalker.
Lijkt me niet dat ze twee sterke planeswalkers in dezelfde kleuren op zo'n korte termijn printen.
Ik verwacht wel een planeswalker onderhand. Dack fayden wellicht?