Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Strikt genomen is levert het antwoord geen bewijs dat Griselbrand geen planeswalker is.
Quote:
Q: Are the planeswalkers of Avacyn, Avacyn and the Demon?
A: No.
Dat impliceert dus niet dat Griselbrand geen planeswalker is.
Het zo kunnen zijn dat Avacyn geen planeswalker is en Griselbrand wel.
In dat geval is het antwoord dat gegeven wordt nog steeds valide.
Overigens vind ik het verhaal van Liliana wel enigszins vaag. Ze "verkoopt" haar ziel aan 4 demonen
(waarvan we nu aannemen dat het geen planeswalkers zijn) in ruil voor eeuwige jeugd. Vervolgens besluit ze om die 4 demonen een voor een om zeep te helpen. Alleen is het probleem dat ze ze niet zo goed kan vinden. Als ik het goed begrijp heeft ze er al een gevonden in een bepaalde plane en nu is ze naar Innistrad gekomen op zoek naar Griselbrand? Hoe heeft die deal uberhaupt kunnen plaats vinden als die demonen zich op verschillende planes bevinden?
Strikt genomen is levert het antwoord geen bewijs dat Griselbrand geen planeswalker is.
Sorry, ik bedoelde niet bewijs als in "er is geen andere mogelijkheid", het was wat losser bedoeld .
Quote:
In dat geval is het antwoord dat gegeven wordt nog steeds valide.
Klopt, maar ik vermoed niet dat hij expres deze verwarring wil zaaien. Als hij vaag is, is dat meestal heel bewust en ook duidelijk vaag.
Quote:
Overigens vind ik het verhaal van Liliana wel enigszins vaag. Ze "verkoopt" haar ziel aan 4 demonen
(waarvan we nu aannemen dat het geen planeswalkers zijn) in ruil voor eeuwige jeugd. Vervolgens besluit ze om die 4 demonen een voor een om zeep te helpen. Alleen is het probleem dat ze ze niet zo goed kan vinden. Als ik het goed begrijp heeft ze er al een gevonden in een bepaalde plane en nu is ze naar Innistrad gekomen op zoek naar Griselbrand? Hoe heeft die deal uberhaupt kunnen plaats vinden als die demonen zich op verschillende planes bevinden?
De deal kan toch plaats hebben gevonden voor de demonen naar andere planes gingen?
A planeswalker is specifically a being who possesses a planeswalker's spark. There are other beings who, through various means, are able to travel between planes, but those are not technically considered planeswalkers (Marit Lage and the Myojin of Night's Reach are the best-known example).
Wat voor kleur zou Avacyn worden? Puur wit of misschien Witgroen? Ik zie haar namelijk op het plaatje in Gavony Township, een witgroen landje. Ben erg benieuwd naar de eerste spoilerlist !