Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[AVR] Derde set Innistrad block: Avacyn Restored

Malkor
12 jaren geleden
Misschien wordt Griselbrand wel een demon-planeswalker! Dat zou gaaf zijn.
 bijgewerkt door Malkor 12 jaren geleden
munio
12 jaren geleden
ik denk niet dat het een planeswalker gaat worden eerlijk gezegd, "gewoon" een legendary creature,
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Nee, Griselbrand wordt geen Planeswalker. Bewijs .
jorn
12 jaren geleden
Quote:
Nee, Griselbrand wordt geen Planeswalker. Bewijs

Strikt genomen is levert het antwoord geen bewijs dat Griselbrand geen planeswalker is.

Quote:
Q: Are the planeswalkers of Avacyn, Avacyn and the Demon?

A: No.

Dat impliceert dus niet dat Griselbrand geen planeswalker is.
Het zo kunnen zijn dat Avacyn geen planeswalker is en Griselbrand wel.
In dat geval is het antwoord dat gegeven wordt nog steeds valide.

Overigens vind ik het verhaal van Liliana wel enigszins vaag. Ze "verkoopt" haar ziel aan 4 demonen
(waarvan we nu aannemen dat het geen planeswalkers zijn) in ruil voor eeuwige jeugd. Vervolgens besluit ze om die 4 demonen een voor een om zeep te helpen. Alleen is het probleem dat ze ze niet zo goed kan vinden. Als ik het goed begrijp heeft ze er al een gevonden in een bepaalde plane en nu is ze naar Innistrad gekomen op zoek naar Griselbrand? Hoe heeft die deal uberhaupt kunnen plaats vinden als die demonen zich op verschillende planes bevinden?
 bijgewerkt door jorn 12 jaren geleden
Malkor
12 jaren geleden
Afwachten dan maar, ik heb me in Groningen ingeschreven voor de "hellvault" prerelease. Ik ben benieuwd!
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Quote:
Strikt genomen is levert het antwoord geen bewijs dat Griselbrand geen planeswalker is.

Sorry, ik bedoelde niet bewijs als in "er is geen andere mogelijkheid", het was wat losser bedoeld .

Quote:
In dat geval is het antwoord dat gegeven wordt nog steeds valide.

Klopt, maar ik vermoed niet dat hij expres deze verwarring wil zaaien. Als hij vaag is, is dat meestal heel bewust en ook duidelijk vaag.

Quote:
Overigens vind ik het verhaal van Liliana wel enigszins vaag. Ze "verkoopt" haar ziel aan 4 demonen
(waarvan we nu aannemen dat het geen planeswalkers zijn) in ruil voor eeuwige jeugd. Vervolgens besluit ze om die 4 demonen een voor een om zeep te helpen. Alleen is het probleem dat ze ze niet zo goed kan vinden. Als ik het goed begrijp heeft ze er al een gevonden in een bepaalde plane en nu is ze naar Innistrad gekomen op zoek naar Griselbrand? Hoe heeft die deal uberhaupt kunnen plaats vinden als die demonen zich op verschillende planes bevinden?

De deal kan toch plaats hebben gevonden voor de demonen naar andere planes gingen?
jorn
12 jaren geleden
Quote:
De deal kan toch plaats hebben gevonden voor de demonen naar andere planes gingen?

En hoe kunnen die demonen dan van plane naar plane gaan? Met een vliegtuig? (pun intended)
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Het zijn machtige demonen, die hebben vast wel een manier .
jorn
12 jaren geleden
Quote:
Het zijn machtige demonen, die hebben vast wel een manier

Ik dacht dat, om van plane naar plane te kunnen gaan, je een "spark" nodig hebt? Het gaat er bij mij niet in. Ik vind dat tamelijk onrealistisch...
 bijgewerkt door jorn 12 jaren geleden
kv83
12 jaren geleden
Nee hoor.

Quote:
A planeswalker is specifically a being who possesses a planeswalker's spark. There are other beings who, through various means, are able to travel between planes, but those are not technically considered planeswalkers (Marit Lage and the Myojin of Night's Reach are the best-known example).
Cas146
12 jaren geleden
De Eldrazi konden ook planeswalken volgens mij, among others dus ook. Het kan best, dat de demonen daarna uit elkaar zijn gegaan.
Morph
12 jaren geleden
En recentelijk zij de Phyrexians nog van plane verhuisd
jorn
12 jaren geleden
Ah! Maar dat wist ik niet. Ik dacht dat planeswalking een nogal unieke eigenschap was voorbehouden aan wezens met de planeswalking "spark".
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Nee, de Planeswalkers zijn degene die het 'gewoon' kunnen en dus bijzonder mobiel zijn. Alle andere beings moeten er een sloot moeite voor doen .
jorn
12 jaren geleden
Het is trouwens wel een coole naam voor een ability : "Planeswalking".
kv83
12 jaren geleden
Aysen Highway

Kijk. Nu hebben al je creatures Plainswalking
Morph
12 jaren geleden
Het staat ook al op kaarten Sanctum of Serra bijvoorbeeld
Tamar
12 jaren geleden
Over de missende landjes kleuren combo is ook een vraag gesteld maar het antwoord was niet helemaal "bevredigend"
Bewijs .
Beastyman
12 jaren geleden
Maro heeft ergens gezegd dat het een cycle van 10 is. Er komen er dus nog 3
MB070
12 jaren geleden
Wat voor kleur zou Avacyn worden? Puur wit of misschien Witgroen? Ik zie haar namelijk op het plaatje in Gavony Township, een witgroen landje. Ben erg benieuwd naar de eerste spoilerlist !
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL