Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[AVR] Derde set Innistrad block: Avacyn Restored

Tamar
12 jaren geleden
Oke dus niet elke winkel kan hier aan mee doen??

Ben benieuwd hoe ze dit gaan doen en hoop dat ze in Zwolle mee doen . Vraag me af hoe je moet samenwerken terwijl het allemaal 1 vs 1 is , extra prijzen ook altijd leuk .
Cas146
12 jaren geleden
Ik snap d'r...weinig van, dus je gaat een soort piñata openmaken?
Tamar
12 jaren geleden
Quote:
Cas146 06-02-2012 om 10:36
Ik snap d'r...weinig van, dus je gaat een soort piñata openmaken?

Zoiets denk ik? Maar zal wel moeilijker zijn dan een pinata want ik heb geen hulp nodig om met een stok iets kapot te slaan
Tamar
12 jaren geleden
Oh jongens klik op de link! krijg je een leuke attachment die het wat beter uitlegt.
Saphie
12 jaren geleden
Hmm hoe kun je die hellvault dan winnen?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Op de Prerelease komt er een Helvault. Dat is een doos waar prijzen inzitten. En daar zit een spel omheen waar je blijkbaar meerdere speler voor nodig hebt om hem open te maken. Details weten we nog niet, die komen vast op de Prerelease.
Tamar
12 jaren geleden
Ja je krijgt achievements cards dus dan moet je allemaal dingen halen tijdens het spel, maar meeste spelen gewoon om te winnen en dan is het meestal wel lastig om achievements te halen als je zo snel mogelijk wil winnen denk ik.

Maar is het nou limited voor de stores? Of kunnen er maar zoveel spelers aan mee profiteren? Want er staat dat ze aanmoedigen om pre-registration toe te passen omdat elke winkel maar paar hellvaults krijgt.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Prereleases zijn nu sowieso gekoppeld aan een winkel, dus dat is niet echt een issue. Wat ik zo begrijp is dat een Advanced Store maximaal 2 Helvaults krijgt, maar wel 6 Prereleases kan organiseren. Dus vandaar dat niet alle Prereleases een Helvault hebben.

En ik denk dat genoeg spelers interesse hebben om mee te helpen als er prijzen mee te verdienen zijn hoor. Op de Prerelease komen de meeste mensen voor hun lol, niet alleen maar om te winnen.

En de Helvault wordt ook niet door 1 speler gewonnen, maar er zitten meerdere prijzen in als het goed is.
Tamar
12 jaren geleden
Ja oke. Ik heb 1 keer met achievements gedaan en dat was bij de release van Commander, en meeste achievements kan je zo halen en komen vanzelf maar er zitten ook wel paar tussen waar je echt het spel voor moet rekken enzo en denk niet dat er mensen het risico gaan nemen van ik doe het rustig aan voor de achievement met kans dat ik verlies. De prijzen voor de pre release zijn er natuurlijk ook nog he.

Pre releases in Zwolle zijn best wel competitief ook voor de lol maar iedereen wil echt wel winnen en gaat door ook zeker wel voor.

Maar hoef me dus geen zorgen te maken dat ik dit mis, worden altijd maar 2 pre releases georganiseerd sealed en 2hg.
Tamar
12 jaren geleden
Hallo,

Kan iemand zich nog de boeken herinneren die IDW gaat publiceren? Zijn inmiddels al 4 delen van! Heb ze allemaal al ge pre orderd behalve de 3e daar was ik te laat voor hoop dat ik die op de release nog kan krijgen.

Maar hoe dan ook bij elk boek is een klein verhaaltje te zien wat er met Dack Fayden gebeurt en Dack Fayden komt zeer waarschijnlijk ook nog op kaart misschien wel in AVR en bij alle boeken komen een promo. Bij boek 3 en 4 komen dus kaarten van AVR in, kan je het plaatje al zien:

Er word verteld over een jonge cathar genaamd Ingrid Reichert en hij hij heeft in boek 4 eindelijk de mage gevonden die zijn dorp heeft vernietigt en die cast nu een spreuk die life force draint, ik doen een gok en zeg dat het Liliana of the Veil is maar kan ook een nieuwe zijn!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
Victorvndoom
12 jaren geleden
ik heb de eerste pas vorige week gekregen
Tamar
12 jaren geleden
Ja ik zal mijn eerste ook ff betalen, heel raar systeem bij de site waar ik ze bestel eerst pre orderen en 5% betalen en als het uit is de rest. Beetje vergeten dat de 1e al uit is xD

bedankt voor het plaatje fixen magnus, deel 4 staat hier

Oh shit hij werkt xD das ook voor het eerst
 bijgewerkt door Tamar 12 jaren geleden
Cas146
12 jaren geleden
Dus in elk boek wat je uit die serie koopt zit een promokaart? Waar kan je die boeken kopen? (dat mag ik toch wel vragen, markt verliest de BoM er volgens mij niet mee, want jullie verkopen geen boeken)
Tamar
12 jaren geleden
Ik koop ze hierzo, links is al eens eerder op site geweest en was volgens mij geen probleem: https://www.archonia.com/comicshop/en/article/115511/magic+the+gathering+%231/

Maar je bent een beetje laat want deel 1 is al uit en ook niet meer leverbaar en deel 2 en 3 zijn de voorverkoop voor gesloten, je kan op het moment alleen deel 4 nog pre orderen.

Ik had gehoopt dat Dack Fayden als planeswalker uit zou komen en dat daar een promo van kwam ,zoals bij Jace Beleren, maar als ik de plaatje zo zie is dat niet het geval.
Saphie
12 jaren geleden
Deel 1 is eindelijk binen bij mij. Via Atomik gehaald in Sittard. Maar die hadden ook problemen met levering. Het verhaal is wel erg kort. Zat eindelijk een beetje in het verhaal en toen waren de bladzijdes op.

Volgende nummer!!!
 bijgewerkt door Saphie 12 jaren geleden
beany
12 jaren geleden
denk dat je ze achter elkaar moet lezen
Tamar
12 jaren geleden
Het is ook wel een vrij goedkoop boekje, en een extra kaart die nu 2 euro is en heeeeel mooi. Vind vooral die 1e mooi en de 4e.
Eterna
12 jaren geleden
Is avacyn niet een archangel? en zijn angels niet van pure mana ?
Zo ja dan was het volgens mij onmogelijk dat het een planeswalker kont zijn
Ik kan het natuurlijk mis hebben
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Het was ook onmogelijk dat een niet-levend wezen Planeswalker werd, maar nu hebben we Karn Liberated . Het gaat er meer om dat Avacyn in elkaar geklust is door een Planeswalker, dus de kans dat ze er dan zelf eentje wordt is erg klein. Een Legendary Angel lijkt me meer waarschijnlijk.

En ja, Karn is ook in elkaar geklust, maar dat was Urza en daar zat een verhaal omheen dat van Weatherlight tot Apocalypse liep .
Eclavyrr
12 jaren geleden
Wat episch zou zijn, was dat het een legendary angel was die flipt naar planeswalker, om het ontwaken van een eventuele spark aan te kondigen. Maar dat gaat niet gebeuren om drie redenen: 1) legendary flipkaarten zijn een no no tenzij het een PW is.
2) Er zitten geen flipkaarten in AVR
3) Sorin wilt niet dat zijn angel die innistrad moet beschermen vrolijk aan de boemel gaat en gaat buurten bij de andere engeltjes op diverse planes terwijl thuis de wolven, zombies en vampiers op tafel dansen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL