Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
smartin 12-04-2012 om 20:18
maar hoe kan de tegenstander dat zien wat heb je eraan dat je weet dat het een miracle is dat zie je ook wel als je hem pakt als eerste kaart
Als je je eerste kaart trekt, mag je kijken wat die kaart is. Je kunt dan kiezen om die kaart te spelen voor de miracle cost, als die kaart een miracle cost heeft. Je hoeft die kaart niet te spelen voor de miracle cost, dan hoef je die kaart ook niet te revealen en trek je hem als alle andere kaarten en stop je hem in je hand. Zodra je een kaart met miracle in je hand neemt (bij je andere kaarten in je hand) kies je impliciet niet de miracle cost te betalen.
ja dat snap ik maar het ging om de art boven het plaatje (de streepjes) . waarom is die anders dan bij gewone kaarten? het is niet relevant voor het effect van die kaarten.
smartin 12-04-2012 om 20:18
maar hoe kan de tegenstander dat zien wat heb je eraan dat je weet dat het een miracle is dat zie je ook wel als je hem pakt als eerste kaart
Als je je eerste kaart trekt, mag je kijken wat die kaart is. Je kunt dan kiezen om die kaart te spelen voor de miracle cost, als die kaart een miracle cost heeft. Je hoeft die kaart niet te spelen voor de miracle cost, dan hoef je die kaart ook niet te revealen en trek je hem als alle andere kaarten en stop je hem in je hand. Zodra je een kaart met miracle in je hand neemt (bij je andere kaarten in je hand) kies je impliciet niet de miracle cost te betalen.
ja dat snap ik maar het ging om de art boven het plaatje (de streepjes) . waarom is die anders dan bij gewone kaarten? het is niet relevant voor het effect van die kaarten.
Dat is gewoon om de kaart duidelijker te maken. Als je een kaart pakt en je ziet opeens rare randen dan kijk je wel 2 keer voordat je hem in je hand stopt en doet je er dus aan herinneren dat het een miracle is...
Geeft een mooi effect en het is nog praktisch ook .
Ik hoop dat ze nog eens iets gaan doen zoals rise of the eldrazi Emrakul, the Aeons Torn waar de art doorloopt. Dat zou er echt mooi uit zien met deze angels. Weet iemand trouwens waarom ze dat toen gedaan hebben? Of waarom ze full art landjes gingen printen in zendikar?
Die planeswalker spreekt me wel zo totaal niet aan, in tegenstelling to de blauwe, die ik wel tof vind. Miracle is wel erg tof en die Bonfire of the Damned is erg goed in drafts volgens mij
Die tibalt spreekt mij ook niet zo aan.
In het stuk op daily magic zijn ze ook vooral uit aan het leggen dat een 2 CC Planeswalker moeilijk in design is.
De +1 kan ook erg vervelend voor je uitpakken.
Theoretisch kun je in turn 5 zijn ultimate af laten gaan, maar vraag me af hoe vaak dat goed uit gaat komen.
Want niemand gaat zijn Grave Titan neerleggen als de tegenstander een Tibalt met 5 counters heeft liggen.
Misschien kan ie erg sterk worden met nog niet gespoilde kaarten uit deze set, maar nu ben ik er nog niet enthousiast over.
Ik vind 'm wel tof. De +1 is kaartfixing en dat alleen al is al tof. En als je dat een paar keer doet, krijg je ook nog control opties. Hij moet wel minder bruut zijn, 2 mana is echt erg weining .
Morph 13-04-2012 om 09:23
Die tibalt spreekt mij ook niet zo aan.
In het stuk op daily magic zijn ze ook vooral uit aan het leggen dat een 2 CC Planeswalker moeilijk in design is.
De +1 kan ook erg vervelend voor je uitpakken.
Theoretisch kun je in turn 5 zijn ultimate af laten gaan, maar vraag me af hoe vaak dat goed uit gaat komen.
Want niemand gaat zijn Grave Titan neerleggen als de tegenstander een Tibalt met 5 counters heeft liggen.
Misschien kan ie erg sterk worden met nog niet gespoilde kaarten uit deze set, maar nu ben ik er nog niet enthousiast over.
Ik denk dat je de +1 dan ook anders moet benaderen. Met genoeg flashback kaarten wordt die al een stuk beter bijvoorbeeld. Ik zie deze kaart zelf wel als een stuk wat ik nodig had om een deck waar ik al een tijdje mee rondspook in mijn hoofd af te maken: control. Neem 3 of 4xTibalt, 4xSlagstorm, 3xWhipflare, 3xKoth of the Hammer, 3xSnapcaster Mage en ik zie al wel een verdomd leuke shell voor een deck opkomen! Misschien kan Tamiyo daar ook nog een bijrolletje in spelen...
Oftewel: gave planeswalker!
Rode Intropack rare:
Zealous Conscripts 4R
Creature - Human, Warrior
Haste
When Zealous Conscripts comes into play, gain control of target permanent until end of turn. Untap that card. It gains haste until end of turn.
3/3