Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
+1/+1 aan angels is niet nodig daar hebben we Honor of the Pure voor. -2 cost van angels is opzich wel leuk maar ja daar hebben we ook al Heartless Summoning voor.
4 mana voor +1/+1en vigilaince is volgens mij ook wel sterk. Intangible Virtue voor angels.
Nee vast niet, en als er wel zoveel angels komen dan word het waarschijnlijk geen geweldig deck. Ik hoopte meer op een 1 of 2 goede angels die je gewoon in een aggro deck kwijt kan.
Neem bijvoorbeeld weerwolven, er is op het moment 1 weerwolf die veel word gespeeld en dat is Huntmaster of the Fells. Geen weerwolven deck maar gewoon 1 weerwolf die erg goed is.
Vampieren net zo, standard innistrad waren er ook weinig vampieren decks die echt competetief werden gespeeld (volgens mij geen in de echt hogere ringen) maar elk RDW deck had wel Stromkirk Noble.
Ah de intropacks, krijg alleen die plaatjes even niet zichtbaar. Kan iemand deze in deze draad plakken?
En Victor, op pagina 5 van dit topic staan al heel veel "UltraPro producten" Het tweede plaatje is dus Giselbrand.
In de storyline wordt hij samen met avacyn in de Helvault gevangen. En die wordt in AVR open-gebroken door Liliana of the Veil die nog een appeltje te schillen heeft met giselbrand.
Ziet er goed uit!
Ben nu heel erg benieuwd naar die devil die je op 1 van de boosters ziet staan, ziet er erg cool uit. En die dual wielding angel van de playmat staat ook op de booster, hoop echt dat die speelbaar word. Kaarten die op de boosters worden gedrukt zijn meestal wel nice. En nog een andere mooie angel op de boosters .
Ze zit in ieder geval niet in de intro packs dat is al een goed teken xD. Vind die rares in de intro pack die voor aan staan over het algemeen crap .