Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik zie hem wel zitten in mijn Captain Sisay Commander deck, en ook in mijn Teysa, Orzhov Scion Commander deck dat draait om Tombstone Stairwell. De Tombspawn tokens moet je namelijk Destroyen en dat boeit niet als ze indestructible zijn .
jorn 04-04-2012 om 13:25
Ik vind haar overigens nogal "Goth" voor een witte kaart. Ik zie haar zo met een of andere black metal band op het podium staan.
Ja inderdaad xD. Maar ja het is en blijft een angel van Sorin. Sorin houd volgens mij wel van Goth .
Ze was doorboord door een speer voordat ze de Helvault in ging. Dat zullen haar kleren wel niet overleefd hebben. Ik vermoed dus dat ze heeft huisgehouden in de Helvault en wat zielige demonen van hun kleding heeft ontdaan en haar tijd in de Helvault heeft besteed om een nieuwe hippe outfit te naaien.
20 jaar geen zon gezien en dan vliegen in het volle licht van de stralende zon die aan je reet schijnt te kleven sinds de Helvault uit elkaar viel. Dan ga je toch huilen van blijdschap!? En als je huilt dan loopt je mascara uit. Niets aan te doen.
Ik hoop op angels die wat goedkoper zijn. Mana cost van 8 vind ik zo niet interessant :/. Iets als een Serra Avenger zou ik heel vet vinden! Lekker agro angels en niet 8 mana hoeve te tappen dat is veel te laat.