Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[AVR] Derde set Innistrad block: Avacyn Restored

Tamar
12 jaren geleden
Quote:
Bassiuz 03-04-2012 om 13:22
@Tamar: Tragic Slip, Oblivion Ring en Fiend Hunter werken ook nog gewoon hoor ;].

Oh jah oblivion ring en tragic slip zijn wel nice. Ben niet zo van fiend hunter.
Eclavyrr
12 jaren geleden
Ik wil in elk geval 1 foil en 2 normale voor collectie en edh
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik zie hem wel zitten in mijn Captain Sisay Commander deck, en ook in mijn Teysa, Orzhov Scion Commander deck dat draait om Tombstone Stairwell. De Tombspawn tokens moet je namelijk Destroyen en dat boeit niet als ze indestructible zijn .
ebonpraetor
12 jaren geleden
Ik zie haar(?) wel zitten in mijn survival deck. Daar zit ook Resurrection in om een beetje vals te spelen wat kosten betreft.

EDIT: ja, duidelijk een haar mensen (dat kun je zien aan de vele haren die ze heeft)
 bijgewerkt door ebonpraetor 12 jaren geleden
Fjaulnir
12 jaren geleden
Ik vermoed dat hij ook wel in het Kaalia-deck van mijn neef gaat eindigen
Blasty
12 jaren geleden
En ik heb nog wel een straight-up Angel deck waar ik een plekje kan maken
Bittemommy
12 jaren geleden
Zou erg leuk zijn als er enkele angels bij zouden komen!
De art is trouwens geweldig van het plaatje, zijn er al rumours van enkele kaarten?
Jeff
12 jaren geleden
Is het jullie al opgevallen wat een stel bovenbenen die Avacyn heeft? Holy shit die zijn lang!
Morph
12 jaren geleden
Ik las vandaag een mooie speculatie over de Helvault.

In de verhaallijn zitten er een hoop Demons in opgesloten, en uiteindelijk ook avacyn zelf. Zou grappig zijn als er een hoop "getimeshiftde"" demons uit komen. Abyssal Persecutor, Lord of the Pit, Malfegor, Tombstalker etc..

Dit is puur speculatief, en de kans lijkt me eerlijk gezegd klein, maar het zou wel cool zijn
beany
12 jaren geleden
eerder nieuwe "onbekende" demonen
jorn
12 jaren geleden
Ik vind haar overigens nogal "Goth" voor een witte kaart. Ik zie haar zo met een of andere black metal band op het podium staan.
Tamar
12 jaren geleden
Quote:
jorn 04-04-2012 om 13:25
Ik vind haar overigens nogal "Goth" voor een witte kaart. Ik zie haar zo met een of andere black metal band op het podium staan.

Ja inderdaad xD. Maar ja het is en blijft een angel van Sorin. Sorin houd volgens mij wel van Goth .
jorn
12 jaren geleden
En het feit dat ze een tijd lang in de nor heeft gezeten maakt het er natuurlijk niet beter op.

Ik denk dat als dezelfde art zou zijn gebruikt voor een engel ik het niet eens onnatuurlijk zou vinden.
ubes
12 jaren geleden
Ze was doorboord door een speer voordat ze de Helvault in ging. Dat zullen haar kleren wel niet overleefd hebben. Ik vermoed dus dat ze heeft huisgehouden in de Helvault en wat zielige demonen van hun kleding heeft ontdaan en haar tijd in de Helvault heeft besteed om een nieuwe hippe outfit te naaien.
jorn
12 jaren geleden
Quote:
en wat zielige demonen van hun kleding heeft ontdaan en haar tijd in de Helvault heeft besteed om een nieuwe hippe outfit te naaien.

Maar het zijn niet alleen de kleren, kijk eens naar die ogen..
ubes
12 jaren geleden
20 jaar geen zon gezien en dan vliegen in het volle licht van de stralende zon die aan je reet schijnt te kleven sinds de Helvault uit elkaar viel. Dan ga je toch huilen van blijdschap!? En als je huilt dan loopt je mascara uit. Niets aan te doen.
 bijgewerkt door ubes 12 jaren geleden
Morph
12 jaren geleden
Quote:
ubes 04-04-2012 om 14:54
En als je huilt dan loopt je mascara uit. Niets aan te doen.

U spreekt uit ervaring?
ubes
12 jaren geleden
Ik zat te achten op die vraag . U mag zelf het antwoord invullen, het is mij om het even waar uw voorkeur naar uit gaat.
Morph
12 jaren geleden
Quote:
ubes 04-04-2012 om 15:06
U mag zelf het antwoord invullen,

Als ik zelf mag kiezen prefereer ik Avacyn met mascara over Ubes.
Tamar
12 jaren geleden
Ik hoop op angels die wat goedkoper zijn. Mana cost van 8 vind ik zo niet interessant :/. Iets als een Serra Avenger zou ik heel vet vinden! Lekker agro angels en niet 8 mana hoeve te tappen dat is veel te laat.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL