Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[AVR] Derde set Innistrad block: Avacyn Restored

MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik vind haar erg cool hoor!

En kijk eens wat een Amerikaanse winkel heeft geklust

Morph
12 jaren geleden
Woaa die vent ziet er inderdaad eng uit!

of bedoelde je die helvault?
LeKrutes
12 jaren geleden
Dat ding moet kapot
in het verhaal is die ook vernietigt.

Zij is de liliana van onze tijd
ebonpraetor
12 jaren geleden
Planeswalkers zijn altijd leuk. Het is alleen wat jammer dat ze zo traag loyalty oplaad...

@de vault: dat is nog eens leuk hergebruik van je kerstboom
Thorsten
12 jaren geleden
Waar ik blij mee ben is dat er door deze set schijnbaar weer wat meer nadruk ligt op de latere beurten. Agressieve decks hebben nu de overhand tot het moment dat control nauwelijks speelbaar is en daar komt met deze set denk ik verandering in.
 bijgewerkt door Thorsten 12 jaren geleden
BasicB
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 12-04-2012 om 14:40
En kijk eens wat een Amerikaanse winkel heeft geklust

Een artifact uit dungeons and dragons
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Eh nee, dit:

Twigwalker
12 jaren geleden

Stond deze er al bij? (Revenge of the Hunted) Tot nu toe allemaal wel gave kaartjes die Miracles.

Edit: Okay sorry ik dacht ik haal het edit stukje even weg maar dan verdwijnt het plaatje dus ook, kan het nogmaals op magische wijze veranderen in een plaatje
 bijgewerkt door marcoboth 12 jaren geleden (Jep, dat kan ik :))
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Ik wilde hem net posten . Wat een toffe kaart . Maak je eigen dikzak met Lure en dat voor maar .

Hidden Retreat en Penance kunnen ook best leuk zijn met Miracle kaarten die je in je hand hebt...en Noxious Revival en vriendjes ook trouwens .
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
Twigwalker
12 jaren geleden
Sowieso vind ik al die Miracle kaarten ook wel gaaf voor Commander. Grotere kans dat je hem niet in je opening hand hebt en dan alleen nog maar hopen dat je hem niet oppakt met Harmonize ofzo. Gebeurt dat wel dan kan je hem waarschijnlijk ook wel gewoon casten =)
Thorsten
12 jaren geleden
Wat ik me afvraag is hoe je er voor gaat zorgen dat iemand inderdaad die kaart die beurt als eerste heeft getrokken. De weg naar vals spelen met deze kaarten ligt natuurlijk wagenwijd open.
Cas146
12 jaren geleden
Dat is al eerder gepost, de regel is dat zodra de kaart daadwerkelijk in je hand zit je 'm niet meer kunt spelen voor de miracle cost, dus je moet 'm meteen spelen volgens mij.
smartin
12 jaren geleden
Revenge of the Hunted
 bijgewerkt door smartin 12 jaren geleden (afbeelding gefixed)
beany
12 jaren geleden
i love lure's
in me groen ram deck zitten er 3 met 3 engulfing slagwurm
ebonpraetor
12 jaren geleden
Aha, nu snap ik het! Die rare streepjes om de art heen laat zien dat het om een miracle gaat.
smartin
12 jaren geleden
maar hoe kan de tegenstander dat zien wat heb je eraan dat je weet dat het een miracle is dat zie je ook wel als je hem pakt als eerste kaart
BasicB
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 12-04-2012 om 17:28
Eh nee, dit:

Helvault

Maar wel sluip reclame voor dungeons and dragons, foto en de Helvault was misschien iets tot zijn recht gekomen als je een Magic logo op de foto hadden staan, denk ik.

Maar goed wel leuk gedaan!
ebonpraetor
12 jaren geleden
Tsja, ik vindt de streepjes ook niet echt wat toevoegen.
ubes
12 jaren geleden
Quote:
smartin 12-04-2012 om 20:18
maar hoe kan de tegenstander dat zien wat heb je eraan dat je weet dat het een miracle is dat zie je ook wel als je hem pakt als eerste kaart

Als je je eerste kaart trekt, mag je kijken wat die kaart is. Je kunt dan kiezen om die kaart te spelen voor de miracle cost, als die kaart een miracle cost heeft. Je hoeft die kaart niet te spelen voor de miracle cost, dan hoef je die kaart ook niet te revealen en trek je hem als alle andere kaarten en stop je hem in je hand. Zodra je een kaart met miracle in je hand neemt (bij je andere kaarten in je hand) kies je impliciet niet de miracle cost te betalen.
kv83
12 jaren geleden

BAM! Nu is me kleintje een dikke giant.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL