Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Waar ik blij mee ben is dat er door deze set schijnbaar weer wat meer nadruk ligt op de latere beurten. Agressieve decks hebben nu de overhand tot het moment dat control nauwelijks speelbaar is en daar komt met deze set denk ik verandering in.
Stond deze er al bij? (Revenge of the Hunted) Tot nu toe allemaal wel gave kaartjes die Miracles.
Edit: Okay sorry ik dacht ik haal het edit stukje even weg maar dan verdwijnt het plaatje dus ook, kan het nogmaals op magische wijze veranderen in een plaatje
bijgewerkt door marcoboth 12 jaren geleden (Jep, dat kan ik :))
Sowieso vind ik al die Miracle kaarten ook wel gaaf voor Commander. Grotere kans dat je hem niet in je opening hand hebt en dan alleen nog maar hopen dat je hem niet oppakt met Harmonize ofzo. Gebeurt dat wel dan kan je hem waarschijnlijk ook wel gewoon casten =)
Wat ik me afvraag is hoe je er voor gaat zorgen dat iemand inderdaad die kaart die beurt als eerste heeft getrokken. De weg naar vals spelen met deze kaarten ligt natuurlijk wagenwijd open.
Dat is al eerder gepost, de regel is dat zodra de kaart daadwerkelijk in je hand zit je 'm niet meer kunt spelen voor de miracle cost, dus je moet 'm meteen spelen volgens mij.
Maar wel sluip reclame voor dungeons and dragons, foto en de Helvault was misschien iets tot zijn recht gekomen als je een Magic logo op de foto hadden staan, denk ik.
smartin 12-04-2012 om 20:18
maar hoe kan de tegenstander dat zien wat heb je eraan dat je weet dat het een miracle is dat zie je ook wel als je hem pakt als eerste kaart
Als je je eerste kaart trekt, mag je kijken wat die kaart is. Je kunt dan kiezen om die kaart te spelen voor de miracle cost, als die kaart een miracle cost heeft. Je hoeft die kaart niet te spelen voor de miracle cost, dan hoef je die kaart ook niet te revealen en trek je hem als alle andere kaarten en stop je hem in je hand. Zodra je een kaart met miracle in je hand neemt (bij je andere kaarten in je hand) kies je impliciet niet de miracle cost te betalen.