Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[C14] Commander 2014

agoosteel
10 jaren geleden
@ Akroma349
jup, ze zijn gewoon niet standart of modern legal
legacy dacht ik wel en casual spreekt voor zich zelf
Maar nu we toch het over planeswalkers hebben!
welke planeswalkers denken jullie dat er in de & decks zitten?
ik gok en hoop zelf of Vronos voor en natuurlijk Jaya Ballard, Task Mage voor
ik heb de rest van de planeswalkers nog even op gezocht en Gideon Jura zijn we te recent tegen gekomen en voor de rest zie ik geen witte planeswalker (tenzij Tamiyo, the Moon Sage opeens wit word) die oud genoeg is om een nieuwe kaart te krijgen.
en voor rood is natuurlijk Koth of the Hammer een mogelijkheid! maar ik hoop gewoon erg op Jaya

Nu ben ik niet super bekend met de planewalker lore en wie en wat allemaal een planeswalker was. dus ik hoop dat jullie hier op BoM nog wat ideeën hebben
kolonelnick
10 jaren geleden
@agoosteel, helaas klopt je theorie niet helemaal, de kans op jaya is opzich best aanwezig, maar gideon voor wit is eigenlijk niet mogelijk. de commander decks staan sowieso helemaal los van de lore. de 5 planeswalkers zijn personages die we al van andere kaarten kennen, maar die nog nooit geprint zijn als planeswalker zijnde. (hoewel een planeswalker kennen we al, maar niet van naam en een splinternieuwe)

nu denk ik niet dat rood een goblin planeswalker gaan krijgen, aangezien we tuktuk al hebben. nu gaat mijn gok uit naar jaya ballard inderdaad, maar dit kan ook een volledig nieuwe planeswalker zijn. voor wit gok ik min of meer (en hoop) op een witte kor, namelijk the lithomancer (men is zo aardig geweest om mij uit te leggen dat obby dit dus niet is)
akroma349
10 jaren geleden
Ok bedankt, zo'n vermoeden had ik al
Aangezien er nu al 2 angels bekend zijn (waarvan met de leuitenant ability, en als een engel een leuitenant is moet de commander we een angel zijn) denk ik dus Serra Angel
Aangezien dit voor zover ik weet de enige planeswalker angel is
teddybeer1993
10 jaren geleden
verwacht en hoop dat de witte planeswalker dan iets in de vorm van serra word. Voor rood heb ik geen idee, maar he zal qua thema toch wel iets met artifacts te maken hebben.
Misschien is het wel een kiki-planeswalker
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik had ook begrepen dat een van de vijf Planeswalkers een gloednieuw persoon is.
teddybeer1993
10 jaren geleden
hmm, zou dan eerder verwachten dat deze gloednieuwe persoon de rode planeswalker is, het is best lastig om een gaaf persoon te vinden voor rood
akroma349
10 jaren geleden
En rood lijkt ook nog eens een artifact thema te hebben, maakt het nog lastiger om daar een persoon bij te vinden. Lijkt mij ook dat de rode een nieuwe zal zijn
marcoboth
10 jaren geleden
Waus
10 jaren geleden
Wauw fantastische kaart voor Titania! Een soort Scapeshift voor iedereen met removal
Waus
10 jaren geleden

Flamekin Village

Land

As Flamekin Village enters the battlefield, you may reveal an Elemental card from your hand. If you don't, Flamekin Village enters the battlefield tapped. 

T: Add R to your mana pool. 

R, T: Target creature gains haste until end of turn.

Illus. Ron Spears

Mega brute draak zeg!

Dit word zeer veel fun!

Nog meer politiek! Donate
 bijgewerkt door Waus 10 jaren geleden
Thomasvdk
10 jaren geleden
Zijn er ook losse kaarten te pre-orderen?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Dat komt er aan!
Waus
10 jaren geleden
Crown of Doom imprinted op Prototype Portal moehahaha!!
Dordledum
10 jaren geleden
leuk! hadden we niet al zo'n elemental landje vergelijkbaar met diue flamekin village? de tekst komt me bekend voor.
kolonelnick
10 jaren geleden
rode planeswalker is bekend!

helaas wel weer een goblin hij is wel heel erg artifactery

edit: ik ben benieuwd in welke decks de artifacts zitten, ik vind ze wel lekker politiek.
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
Twigwalker
10 jaren geleden
Pope Daretti Franciscus Benedictus the Third!

Ik vind hem wel cool
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Quote:
Dordledum 29-10-2014 om 09:20
leuk! hadden we niet al zo'n elemental landje vergelijkbaar met diue flamekin village? de tekst komt me bekend voor.

Primal Beyond wellicht?
brigadierbart
10 jaren geleden
Na al die praat over cycles die zich voor zouden doen, moet ik even speculeren over... Cryptic command in blauw! Zou het? ZOU HET?
 bijgewerkt door brigadierbart 10 jaren geleden
kolonelnick
10 jaren geleden
heb het verhaal achter daretti gevonden:

On his home plane of Fiora, Daretti was known as a goblin of uncommon intellect, talent, and ambition. His goal was both simple and audacious: to become a master artificer at the Academy in the High City of Paliano. As he rose through the ranks, the city’s mage elite tittered, then scoffed, then protested. In the end, it was not their plotting but Daretti’s own experiments that proved his downfall.

One of Daretti’s famed creations exploded, apparently killing him. In reality, the shock ignited Daretti’s latent Planeswalker spark, and he planeswalked to relative safety.

His legs were gone, but he was alive—and now had many worlds of knowledge and artifice to explore. He built himself an elaborate cogwork conveyance and continued his experiments in artifice, both on Fiora and beyond.

hij komt dus van dezelfde plane als dack fayden (conspiracy 2 confirmed! XD )
Waus
10 jaren geleden
+2 is cool: discard 0, draw 0
-2 bijna hetzelfde als Goblin Welder

Dus kommaar op met de reprint van Welder
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 381 posts
  • Laatste post Waus 10 jaren geleden
  • Gemaakt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL