Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
@ Akroma349
jup, ze zijn gewoon niet standart of modern legal
legacy dacht ik wel en casual spreekt voor zich zelf
Maar nu we toch het over planeswalkers hebben!
welke planeswalkers denken jullie dat er in de & decks zitten?
ik gok en hoop zelf of Vronos voor en natuurlijk Jaya Ballard, Task Mage voor
ik heb de rest van de planeswalkers nog even op gezocht en Gideon Jura zijn we te recent tegen gekomen en voor de rest zie ik geen witte planeswalker (tenzij Tamiyo, the Moon Sage opeens wit word) die oud genoeg is om een nieuwe kaart te krijgen.
en voor rood is natuurlijk Koth of the Hammer een mogelijkheid! maar ik hoop gewoon erg op Jaya
Nu ben ik niet super bekend met de planewalker lore en wie en wat allemaal een planeswalker was. dus ik hoop dat jullie hier op BoM nog wat ideeën hebben
@agoosteel, helaas klopt je theorie niet helemaal, de kans op jaya is opzich best aanwezig, maar gideon voor wit is eigenlijk niet mogelijk. de commander decks staan sowieso helemaal los van de lore. de 5 planeswalkers zijn personages die we al van andere kaarten kennen, maar die nog nooit geprint zijn als planeswalker zijnde. (hoewel een planeswalker kennen we al, maar niet van naam en een splinternieuwe)
nu denk ik niet dat rood een goblin planeswalker gaan krijgen, aangezien we tuktuk al hebben. nu gaat mijn gok uit naar jaya ballard inderdaad, maar dit kan ook een volledig nieuwe planeswalker zijn. voor wit gok ik min of meer (en hoop) op een witte kor, namelijk the lithomancer (men is zo aardig geweest om mij uit te leggen dat obby dit dus niet is)
Ok bedankt, zo'n vermoeden had ik al
Aangezien er nu al 2 angels bekend zijn (waarvan met de leuitenant ability, en als een engel een leuitenant is moet de commander we een angel zijn) denk ik dus Serra Angel
Aangezien dit voor zover ik weet de enige planeswalker angel is
verwacht en hoop dat de witte planeswalker dan iets in de vorm van serra word. Voor rood heb ik geen idee, maar he zal qua thema toch wel iets met artifacts te maken hebben.
Misschien is het wel een kiki-planeswalker
En rood lijkt ook nog eens een artifact thema te hebben, maakt het nog lastiger om daar een persoon bij te vinden. Lijkt mij ook dat de rode een nieuwe zal zijn
As Flamekin Village enters the battlefield, you may reveal an Elemental card from your hand. If you don't, Flamekin Village enters the battlefield tapped.
T: Add R to your mana pool.
R, T: Target creature gains haste until end of turn.
On his home plane of Fiora, Daretti was known as a goblin of uncommon intellect, talent, and ambition. His goal was both simple and audacious: to become a master artificer at the Academy in the High City of Paliano. As he rose through the ranks, the city’s mage elite tittered, then scoffed, then protested. In the end, it was not their plotting but Daretti’s own experiments that proved his downfall.
One of Daretti’s famed creations exploded, apparently killing him. In reality, the shock ignited Daretti’s latent Planeswalker spark, and he planeswalked to relative safety.
His legs were gone, but he was alive—and now had many worlds of knowledge and artifice to explore. He built himself an elaborate cogwork conveyance and continued his experiments in artifice, both on Fiora and beyond.
hij komt dus van dezelfde plane als dack fayden (conspiracy 2 confirmed! XD )