Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[C14] Commander 2014

Dordledum
10 jaren geleden
Elk deck een Offering, dit 3 van de 5? Ik vind ze wel leuk hoor, heel erg conspiracy multiplayerig.
Waus
10 jaren geleden
Eventjes op werk bedacht uit verveling en enthousiasme voor de set

MagnusMagicus
10 jaren geleden
De tokens!

Wurmcoil Engine en Tuktuk the Explorer zitten ook in C14.

bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
Twigwalker
10 jaren geleden
In het rode deck zit in ieder geval Tuktuk the Explorer en waarschijnlijk ook Wurmcoil Engine.

En dan hier nog wat tokentjes:

Leuk dat de Wurm Fish en Whale alle drie een groter dier achter zich aan hebben zitten die op het punt staat hun op te eten.
 bijgewerkt door Twigwalker 10 jaren geleden
Waus
10 jaren geleden
The Commander 2014 White Deck is called Forged in Stone, the Blue Deck is called Peer Through Time, the Black Deck is called Sworn to Darkness, the Red Deck is called Built from Scratch and the Green Deck is called Guided by Nature.

robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Zal de wurmcoil fungeren als de groene titan?
marcoboth
10 jaren geleden
Quote:
Twigwalker 28-10-2014 om 17:01
Leuk dat de Wurm Fish en Whale alle drie een groter dier achter zich aan hebben zitten die op het punt staat hun op te eten.

Als je de plaatjes wat beter naast elkaar legt op volgorde en kijkt naar welke dieren erachter zitten dan valt je misschien nog iets op .
derooy89
10 jaren geleden
WUUUT helemaal gek ook dit ben erg benieuwd in welk deck de worm gat zitten.. wat een spoilers.. Dikke plus tot nu toe!!
PolygonSmasher
10 jaren geleden
Hmm, de worm is blauw... ooh man ik weet echt niet in welk deck hij kan zitten... jee hier moet ik even een nachtje over slapen ongelooflijke breinkraker dit.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Haha, hij bedoelt Wurmcoil Engine
teddybeer1993
10 jaren geleden
Ik verwacht dat de wurmcoil in het rode deck zit, met die 3 mana legend, de planeswalker en tuktuk kan je best een lekker artifact deck hebben.
Tevens word mijn kiki deck heel blij. Ik heb nu eindelijk enchantment removal! En een manier om mijn graveyard interactie te vergroten.

jjv
10 jaren geleden
mooie spoilers tot nu toe, ben blij dat ik heb besloten om geen boosterboxen van en te kopen maar te sparen voor deze commander serie
Twigwalker
10 jaren geleden
Quote:
marcoboth 28-10-2014 om 17:50
Quote:
Twigwalker 28-10-2014 om 17:01

Als je de plaatjes wat beter naast elkaar legt op volgorde en kijkt naar welke dieren erachter zitten dan valt je misschien nog iets op .

Ja ik vermoedde het al, maar had het nog niet gecheckt voor de rest. De worm word opgegeten door de vis de vis door de walvis en de walvis door de kraken.
Dordledum
10 jaren geleden
Koth of the Hammer approves of this red deck so far!

Stond me bij dat ie ook iets met Artifacts had, toch?
 bijgewerkt door Dordledum 10 jaren geleden
GBerg
10 jaren geleden
De blauwe zombie token ziet er gaaf uit!
Weet nog niet echt wat ik van de decks vind, denk dat ik het zwarte deck het gaafste vind (maar dat is ook samen met blauw de kleur die ik het meest speel ).
kolonelnick
10 jaren geleden
ik heb ergens gelezen over een interview waar werd gezegd dat wurmcoil engine in rood zit, zou ook wel logisch zijn met het artifact thema.

ook is er een nieuwe blauwe spoiler met morph die wel lachen is opzich.
http://www.magicspoiler.com/mtg-spoiler/dulcet-sirens/
PolygonSmasher
10 jaren geleden
Haha, rechtstreeks in een angus mackenzie deck. 'Oh, jij wil mij aanvallen met een 20/20? Val de vent naast me maar aan'.
Farone
10 jaren geleden
damn gave kaarten hoor en die tokens, ben er weer blij mee, weer 16 stuks om te verzamelen(H)
akroma349
10 jaren geleden
De commanders kun je toch ook als gewone planeswalkers gaan spelen in andere decks?
Blasty
10 jaren geleden
Uiteraard. Maar ze zijn helaas niet standard legal.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 381 posts
  • Laatste post Waus 10 jaren geleden
  • Gemaakt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL