Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
The Commander 2014 White Deck is called Forged in Stone, the Blue Deck is called Peer Through Time, the Black Deck is called Sworn to Darkness, the Red Deck is called Built from Scratch and the Green Deck is called Guided by Nature.
Twigwalker 28-10-2014 om 17:01
Leuk dat de Wurm Fish en Whale alle drie een groter dier achter zich aan hebben zitten die op het punt staat hun op te eten.
Als je de plaatjes wat beter naast elkaar legt op volgorde en kijkt naar welke dieren erachter zitten dan valt je misschien nog iets op .
Hmm, de worm is blauw... ooh man ik weet echt niet in welk deck hij kan zitten... jee hier moet ik even een nachtje over slapen ongelooflijke breinkraker dit.
Ik verwacht dat de wurmcoil in het rode deck zit, met die 3 mana legend, de planeswalker en tuktuk kan je best een lekker artifact deck hebben.
Tevens word mijn kiki deck heel blij. Ik heb nu eindelijk enchantment removal! En een manier om mijn graveyard interactie te vergroten.
Twigwalker 28-10-2014 om 17:01
Leuk dat de Wurm Fish en Whale alle drie een groter dier achter zich aan hebben zitten die op het punt staat hun op te eten.
Als je de plaatjes wat beter naast elkaar legt op volgorde en kijkt naar welke dieren erachter zitten dan valt je misschien nog iets op .
Ja ik vermoedde het al, maar had het nog niet gecheckt voor de rest. De worm word opgegeten door de vis de vis door de walvis en de walvis door de kraken.
De blauwe zombie token ziet er gaaf uit!
Weet nog niet echt wat ik van de decks vind, denk dat ik het zwarte deck het gaafste vind (maar dat is ook samen met blauw de kleur die ik het meest speel ).