Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[C14] Commander 2014

MagnusMagicus
10 jaren geleden
En ik bedenk me net dat ik 8 november al een afspraak heb...nooooooo!
Waus
10 jaren geleden
Tja... dat word die afspraak maar afzeggen Magnus
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Helaas....mijn oma was boos op me omdat ik niet vaak genoeg langskom...die kan ik echt niet afzeggen .

Dan slaat ze om van Mother of Runes naar Grandmother Sengir.....
kolonelnick
10 jaren geleden
nondeju wat een decklist,

als alle cylce afgemaakt worden dan krijgt elk deck een titan een zenith en een zendikar land )valakut, crypt of agadeem enz.) heel erg vet. plus alle andere cylces die nog aanwezig zijn.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Zou kunnen, zou ook wel wat voorspelbaar zijn. Maar ja, kaarten die goed in een monocolored deck passen zijn vaak cycles, dus wie weet!
Waus
10 jaren geleden
Ach dan ga je toch s avonds bij oma langs. Commanderrelease tournooi is maar 1x per jaar! En het zijn vaak balanced decks dus de potjes zijn leuk!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ennieweej, dat gaat dus niet . Helaas, ik zal een andere keer aan mijn Commanderkick moeten komen.

Het is trouwens wel "move over, Darksteel Ingot" met die Commander's Sphere zeg. Dan maar geen Indestructible, maar wel een kaartje!

Het is "Sacrifice Commander's Sphere: draw a card." trouwens .
kolonelnick
10 jaren geleden
inderdaad, je kan m tappen voor mana en dan alsnog saccen. of hij darksteel ingot vervangt? i don't know, denk dat ik ze gewoon beide speel.
Dordledum
10 jaren geleden
Yup, neig ook naar beiden, denk dat er in elk Commander 2014 deck eentje zit. Beetje de Command Tower van deze set vermoed ik.
Waus
10 jaren geleden
Gaat zeker in vele van mijn decks wat 3cmc mana rocks vervangen

Dordledum
10 jaren geleden
Die Raving Dead is ook heel naar, je wil hem niet door laten gaan, maar als je blokt heeft ie deathtouch!
kolonelnick
10 jaren geleden
inderdaad ik ben best blij met de nieuwe manastenen, hoewel de obelisk naar mijn smaak beetje duur is qua sac cost
Jeff
10 jaren geleden
Quote:
kolonelnick 28-10-2014 om 14:18
inderdaad ik ben best blij met de nieuwe manastenen, hoewel de obelisk naar mijn smaak beetje duur is qua sac cost

Ik vind het vooral erg fijn dat deze nieuwe manastenen ook in de endgame wat relevanter zijn. De Sphere kan je 'cyclen' voor 3 mana, en die obelisk is prima removal. Duur, maar het geeft je ook wel wat macht aan tafel.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Ik vind het niet heel duur voor kleurloze permanent destruction! Hij is nuttig als je 3 mana hebt, want dan speel je hem als manasteen. Heb je 6 mana, dan speel je hem en kun je hem de beurt erna direct activeren als je een land hebt. Heb je 7 mana, dan kun je hem spelen en volgende beurt sowieso activeren en heb je 10 mana dan kun je hem direct activeren! Not bad at all!
Zoockey
10 jaren geleden
Ik snap wel dat mensen het duur vinden hoor, maar het is een extra op een al goede functie, dus zeker wel prima =D
Saint
10 jaren geleden
Vette spoilers hoor
Ik ben vooral onder de indruk van Titania en vind het fijn dat [waarschijnlijk] de medallions een reprint krijgen (Jet Medallion)
 bijgewerkt door Saint 10 jaren geleden
NederNakkeR
10 jaren geleden
als dit zo door gaat met die spoilers ben ik bang dat mijn vinger niet meer te remmen is op de winkelwagen knop
Eclavyrr
10 jaren geleden
Mijn Glissa, the Traitor EDH is blij en verdrietig tegelijkertijd. Blij, want deze kaart is voor het deck gemaakt. Verdrietig omdat ie niet foil is.
Blasty
10 jaren geleden
Quote:
Waus 28-10-2014 om 13:44
Gaat zeker in vele van mijn decks wat 3cmc mana rocks vervangen

Die gaat leuk werken met Kurkesh, Onakke Ancient, voor wordt het 2 permanents mollen. Erg handig in mono rood dat moeite heeft mrt enchantments!!
Waus
10 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 381 posts
  • Laatste post Waus 10 jaren geleden
  • Gemaakt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL