Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
als alle cylce afgemaakt worden dan krijgt elk deck een titan een zenith en een zendikar land )valakut, crypt of agadeem enz.) heel erg vet. plus alle andere cylces die nog aanwezig zijn.
kolonelnick 28-10-2014 om 14:18
inderdaad ik ben best blij met de nieuwe manastenen, hoewel de obelisk naar mijn smaak beetje duur is qua sac cost
Ik vind het vooral erg fijn dat deze nieuwe manastenen ook in de endgame wat relevanter zijn. De Sphere kan je 'cyclen' voor 3 mana, en die obelisk is prima removal. Duur, maar het geeft je ook wel wat macht aan tafel.
Ik vind het niet heel duur voor kleurloze permanent destruction! Hij is nuttig als je 3 mana hebt, want dan speel je hem als manasteen. Heb je 6 mana, dan speel je hem en kun je hem de beurt erna direct activeren als je een land hebt. Heb je 7 mana, dan kun je hem spelen en volgende beurt sowieso activeren en heb je 10 mana dan kun je hem direct activeren! Not bad at all!