Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Wowowowpw!!! Even s nachts naar de wc en check of er heel toevallig een spoiler is... nou!@!! Wel gelijk een stuk of 15~ en stuk voor stuk sterke, leuke en coole kaarten!! Reprints van bv; Jet Medallion verwacht die maar in elke kleur. Of de 3 mana rocks met goeie abilities! Kijk zelf maar even op www.mythicspoiler.com (mobiel plaatjes posten hier gaat slecht)
Vooral veel zwart is spoiled, mijn favoriet!! En nu kan ik niet meer slapen van enthousiasme!!
When Angel of the Dire Hour enters the battlefield, if you played it from your hand, exile all attacking creatures. She hit like a meteor and nothing could withstand the blast of holy revenge. 5/4
Wat een fantastische kaarten tot nu toe. In Titania heb ik eindelijk m'n mono groene general gevonden (En een deck waar ik stiekem weer wat STAXX in kan doen ).
Is het al bekend of hier een release event van gaat komen? En zo ja wanneer precies?
nielsvd 28-10-2014 om 11:10
Ja, volgens mij op 8 november is er een release event
Ik zie er nog geen aankondiging van (wel van alle NK qualifiers op 1,2 en 9 november). Is de aankondiging al wel geweest en/of heb ik dat dan totaal gemist?
Holy shit wat een lijst... Ik was van plan niks te kopen, maar de hoeveelheid power die in deze decks zit.... Ik denk dat dit de sterkste precons zijn (monocolored helpt ook) tot nu toe. In het zwarte deck zit een hoop overlap met mijn