Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[C14] Commander 2014

JT
10 jaren geleden
Vandaag geen tijd gehad om te blijven checken, maar als ik het zo zie, lijkt het wel erg gaaf te gaan worden.... Zitten zeker wel leuke kaarten bij!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
Waus
10 jaren geleden
Wowowowpw!!! Even s nachts naar de wc en check of er heel toevallig een spoiler is... nou!@!! Wel gelijk een stuk of 15~ en stuk voor stuk sterke, leuke en coole kaarten!! Reprints van bv; Jet Medallion verwacht die maar in elke kleur. Of de 3 mana rocks met goeie abilities! Kijk zelf maar even op www.mythicspoiler.com (mobiel plaatjes posten hier gaat slecht)

Vooral veel zwart is spoiled, mijn favoriet!! En nu kan ik niet meer slapen van enthousiasme!!
MagnusMagicus
10 jaren geleden
De hele zwarte decklist is gespoiled:

Twigwalker
10 jaren geleden
Zeer gave lijst! Daar zitten heel veel leuke kaarten in, als dit je eerste commander deck is dan heb je meteen veel goede kaarten te pakken!
 bijgewerkt door Twigwalker 10 jaren geleden
camiel567
10 jaren geleden
Als de andere lists net zo vet worden bestel ik me sws iets hahaha
Waus
10 jaren geleden

Warmonger Hellkite
4RR
Creature - Dragon
Flying

Creatures attack each turn if able.

1R: Target attacking creature gets +1/+0 until end of turn.

Illus. Trevor Claxton 5/5
thewoodcutter
10 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 28-10-2014 om 08:05
De hele zwarte decklist is gespoiled:

En Drana, Kalastria Bloodchief is de derde commander mogelijkheid. Na Gisa en Ob Nixilis.
Twigwalker
10 jaren geleden
Deze engel is pretty amazing:

Angel of the Dire Hour
Rare
Creature Angel

Flash
Flying

When Angel of the Dire Hour enters the battlefield, if you played it from your hand, exile all attacking creatures.
She hit like a meteor and nothing could withstand the blast of holy revenge.
5/4
Bozzy
10 jaren geleden
Haha wauw wat een spoilers voor zwart. Vooral die Raving Dead is wel heel cool.
Zoockey
10 jaren geleden
Pretty scary kan je wel zeggen
akroma349
10 jaren geleden
Die art van benevolent offering
Met zulke spoilers kan het toch bijna niet anders dan dat serra de commander wordt.

Ps. Ging even iets mis met mijn mobiel, ik dacht dat het eerste berichtje niet verstuurd was
 bijgewerkt door akroma349 10 jaren geleden (niet dubbelposten, edit je eigen post ajb)
Dordledum
10 jaren geleden
Wit lijkt een mooi engelendeck te worden, ohjee. Spoilers worden me even te veel.

Ik hou de planeswalkers in de gaten, maar verder laat ik me verrassen!
Skyro
10 jaren geleden
Wat een fantastische kaarten tot nu toe. In Titania heb ik eindelijk m'n mono groene general gevonden (En een deck waar ik stiekem weer wat STAXX in kan doen ).

Is het al bekend of hier een release event van gaat komen? En zo ja wanneer precies?
 bijgewerkt door Skyro 10 jaren geleden
nielsvd
10 jaren geleden
Ja, volgens mij op 8 november is er een release event
thewoodcutter
10 jaren geleden
Quote:
nielsvd 28-10-2014 om 11:10
Ja, volgens mij op 8 november is er een release event

Ik zie er nog geen aankondiging van (wel van alle NK qualifiers op 1,2 en 9 november). Is de aankondiging al wel geweest en/of heb ik dat dan totaal gemist?
Waus
10 jaren geleden
8 November zei Ralf ergens in deze thread het is nog even wachten op zijn officiele thread ervoor om in te schrijven.

Dat is een enge general Skyro! Strip Mine een landje + je krijgt een 5/3 token! vol met fetches en Crucible of Worlds en dan uiteraard kaarten als Azusa, Lost but Seeking, Oracle of Mul Daya en Exploration. Zeer verleidelijk om te bouwen en ik mis ook een mono groen deck! eerst maar eens spelen op de releasetournooitje.
 bijgewerkt door Waus 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Holy shit wat een lijst... Ik was van plan niks te kopen, maar de hoeveelheid power die in deze decks zit.... Ik denk dat dit de sterkste precons zijn (monocolored helpt ook) tot nu toe. In het zwarte deck zit een hoop overlap met mijn
 bijgewerkt door robbertvanderkleij 10 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 381 posts
  • Laatste post Waus 10 jaren geleden
  • Gemaakt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL