Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Commander 2013: Power Hungry was juist de enige die ik wel gekocht had. Het was inderdaad een leuk deck, en vooral het release event was erg gaaf. Naar mijn mening eingelijk het leukste commander event dat gehouden wordt. Er kan niemand met een lame deck aan komen zetten die de rest alleen maar laat toekijken.
camiel567 29-09-2014 om 18:27
ik kan niet wachtn op de andere 4 spoilers ik heb zo'n gevoel dat we gerrard terug gaan zien
Waarom? Hij heeft al een eigen kaart (Gerrard Capashen) die niet heel goed is, en hij is geen Planeswalker. Plus, niemand zit er volgens mij op te wachten .
Quote:
Dordledum 29-09-2014 om 18:17
Ben ook erg benieuwd. Vaak goed waar voor je geld, allemaal mooie kaarten.
Van de 2013 decks heb ik er uiteindelijk 4 gekocht (Commander 2013: Power Hungry vond ik als enige niet zo boeiend).
Is dit nu een jaarlijks iets? Ik had ze pas volgend jaar weer verwacht. 2011, 2013, 2015, leek me logisch.
Het is een jaarlijks iets. De 2011 decks waren een enorm succes, en dat hadden ze niet aan zien komen. Daarom was er in 2012 geen, omdat ze er geen tijd voor hadden. Commander's Arsenal was toen het product, om toch iets te kunnen leveren. Maar vanaf 2013 is het nu een jaarlijks iets.