Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[C14] Commander 2014

Waus
10 jaren geleden

bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
MarcelN
10 jaren geleden
Okey cool, al 2 uit de Innistrad cycle dus.. En ze kletsen ook nog met elkaar
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Oeh, casual zombie deck met Gisa, Geralf en Warstorm Surge
kolonelnick
10 jaren geleden
nog ± 1,5 maand tot C14, enig idee wanneer we meer spoilers gaan zien, of wanneer er nieuwe nieuwtjes komen?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Eind oktober.
Rody
10 jaren geleden
Komt er ook nog een release event met deze decks?
Ralf
10 jaren geleden
Ja natuurlijk! Dit event wordt binnenkort aangekondigd en staat gepland op zaterdag 8 november!
Nijntje
10 jaren geleden
Cool! Ben benieuwd wat erin zit
Dordledum
10 jaren geleden
Ben ook erg benieuwd. Vaak goed waar voor je geld, allemaal mooie kaarten.

Van de 2013 decks heb ik er uiteindelijk 4 gekocht (Commander 2013: Power Hungry vond ik als enige niet zo boeiend).

Is dit nu een jaarlijks iets? Ik had ze pas volgend jaar weer verwacht. 2011, 2013, 2015, leek me logisch.
camiel567
10 jaren geleden
ik kan niet wachtn op de andere 4 spoilers ik heb zo'n gevoel dat we gerrard terug gaan zien
LegoRobster
10 jaren geleden
Commander 2013: Power Hungry was juist de enige die ik wel gekocht had. Het was inderdaad een leuk deck, en vooral het release event was erg gaaf. Naar mijn mening eingelijk het leukste commander event dat gehouden wordt. Er kan niemand met een lame deck aan komen zetten die de rest alleen maar laat toekijken.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Quote:
camiel567 29-09-2014 om 18:27
ik kan niet wachtn op de andere 4 spoilers ik heb zo'n gevoel dat we gerrard terug gaan zien

Waarom? Hij heeft al een eigen kaart (Gerrard Capashen) die niet heel goed is, en hij is geen Planeswalker. Plus, niemand zit er volgens mij op te wachten .

Quote:
Dordledum 29-09-2014 om 18:17
Ben ook erg benieuwd. Vaak goed waar voor je geld, allemaal mooie kaarten.

Van de 2013 decks heb ik er uiteindelijk 4 gekocht (Commander 2013: Power Hungry vond ik als enige niet zo boeiend).

Is dit nu een jaarlijks iets? Ik had ze pas volgend jaar weer verwacht. 2011, 2013, 2015, leek me logisch.

Het is een jaarlijks iets. De 2011 decks waren een enorm succes, en dat hadden ze niet aan zien komen. Daarom was er in 2012 geen, omdat ze er geen tijd voor hadden. Commander's Arsenal was toen het product, om toch iets te kunnen leveren. Maar vanaf 2013 is het nu een jaarlijks iets.
camiel567
10 jaren geleden
was teferi al een planeswalker dan? hij heeft nml ook gewoon een kaart hahaha
MagnusMagicus
10 jaren geleden
De kaart, Teferi, Mage of Zhalfir, is pre-planeswalker .
ebonpraetor
10 jaren geleden
Humor: nu al te koop. Ik ga eerst eens rustig afwachten wat er ongeveer in zit. We weten pas iets van 5 kaarten ofzo?

Belangrijker voor mij is eigenlijk het antwoord op de vraag: Komt er een (p)release event bij BoM, en zo ja, wanneer. En kan ik me alvast inschrijven?
 bijgewerkt door ebonpraetor 10 jaren geleden (Domme autocorrect)
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Quote:
Ralf 29-09-2014 om 15:32
Ja natuurlijk! Dit event wordt binnenkort aangekondigd en staat gepland op zaterdag 8 november!

ebonpraetor
10 jaren geleden
Moet toch weer eens beter leren lezen...

Dank voor de repost.
camiel567
10 jaren geleden
Vraagje welke pre-planeswalkers zijn er nog meer dan? Of moet ik een ander topic aanmaken hiervoor?
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Nope, alle info over Commander 2014 staat hier. De andere zijn nog niet bekend.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 381 posts
  • Laatste post Waus 10 jaren geleden
  • Gemaakt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL