Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
hmmm na een nachtje erop geslapen te hebben ben ik toch iets van mening veranderd. Simic is ok maar eigenlijk gewoon lomp..... had ik misschien toch iets creatievers op verwacht/gehoopt. Na er nu nog even rustig naar gekeken te hebben valt hij toch ietwat tegen.
Overigens word Simic GEEN volledig tribal deck dit staat ergens op de site (geen zin om nu te zoeken naar quotes) er staat dat er wel snakes inzitten maar niet overdreven gewoon een paar. Trouwens voor tiny leaders word dit echt een hard apparaat lijkt mij... beurt 3 deze beurt 4 Favor of the Overbeing en pompen en dan schoppen tot winst! (dat dan wel in 3 beurten maar dan nog).
Bij nader inzien toch wel een beetje fan van dat Izzet ding aan het worden. Mensen die echter zeggen dat dit Animar, Soul of Elements 2.0 is vind ik nogal kort door de bocht... ja deze is sterk maar Animar?? denk het niet.
Het enige waar ik een beetje bang voor ben is dat die Golgari gast straks aangezien word voor een nieuwe Ghave, Guru of Spores en alleen maar aan infinites word gekoppeld en dus van tafel word gehaat als een malle.
Gigantoplasm is al gekoppeld aan Reveillark voor infinites.... tjah gelukkig kan dat niet in deze decks voorkomen!
Die Illusory Ambusher is lekker voor in commander tuurlijk zijn hier geweldige combis mee te verzinnen maar denk dat het in de praktijk gewoon een leuke kaart is niks meer en niks minder.
Die nieuwe eternal witnesssss is natuurlijk leuk en dan vooral in het golgari deck... speel een Bojuka Bog gooi dit ding erop... en goh zaten er geen kaarten meer in de grafbak? jammer joh....
Tot zover eigenlijk best tevreden. Gewoon leuke commanderkaarten niet te overpowerd spul gewoon leuke kaarten.
Hmm en zo ben ik weer terug bij af... zowel hebben leuke commanders gekregen.... ach ik wacht rustig de rest van de spoilers af en dan zien we het wel.
verder erg benieuwd naar wat Arjun voor commander gaat zijn evenals Meren
Er is nog steeds 1 commander niet gespoiled. De black/green commander moet nog komen. Mazirek is wel een legendary creature, maar heeft geen effect met Experience counters. Hoop dat die snel gespoiled gaat worden.
Op het moment vind ik het red/white deck het interessantst.