Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ik heb net zelf zo'n Magic Mystery Gift Box (Commander) besteld. Het lijkt mij wel leuk om hier de inhoud te delen met elkaar voor de mensen die ook een Box hebben besteld.
Zodra ik 'm binnen heb, zal ik hier in ieder geval mijn inhoud posten!
InbreadCat laatst was dpd hier binnen 1 dag dus hier ga ik vanuit
Maar de bezorging kan natuurlijk ook later komen
Dit zegt dpd hierover : Wanneer worden pakketten bezorgd?
Iedere werkdag bezorgen de chauffeurs in Nederland pakketten van ongeveer 8.00 uur tot 18.00 uur. In het weekend is zaterdag bezorging mogelijk als de afzender daarvoor kiest. Op zondag leveren we niet.
Mening:
Echt SUPER blij mee! Sowieso blij dat ik niks van wat er tussen zit al had.. maar wauw, wat een value! Ik heb threads gelezen over mystery boxes van afgelopen jaren waar veel mensen aangaven ontevreden te zijn.. maar ik ben 100% een blije klant. Super cool, Bazaar of Magic!
Mening:
Echt SUPER blij mee! Sowieso blij dat ik niks van wat er tussen zit al had.. maar wauw, wat een value! Ik heb threads gelezen over mystery boxes van afgelopen jaren waar veel mensen aangaven ontevreden te zijn.. maar ik ben 100% een blije klant. Super cool, Bazaar of Magic!
Wat nice dat je er zo blij mee bent, dat horen we graag!