Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Ja het zou me niet verbazen als ze die meteen in alle decks opnemen. Dit wordt namelijk een staple voor zo'n beetje elk deck. Zelfs mono colored decks zeggen niet per see nee tegen een manasteen met CMC 2.
Ik speel graag janky combos, en met chulane is een leuke te maken.
U heeft nodig: Intruder Alarm Peregrine Drake Incubation Druid met +1/+1 counter (of een selectie mana dorks die samen 3 mana kunnen maken)
Speel de drake untap vijf land, trigger je intruder alarm, untap chulane en de druid, gebruik nu de druid en chulane om de drake weer te bouncen. Rinse repeat
Ja het zou me niet verbazen als ze die meteen in alle decks opnemen. Dit wordt namelijk een staple voor zo'n beetje elk deck. Zelfs mono colored decks zeggen niet per see nee tegen een manasteen met CMC 2.
Ja, de Arcane Signet kaart zit in elk Brawl deck.
Volgens mij ging het erom of ze ook terug zouden komen in de C19 decks.
Vermoedelijk starten we morgen met de voorverkoop van Throne of Eldraine. De collector booster van Throne of Eldraine krijgt een zeer scherpe prijs...!
Vermoedelijk starten we morgen met de voorverkoop van Throne of Eldraine. De collector booster van Throne of Eldraine krijgt een zeer scherpe prijs...!
Awesome,
Zijn die trouwens beperkt leverbaar of worden die ook bijgedrukt? Weet iemand dat?