Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[ELD] Throne of Eldraine

PrimeAvatar
5 jaren geleden

"Bear Suplex"
3G
Sorcery
Put a +1/+1 counter on target creature you control, then it fights with another creature you don't control.

Adamant - If at least three green mana was spent to cast this spell, that creature you control gains indestructible until end of turn.

bijgewerkt door PrimeAvatar 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De Bazaar of Magic Throne of Eldraine spoiler staat online! Dagelijks worden de kaarten die door Wizards officieel gespoiled worden toegevoegd en zo snel mogelijk daarna van prijzen en voorraad voorzien zodat je kunt preorderen, en de kaarten natuurlijk in decks en wantlijsten kunt stoppen!

De speciale varianten (borderless, extended art en showcase) komen ook allemaal heel snel op de site, maar daar moeten we aan de achterkant nog een beetje voor klussen .
BluezamX
5 jaren geleden

Bom in limited!
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Quote:
31 minuten geleden
De Bazaar of Magic Throne of Eldraine spoiler staat online! Dagelijks worden de kaarten die door Wizards officieel gespoiled worden toegevoegd en zo snel mogelijk daarna van prijzen en voorraad voorzien zodat je kunt preorderen, en de kaarten natuurlijk in decks en wantlijsten kunt stoppen!

De speciale varianten (borderless, extended art en showcase) komen ook allemaal heel snel op de site, maar daar moeten we aan de achterkant nog een beetje voor klussen .

Je kunt trouwens ook naar de algemene Throne of Eldraine pagina gaan, en dan kun je linksboven nu ook de planeswalker deck kaarten en de brawl deck kaarten apart selecteren!
Dordledum
5 jaren geleden
Superzin in de prerelease!
LeKrutes
5 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Clackbridge Troll

Bom in limited!

Geweldig voor Grismold, the Dreadsower well cool dat troll tribal wat liefde krijgt.
MagnusMagicus
5 jaren geleden

De speciale varianten (borderless, extended art en showcase) staan ook op de site. Je kunt die linksboven in de link naar de spoiler filteren als je wil.
Dordledum
5 jaren geleden
mooi werk, dank!
AncientOne
5 jaren geleden
Zijn de borderless en extended art categoriën niet twee verschillende namen voor hetzelfde type kaart?
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Nee, de extended art gaat door in de borders links en rechts, en een heel klein beetje naar beneden. De borderless kaarten (en dat zijn alleen de Planeswalkers) hebben art op de hele border.
MagnusMagicus
5 jaren geleden
De Bazaar of Magic Throne of Eldraine spoiler is bijgewerkt! Dagelijks worden de kaarten die door Wizards officieel gespoiled worden toegevoegd en zo snel mogelijk daarna van prijzen en voorraad voorzien zodat je kunt preorderen, en de kaarten natuurlijk in decks en wantlijsten kunt stoppen!

De speciale varianten (borderless, extended art en showcase) staan ook op de site. Je kunt die linksboven in de link naar de spoiler filteren als je wil.
Morph
5 jaren geleden
Dit is wel een coole 5 color Commander:

en hier moest ik wel even om gniffelen:

TheRobinros
5 jaren geleden
Als ik 56 dwa... Ik bedoel 8 keer Seven Dwarves oppak in Limited, mag ik er dan nog steeds maar 7 spelen?
bartist
5 jaren geleden
Quote:
2 uren geleden
Dit is wel een coole 5 color commander:

....

Ik ga het positief brengen: ik ben blij dat dit de buy-a-box promo is, want dit is niet een mythic/commander waar ik blij mee zou zijn. Hij heeft dusdanig geen focus dat het een beetje aanvoelt alsof iemand net de color pie heeft ontdekt en daar een kaart omheen heeft bedacht...
Deze schijf-van-vijf commander is niet voor mij gemaakt.

Dat gezegd hebbende: de set ziet er geweldig uit tot nu. Qua flavor en mechanics! Ben wel benieuwd wat de lopende story is, want die is me nog niet echt duidelijk...
thewoodcutter
5 jaren geleden
Quote:
20 minuten geleden
Als ik 56 dwa... Ik bedoel 8 keer Seven Dwarves oppak in Limited, mag ik er dan nog steeds maar 7 spelen?

ja, dit vormt een uitzondering op de gebruikelijke regel, omdat de kaart het zelf vermeldt. De andere kaarten zoals de ratten Relentless Rats e.d. heffen de limiet verder op, terwijl deze er eentje specifiek zet. Zie https://twitter.com/EliShffrn/status/1171803853504729091?s=09 voor een officieel antwoord.
Morph
5 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden
Hij heeft dusdanig geen focus dat het een beetje aanvoelt alsof iemand net de color pie heeft ontdekt en daar een kaart omheen heeft bedacht...
Deze schijf-van-vijf commander is niet voor mij gemaakt.

Snap ik, ieder zijn ding. Maar ik wordt hier juist wel blij van.

Ik heb inmiddels 14 of 15 Commander decks, en wil juist weer wat commanders waar ik zelf creatief moet worden met deckbuilding, zelf een thema/focus moet aanbrengen.

Ik ben zelf een beetje klaar met Commanders zoals The Ur-Dragon of Kadena, Slinking Sorcerer. Ieder deck met deze Commanders zijn vrijwel gelijk, omdat dat nou eenmaal de sterkste kaarten voor dat deck zijn.
Dan kijk je op EDHREC en zie je complete deck staan bij de bovenste 100 kaarten.

Met Kenrith moet je zelf gaan brewen. Wel het gevaar dat je uitkomt op 5-color goodstuff, maar daar moet je juist omheen proberen te werken.
 bijgewerkt door Morph 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Quote:
5 minuten geleden
Met Kenrith moet je zelf gaan brewen. Wel het gevaar dat je uitkomt op 5-color goodstuff, maar daar moet je juist omheen proberen te werken.

Hier ben ik het helemaal mee eens. random goodstuff vind ik de meest saaie decks die er zijn, maar soms heb je een idee of thema waar je een commander bij zoekt, met Kenrith kan je dan veel.

Ik zou me bijvoorbeeld een Royalty-thema Monarch- en Dethrone-deck kunnen voorstellen met Kenrith als commander. Marchesa, the Black Rose erbij, hardstikke leuk.
 bijgewerkt door Dordledum 5 jaren geleden
BluezamX
5 jaren geleden
Quote:
8 minuten geleden

Noble Tribal hoor ik aankomen?
bartist
5 jaren geleden
Oke, jullie hebben mij wel en niet van mening veranderd.
Papa Kendrith is nogsteeds geen commander voor mij, maar ik had niet zo hard moeten zijn in hem meteen een saaie commander te vinden.
Ik hou van een beetje focus, maar als je goed bent in thematisch bouwen en daar een commander bij zoekt die die mogelijkheden in staat stelt, dan is papa Kendrith een prima kaart om dat deck te leiden.

Ik ben persoonlijk schuldig aan het bezitten van een The Ur-Dragon deck, en het thema van het deck is voorspelbaar. Dat maakt hem echter wel uiterst bruikbaar om beginners te introduceren aan commander: het doel is duidelijk, de creatures zijn (vaak) lomp, de interactie is niet te ingewikkeld, en je hoeft niet in mijn hoofd te kruipen om een beslissing te kunnen nemen met een willekeurige hand.

Met papa Kendrith zul je waarschijnlijk wel een gedachte moeten kiezen. Een royalty thema klinkt inderdaad al gaaf! Ik had meer open moeten staan voor wat andere er wel mee kunnen doen dan dat ik niet zou kunnen kiezen wat ik er mee zou kunnen doen. (en misschien is het een beetje WUBRG commander moe-heid... serieus, hoeveel 5 color commanders zijn er in laatste sets gemaakt?)
Morph
5 jaren geleden
Quote:
13 minuten geleden
Ik ben persoonlijk schuldig aan het bezitten van een The Ur-Dragon deck, en het thema van het deck is voorspelbaar.

En hier is ook helemaal niets mis mee. Zo heb ik zelf ook een Sram, Senior Edificer Equipment deck, of een Sharuum the Hegemon Artifact deck waarvan je 90% van de kaarten die erin zitten zo kunt raden.
Dit vind ik dan nog steeds hele leuke decks om te maken en spelen.

Maar als ik het Noble Thema met Kenrith lees, ik heb gelijk 1000 ideeën .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL