Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[EMA] Eternal Masters

robbertvanderkleij
8 jaren geleden
Quote:
ichi 17-02-2016 om 09:29
Het schijnt (ik heb geen goede bron voor jullie) dat er tijdens Chronicles ook een lijst in omloop was (deze was niet (helemaal) accuraat). Maar doordat wizards het wou tegen gaan dat mensen ruils / kaart verkoop gingen doen op verkeerde informatie, dan wel niet "Vendor buy ins/ buy outs" heeft wizards voortijdig de lijst bekend gemaakt. Op deze manier was iedereen op een gelijke manier geïnformeerd over de kaarten die er in zouden zitten.

Nu is ook bekend dat Chronicles in zijn algemeen een van de grootste fouten van wizards was (door het te massaal reprinten) en heeft geleid tot de creatie van de reserved list, ik weet niet of dit ook als onderdeel van de fout wordt gezien, maar ik denk niet dat ze een lijst gaan publiceren ver van tevoren.

Ik vind het wel irritant, die vroege spoils. Spoiler season is een van mijn favoriete dingen van magic en nu kijk ik niet meer daarnaar, ondanks dat ik de te vroege illegale spoilers ook niet bekijken. Komt door iets in de richting van 'niet willen kijken naar een onthulling die eigenlijk geen onthulling meer is'.

On a total unrelated note: waar kan ik preorderen?
ichi
8 jaren geleden
Quote:
hallowman3 17-02-2016 om 09:32
@doyle Scroll Rack staat niet op de reserved list.

Hij bedoeld Cursed Scroll

Quote:
Nu is ook bekend dat Chronicles in zijn algemeen een van de grootste fouten van wizards was (door het te massaal reprinten) en heeft geleid tot de creatie van de reserved list, ik weet niet of dit ook als onderdeel van de fout wordt gezien, maar ik denk niet dat ze een lijst gaan publiceren ver van tevoren.

Aah! Dat was Chronicles. Ok fair enough ja ik ben wel benieuwd wat ze ermee gaan doen. Zit ook wat in hoor het is best jammerlijk als ze het nu al zouden spoilen. De set komt pas in Juni, eerst Innistrad!
 bijgewerkt door ichi 8 jaren geleden
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik hoop van harte dat het niet die lijst is. Maar we gaan het zien. En ik zou geen precedent nemen aan Chronicles. Die set is 20 jaar oud!
Skywise
8 jaren geleden
Mensen hebben blijkbaar hele hoge verwachtingen van deze set, maar ik zou toch even afwachten wat de uiteindelijke lijst is. Vergeet niet, het is wel Wizards waar we het over hebben. Modern Masters 2015 bevatte ook een heleboel crap(rares), dat zou hier zomaar weer kunnen gebeuren.

Echter, ik ben wel razend benieuwd. En dan vooral naar de (un)commons, Pauper verdient wel wat liefde (Chain Lightning reprint please!). Deze set is ook een mooie gelegenheid om eens flink wat oude kaarten eindelijk in het nieuwe kaartframe te krijgen
hallowman3
8 jaren geleden
Als Chain Lightning word gereprint verwacht ik dat op uncommon of rare, absoluut niet op common dat trekt boze gezichten bij sommige spelers.
Dordledum
8 jaren geleden
Op rare zou overdreven zijn, maar uncommon zou me niets verbazen, de laatste Lightning Bolt was ook uncommon.
AncientOne
8 jaren geleden
Quote:
Dordledum 17-02-2016 om 13:17
Op rare zou overdreven zijn, maar uncommon zou me niets verbazen, de laatste Lightning Bolt was ook uncommon.

Ik verwacht JUIST dat het een rare zou zijn, vanwege de waarde op de secundaire markt... Chain Lightning als Uncommon maakt anders de boosters veel te kostbaar...
In Alliances was tenslotte Force of Will ook "maar" een uncommon, en die wordt nu zelfs als Mythic gereprint, puur vanwege de waarde ervan...
thewoodcutter
8 jaren geleden
Ik denk dat je daarin deels gelijk hebt, AncientOne. Het kan namelijk ook omwille van de speelbaarheid zijn van het draftformaat en natuurlijk om de verkoopbaarheid van de set als geheel dat ze een upshift van rarity doen.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
De uppen rarity niet alleen vanwege prijs, maar inderdaad ook vanwege Limited. Bolt op common was veeeeeel te goed, daarom unc. Voor FoW is het vooral waarde denk ik ja .
marcoboth
8 jaren geleden
Chain Lightning zal een rarity aanpassing krijgen voor limited, niet vanwege waarde. Daar is de kaart niet boeiend genoeg voor.
Dordledum
8 jaren geleden
Quote:
marcoboth 17-02-2016 om 17:45
Chain Lightning zal een rarity aanpassing krijgen voor limited, niet vanwege waarde. Daar is de kaart niet boeiend genoeg voor.

Ik denk ook dit en daarom uncommon en niet rare, als hij uberhaupt in deze set zit!
 bijgewerkt door Dordledum 8 jaren geleden
hallowman3
8 jaren geleden
Ik hoop op reprints van een paar dikke goblins (lees Goblin Lackey, Goblin Guide, Warren Instigator).
Skywise
8 jaren geleden
Voor de mensen die al hopen een flinke voorraad boosters in te kunnen slaan: de print run wordt nog beperkter dan bij Modern Masters al het geval was...

http://wpn.wizards.com/en/products/eternal-masters
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Waar haal je dat vandaan gebaseerd op die link?
Skywise
8 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 18-02-2016 om 20:55
Waar haal je dat vandaan gebaseerd op die link?

Het aantal cases per winkel ligt lager dan bij Modern Masters, wat eveneens een beperkte oplage was. Zie ter vergelijking, http://wpn.wizards.com/en/products/modern-masters-2015-edition
Dordledum
8 jaren geleden
We zien wel. Wil nog steeds minstens 2 dozen eigenlijk.
Thorsten
8 jaren geleden
De genoemde aantallen hebben dezelfde maxima en er zijn mogelijkheden via andere wegen aan product te komen. Modern Masters 2015 had duidelijk geen te grote printrun en ik zie geen verschil tussen eternal masters en modern masters 2015 die een kleinere print run zou kunnen verklaren.

Ik heb 1 doos Modern Masters en Modern Masters 2015 gekocht. Ik denk ook 1 doos Eternal Masters te gaan kopen maar ergens denk ik dat ik er beter aan doe om dat zelfde geld in singles te stoppen die ik daadwerkelijk wil. Een playset wasteland voor €30 per stuk is mogelijk voor de helft van de kosten van een doos.
Waus
8 jaren geleden
Reken maar minimaal op 240,- per doos (ik heb al presales gezien ) Ik kijk eerst wat er in de set zit voordat ik besluit of ik een boosterbox kies (draften & sealed!) of voor singles ga.

Wastelands gaan echt niet voor 30,- per stuk hoor.. misschien in poor quality en in het buitenlands. Reken maar meer op 40,-
 bijgewerkt door Waus 8 jaren geleden
Dordledum
8 jaren geleden
240 is redelijk denk ik, zou iets goedkoper uit kunnen vallen bij een goede presale aanbieding ergens. Veel meer zou ik er niet voor betalen in ieder geval, ben benieuwd wat de Bazaar er voor vragen gaat.

Ben ook wel benieuwd naar de tokens die in deze set uitkomen. Geweldig moment om wat tokens te printen die nog ontbreken.
Dordledum
8 jaren geleden
Trouwens al een idee wanneer de voorverkoop hiervan begint (i.v.m. financiële planning)?
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL