Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies.
Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.
Iconic Masters offers players a tour through some of the most powerful cards in over 23 years of Magic history. Featuring new artwork on many cards, the set brings an array of massive Angels, Sphinxes, Demons, Dragons, and Hydras alongside some of our favorite and most memorable spells. Every box of Iconic Masters contains 24 booster packs—each with fifteen randomly inserted game cards, including one premium card in every pack. Get your friends together to embark on one of the most iconic and power-packed Draft experiences yet!
Godgloeiende, weer die absurde prijs van 10,- per booster... Ongelooflijk Wizards, is dit nou de manier om je trouwe spelers te bedanken? Want dit voelt gewoon als een nieuwe cashgrab...
welp, ben ik blij dat ik sowieso geen geld heb voor nog een masters set. maaruh, ik wil niet lastig zijn, maar was deze post niet makkelijker geweest of het nieuwtjes forum
Darksoul93 20-04-2017 om 18:17
Godgloeiende, weer die absurde prijs van 10,- per booster... Ongelooflijk Wizards, is dit nou de manier om je trouwe spelers te bedanken? Want dit voelt gewoon als een nieuwe cashgrab...
Inderdaad en niemand weet wat erin zit totdat de set gespeeld word! Geweldig!! Ik ga maar vast elke maand wat opzij zetten om tegen die tijd waarschijnlijk 2 boxen te halen en er hopelijk mee te draften.
De vraag is: Zijn er nog genoeg value kaarten om te reprinten die nog niet al zijn gereprint in een masters set?
oh er is nog genoeg, maar een groot deel staat natuurlijk op de reserved list. Natuurlijk is het ook niet zo dat als iets in een masters set zat die kaart daar niet meer zal verschijnen. Kijk naar Tarmogoyf, die is inmiddels in 3 MM Sets Geprint
Ik vind de e10,- ook wel veel voor een set waar ze ongetwijfeld minder werk aan hebben dan aan een standaard set. Maar ja, qua kaartwaarde is het niet zo heel gek.
A) Als je de set 2,50 per booster maakt wordt de vraag naar boosterboxen enorm, denk ik. Het wordt moeilijk om er aan te komen. Of ze moeten er VEEL meer maken, maar dan keldert de waarde van veel kaarten in de set. Dat is iets dat ze vast liever niet doen, omdat mensen die die kaarten al in de verzameling hebben daar mogelijk boos over worden.
B) Wellicht is dit een significant deel van hun winst. Misschien draaien ze wel geen/nauwelijks winst op standaard sets? Dus als je deze prijs zou verlagen zou de prijs van andere sets omhoog moeten. Dat wordt qua kaartwaarde heel maf, en misschien dat er dan een stuk minder enthousiasme is voor nieuwe sets. Bovendien maakt het dan uiteindelijk niet uit, de MTG community is nog even veel geld kwijt. Als ze wel gewoon flinke winst maken, en stinkend rijk worden van dit soort sets, nou ja... Wat ga je er aan doen? Het is sowieso een rare situatie met dit soort spellen, waarbij de maker feitelijk een monopolie heeft, maar ook alles moet doen om mensen tevreden te houden.
Lijkt mij dat ze gewoon de reservedlist regels gaan breken en alles gaan reprinten! Wat een verrassing als je gaat draften!! Wooo dat moet toch wel, want dat zijn de meest Iconic cards in Magic!