Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[MH2] Modern horizons 2

Dordledum
3 jaren geleden
De eerste afbeeldingen van MH2 verpakkingen zijn online verschenen.

Squirrels op de set boosters!
RedRax
3 jaren geleden
En ik heb Dakkon Blackblade op een bundle voorbij zien komen.

Ik ben zeer benieuwd naar deze set! MH1 zat ook vol met pareltjes, dus wie weet wat voor moois ze gaan printen en reprinten.
Dordledum
3 jaren geleden
Inderdaad, goed gezien. Ik herkende hem niet zo snel. Staat ie niet op de reserved list?
 bijgewerkt door Dordledum 3 jaren geleden
RedRax
3 jaren geleden
Nee, dat verbaasde mij ook. Ik had het gelijk gecheckt maar hij staat er niet bij.
Dordledum
3 jaren geleden
Leuke reprint dan!
Thorsten
3 jaren geleden
Alle kaarten die in chronicles een reprint hebben gekregen staan niet op de reserved list.
MagnusMagicus
3 jaren geleden
Klopt, dat komt omdat de Reserved List is gemaakt NADAT Chronicles uitkwam (en ook omdat de set uitkwam ).
Dordledum
3 jaren geleden
Misschien kunnen we wel meer reprints die in Chronicles zijn langsgekomen verwachten dan, zoals Concordant Crossroads?
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
3 uren geleden
Misschien kunnen we wel meer reprints die in Chronicles zijn langsgekomen verwachten dan, zoals Concordant Crossroads?

Dat is wel een enge om toe te voegen in Modern, lijkt me. Maar toch hopen van wel!
Thorsten
3 jaren geleden
Concordant Crossroads is meer een kaart voor een Commander Legends opvolger.
Fvliet
3 jaren geleden
De enemy fetch lands in de oude stijl zien echt heel gaaf uit! Ook zijn het de broodnodige reprints, ze werden wel heel erg prijzig.
Dordledum
3 jaren geleden
Ik weet niet of ik nu blij of teleurgesteld ben dat de fetches geen nieuwe art krijgen.

Was leuk geweest om nieuwe art-versies toe te voegen aan de collectie. Nu gaat elke fetch die ik open waarschijnlijk linea recta richting ruilmap.
Eclavyrr
3 jaren geleden
ik heb een chronisch tekort aan fetch land en de oude stijl kaarten zien er erg mooi uit!
Gijsneus
3 jaren geleden
Heeft iemand een link naar de al bekende spoilers?
jaccovdhoven
3 jaren geleden
Old border enemy fetches, blij dat ze doorgaan met de old borders!
BluezamX
3 jaren geleden
Deze set is insane, direct een doos besteld. Fetches en een landje dat Sol Ring tutored?! Bizar!
Eclavyrr
3 jaren geleden
Die semi functionele reprints van Lion's Eye Diamond en Brainstorm zien er wel aardig uit. En een nieuwe kaart vernoemd naar een set in Urza's Saga
 bijgewerkt door Eclavyrr 3 jaren geleden
Lkoelewijn
3 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Deze set is insane, direct een doos besteld. Fetches en een landje dat Sol Ring tutored?! Bizar!

Kun je ze al bestellen dan, ik kan ze hier op de site niet vinden?

Edit: al gevonden, ik zat helemaal verkeerd te zoeken
 bijgewerkt door Lkoelewijn 3 jaren geleden
BluezamX
3 jaren geleden
Quote:
10 uren geleden
Quote:
1 dag geleden

Kun je ze al bestellen dan, ik kan ze hier op de site niet vinden?

Edit: al gevonden, ik zat helemaal verkeerd te zoeken

Ik heb niet bij de BoM besteld, maar bij de LGS hier
 bijgewerkt door BluezamX 3 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal PostNL